Dostawa i montaż wyposażenia Zespołu Szkół Ogólnokształcących Specjalnych nr 7 w Płocku

Data publikacji 2015-06-24
Data zakończenia 2015-07-02 11:00:00
Instytucja Zespół Szkół Ogólnokształcących Specjalnych nr 7
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble,
  • Wyposażenie domowe,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 154480 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 392000004, 302000001, 397000009, 441157006, 395154401, 983000006, 516000008, 510000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest -Dostawa i montaż wyposażenia Zespołu Szkół Ogólnokształcących Specjalnych nr 7 w Płocku.
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części:
Część 1: Zakup mebli wraz z montażem.
Część 2: Zakup art. sanitarno-toaletowych wraz z montażem.
Część 3: Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i biurowego wraz z montażem.
Część 4: Dostawa mebli na wymiar wraz z montażem.
Część 5: Zakup sprzętu RTV i AGD z uruchomieniem.
Część 6: Zakup rolet i wertykali wraz z montażem.

Opis

Przedmiot zamówienia w zakresie cz.1 obejmuje m.in: stoły , blaty, nogi do blatów, stoliki komputerowe, krzesła (różne) , stojaki na krzesła, biurka, szafki, szafy,szafę lekarską ,wagę ze wzrostomierzem, lampę bakteriobójczą, wózek na leki, ławki (różne), wieszaki, kanapy, siedziska, tablice, regały magazynowe, szafki na klucze, kojce, godła, itp. Szczegółowy opis ze wskazaniem konkretnych ilości zawiera opis przedmiotu zamówienia-tj.Dział II SIWZ.Przedmiot zamówienia w zakresie cz.2 obejmuje m.in:kosze, dozowniki do mydła w płynie, pojemniki na papier toaletowy, pojemniki na ręczniki papierowe, lustra . Szczegółowy opis ze wskazaniem konkretnych ilości zawiera opis przedmiotu zamówienia-tj.Dział II SIWZ.Przedmiot zamówienia w zakresie cz.3 obejmuje m.in: zestawy komputerowe (monitory i jednostki centralne) z oprogramowaniem, tablicę dotykową interaktywną, głośniki do tablicy dotykowej interaktywnej, wizualizer, urządzenia wielofunkcyjne.Szczegółowy opis ze wskazaniem konkretnych ilości zawiera opis przedmiotu zamówienia-tj.Dział II SIWZ.Przedmiot zamówienia w zakresie cz.4 obejmuje meble: do pokoju nauczycielskiego, sekretariatu,kuchni (zabudowa), recepcji oraz zabudowy wnęk.Szczegółowy opis ze wskazaniem wymiarów i ilości zawiera opis przedmiotu zamówienia-tj.Dział II SIWZ.Przedmiot zamówienia w zakresie cz.5 obejmuje: pralko- suszarkę, zmywarkę do zabudowy, wolnostojącą lodówkę z zamrażarką, płytę indukcyjną elektryczną, okap teleskopowy, piekarnik, kuchenkę mikrofalową, telewizor LED 3d 55, zestaw kina domowego, odkurzacze przemysłowe. Szczegółowy opis i ilości zawiera opis przedmiotu zamówienia-tj.Dział II SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wertykali pionowych wewnętrznych, rolet poziomych zewnętrznych z napędem elektrycznym oraz rolet typu dzień/noc do pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego.Szczegółowy opis i wymagane ilości zawiera opis przedmiotu zamówienia tj.Dział II SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Szkół Ogólnokształcących Specjalnych nr 7
Ulica ul. Kossobudzkiego 12
Nr domu 12
Miejscowość Płock
Kod Pocztowy 09-400
Województwo mazowieckie
Tel 24 366 99 55
Fax 24 366 99 77
Internet www.zsos7.edu.pl
Regon 61140772800000
E-mail zsos7@poczta.onet.eu
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 28/08/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Wiedza Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: Część 1 : 1 dostawę mebli (przedszkolnych lub szkolnych) o wartości nie mniejszej niż: 200 000,00 zł brutto. Część 4 : 1 dostawę mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż: 100 000,00 zł brutto. Dla pozostałych części (tj.2,3,5,6) Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku-Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1)Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów, 2) W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi, 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego -jeżeli dotyczy!- Załącznik nr 6. 4) Certyfikaty, deklaracje, oświadczenia wymienione w opisie przedmiotu zamówienia- dotyczy zadania 3!
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszczalne zmiany postanowień umowy: 1) zmiana terminu realizacji umowy: a) w przypadku przedłużenia terminu oddania budynku do użytkowania, b) wykonanie zamówienia w określonym terminie nie leży w interesie Zamawiającego; c) działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie. 2) zmiana sposobu wykonania zamówienia- zmiany technologiczne: a) niedostępność na rynku materiałów/urządzeń wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem ich z rynku przez producenta na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w ofercie i spełniające wymagania zawarte w SIWZ, b) pojawienie się na rynku materiałów nowej generacji albo nowych technologii wykonania pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy, c) konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań materiałowych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia, d) konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 3) pozostałe zmiany a) ewentualna zmiana podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwykonawców, co najmniej takich samych właściwości (kwalifikacji), pod rygorem niedopuszczenia podwykonawców do wykonywania zamówienia; b) zmiana urzędowej stawki podatku od towarów i usług lub innych przepisów powszechnie obowiązujących mających wpływ na realizację umowy; c) inne niż siła wyższa zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.bip.zjo.lo.pl
Adres uzyskania siwz Zespół Szkół Ogólnokształcących Specjalnych nr 7 09-400 Płock, ul. Kossobudzkiego 12- sekretariat Szkoły -pokój nr 2
Data składania wniosków 02/07/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Zespół Szkół Ogólnokształcących Specjalnych nr 7 09-400 Płock, ul. Kossobudzkiego 12- sekretariat Szkoły -pokój nr 2
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)