Dostawa odzieży i obuwia medycznego i BHP, środków ochrony osobistej oraz bielizny pościelowej i materacy wraz z pokrowcami

Publication date 2015-06-25
End date 2015-07-07 10:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki,
  • Odzież specjalna i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 94229 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 180000009, 184000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i obuwia medycznego i BHP, środków ochrony osobistej, bielizny pościelowej, kocy, kołder, pidżam oraz materacy wraz z pokrowcami w asortymencie i ilościach wyszczególnionych
w Załączniku nr 2 do IDW (Formularz asortymentowo-ilościowy).
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku
Ulica ul. Profesora Lotha 26
Nr domu 26
Miejscowosc Słupsk
Kod poczt 76-200
Wojewodztwo pomorskie
Tel 59 8460620, 8460621
Fax 59 8460621
Internet www.szpital.slupsk.pl
Regon 77090151100000
E mail zp@szpital.slupsk.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 9
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
Potencjal Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilościowym, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego wymagania Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: a) Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-ilościowy (dla części na którą jest składana oferta) b) Karty katalogowe / foldery ze zdjęciem (rysunkiem) oferowanych produktów wraz z nazwą producenta z dokładnym opisem w języku polskim potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry z zaznaczeniem, której pozycji i części zamówienia dotyczą - Zamawiający dopuszcza by karty katalogowe, foldery były na płycie CD. oprócz dokumentów z pkt 10.1a) i 10.1b) dla część nr 1 należy przedłożyć: Karty techniczne tkanin potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry. Dokumenty zawierające informacje dotyczące technologii prania, suszenia tabelę rozmiarów (symbol rozmiaru i odpowiednik w centymetrach) oprócz dokumentów z pkt 10.1a) i 10.1b) dla część nr 5 należy przedłożyć: Karty techniczne potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry. tabelę rozmiarów (symbol rozmiaru i odpowiednik w centymetrach) oprócz dokumentów z pkt 10.1a) i 10.1b) dla część nr 6 należy przedłożyć: a) Karty techniczne tkanin potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry. b) Dokumenty zawierające informacje dotyczące technologii prania, suszenia i sterylizacji c) Certyfikat CE lub deklarację zgodności - zgodnie z klasyfikacją oferowanych wyrobów oprócz dokumentów z pkt 10.1a) i 10.1b) dla część nr 7 należy przedłożyć: a) Karty techniczne tkanin potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry. b) Dokumenty zawierające informacje dotyczące technologii prania, suszenia i sterylizacji c) Certyfikat CE lub deklarację zgodności - zgodnie z klasyfikacją oferowanych wyrobów. d) tekstylia w systemie ochrony zdrowia ENV 14237:2002. oprócz dokumentów z pkt 10.1a) i 10.1b) dla część nr 8 należy przedłożyć: a) Karty techniczne tkanin potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry. b) Dokumenty zawierające informacje dotyczące technologii prania, suszenia i sterylizacji parowej w komorze dezynfekcyjnej ( 105°C). oprócz dokumentów z pkt 10.1a) i 10.1b) dla część nr 9 należy przedłożyć: a) Karty techniczne materiału z którego wykonany jest materac i pokrowiec potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry. b) Dokumenty zawierające informacje dotyczące technologii prania dezynfekcyjnego w temper 95°C oraz suszenia w suszarkach mech w temp do 120 °C.
Inne dokumenty 2) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.3, zastępuje sie je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Terminy, o których mowa w pkt. 9.3.1 stosuje sie odpowiednio.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 3. Zamawiający, w terminie realizacji zamówienia w szczególnie uzasadnionych przypadkach, dopuszcza wprowadzenie zmiany w postanowieniach zawartej umowy w następujących sytuacjach: 1) Wykonawca zaproponuje wykonanie umowy na warunkach bardziej korzystnych niz zaproponował to w ofercie: W takim przypadku Zamawiajacy uprawniony jest do zmiany umowy w zakresie zapropowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego. Zmiany umowy nie mogą dotyczyć zobowiązań Wykonawcy i parametrów oferowanych zawartych w ofercie, chyba, że zobowiazania te lub parametry oferowane w ocenie Zamawiajacego są wyższe (lepsze) od oferowanych przez Wykonawcę w ofercie, a cena oferty nie ulegnie zmianie. 2) W trakcie trwania umowy Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu rabat na zasadach uzgodnionych przez Strony. Powyższe nie jest zmianą umowną i nie wymaga od Stron konieczności składania dodatkowych oświadczeń.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 10
Spec www www.szpital.slupsk.pl/bip
Spec war Siedziba Zamawiającego osobiście, pocztą lub pobrać ze strony internetowej Zamawiającego
Data skl 07/07/2015
Godz skl 10:00
Miejsce 1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Słupsku, ul. Prof. Lotha 26, pokój nr 32 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)