Biuletyn |
1
|
Nazwa |
MEGREZ Sp. z o.o.
|
Ulica |
ul. Edukacji 102
|
Nr domu |
102
|
Miejscowosc |
Tychy
|
Kod poczt |
43-100
|
Wojewodztwo |
śląskie
|
Tel |
32 325 51 71
|
Fax |
32 325 52 84
|
Regon |
24087228600000
|
E mail |
zp@szpitalmegrez.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Inny: podmiot leczniczy - spółka prawa handlowego
|
Rodzaj zam inny |
podmiot leczniczy - spółka prawa handlowego
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
7
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
24
|
Wadium |
Nie dotyczy.
|
Zaliczka |
Nie
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność. Dodatkowo będzie spełniał bezwzględnie wszystkie funkcje, dla których jest przeznaczony oraz zapewni komfort i bezpieczeństwo użytkownikom. Celem sprawdzenia, czy proponowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego, Wykonawca złoży wraz z ofertą:
a) oświadczenie potwierdzające zgodność tkaniny z Polską Normą PN 84525 - dotyczy pakietu (zadania) 1 - załącznik nr 4a do SIWZ;
b) oświadczenie potwierdzające, że odzież jest wykonana zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego tj: potwierdzające zgodność przedmiotu zamówienia z następującymi normami PN-EN 340:2006 lub normą zastępującą; PN-EN 343+A1:2008/AC:2010 lub normą zastępującą; PN-EN 471+A1:2008 lub normą zastępującą; PN-EN 14058:2008 lub normą zastępującą.- dotyczy pakietu (zadania) 5 - załącznik nr 4b do SIWZ;
c) oświadczenie o posiadaniu ważnych dokumentów rejestracyjnych dla zaoferowanej odzieży/wyrobów medycznych, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679 z późn. zm.) tj. certyfikat CE Notyfikowanej Jednostki Certyfikującej lub Deklarację Zgodności wystawioną przez Producenta lub dokumenty równoważne - załącznik nr 4c do SIWZ;
d) oświadczenie, iż tkaniny zostały przebadane przez niezależną jednostkę badawczą, która potwierdziła, iż ich parametry techniczne są zgodnie z normą PN-EN 13795 w wymaganym zakresie - dotyczy pakietu (zadania) nr 7 - załącznik nr 4c do SIWZ;
e) kartę techniczną tkaniny potwierdzającą gramaturę, skład chemiczny, oraz przepuszczalność powietrza - dotyczy pakietu (zadania) nr 7;
f) instrukcję użytkowania - dotyczy pakietu (zadania) nr 7;
g) materiały informacyjne tj.: katalogi, foldery/opisy techniczne, badania kliniczne, atesty - w języku polskim, które potwierdzą zgodność wszystkich parametrów technicznych zaoferowanych towarów z wymaganiami opisanymi przez Zamawiającego w SIWZ. Zamawiający sugeruje aby zaznaczyć którego oferowanego asortymentu materiały dotyczą - nr pakietu (zadania) i nr pozycji w formularzu asortymentowo-cenowym.- dotyczy wszystkich pakietów (zadań)
h) próbki po jednej sztuce (parze) z każdej pozycji formularza ofertowego dla wszystkich pakietów oraz próbki tkanin we wszystkich kolorach - dotyczy pakietu (zadania) nr 7. Każda próbka powinna być opisana numerem pozycji i pakietu, którego dotyczy. Do oferty należy dołączyć wykaz asortymentowo - ilościowy załączonych próbek.
Próbki należy dostarczyć wraz z ofertą do siedziby Zamawiającego - pok. 1.10 - Dział Organizacyjno-Prawny, Kadr i Zamówień Publicznych w terminie składania ofert. Opakowanie z próbkami należy opisać w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy tj. zgodnie zaleceniami Zamawiającego opisanymi w rozdziale XII pkt. 3-4 niniejszego SIWZ oraz dodatkowo znaczone słowami PRÓBKI.
1.h.1. Zamawiający na podstawie dostarczonych próbek oceni zgodność oferowanego przedmiotu z opisem przedmiotu zamówienia.
1.h.2. Zamawiający zwróci Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich pisemny wniosek i koszt, złożone przez nich próbki, o których mowa w rozdziale VII pkt. 1 ppkt.h SIWZ. W/w próbki, Wykonawcy którego oferta została wybrana w niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza nie podlegają zwrotowi, stanowią one załącznik do protokołu postępowania.
2. Wykonawca zobowiązany jest wykonać logo w prostokącie o wymiarach 9,5 cm x 3 cm wyhaftowane na ubraniach z lewej strony - wzór loga stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie przed rozpoczęciem realizacji zamówienia do przedstawienia wzoru logo na tkaninie do akceptacji Zamawiającego.
3. Zamawiający żąda, aby wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym były składane w niniejszym postępowaniu wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Inne dokumenty |
W przypadku, gdy Wykonawca będzie w toku niniejszego postępowania reprezentowany przez pełnomocnika - PEŁNOMOCNICTWO - określające zakres działania pełnomocnika, winno być dołączone do oferty w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne - do oferty należy dołączyć dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W takim przypadku wymóg posiadania uprawnień określony w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp powinien spełniać ten Wykonawca, który będzie wykonywał część zamówienia objętą obowiązkiem posiadania uprawnień. Każdy z członków konsorcjum odrębnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Istotne postanowienia umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ do niniejszej specyfikacji.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a także dotyczą:
a) zmiany ilości zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Wykonawcy oraz wartości brutto umowy w danym pakiecie,
b) obniżenia cen w stosunku do cen oferowanych przez Wykonawcę,
c) zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu i jego cech jakościowych opisanych w SIWZ, nie gorszych niż produkt zaoferowany w ofercie, w szczególności, gdy Wykonawca nie ma możliwości dostarczania produktu wskazanego w formularzu cenowym albo wprowadza produkt ulepszony,
d) zmiany danych Stron ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
e) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe,
f) zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,
g) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
h) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między Stronami,
i) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego,,
j) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług.
3. Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania jej pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym, z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Czas dostawy
|
Kryt 2p |
10
|
Spec www |
www.bip.szpitalmegrez.pl
|
Spec war |
Megrez Sp. z o.o.,
ul. Edukacji 102; 43-100 Tychy - pokój 1.10
|
Data skl |
07/07/2015
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Megrez Sp. z o.o., ul. Edukacji 102; 43-100 Tychy - pokój
1.10
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|