Dostawa i montaż urządzeń sportowych do Street Workout Parku i Skate Parku, dostawa i montaż urządzeń na place zabaw oraz montaż lamp solarnych na terenie miasta Oborniki Śląskie
Publication date | 2015-06-29 |
End date | 2015-07-08 10:00:00 |
Instytucja | Gmina Oborniki Śląskie |
Miejscowość | Oborniki Śląskie |
Województwo | dolnośląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 158318 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 374100005, 375352009, 315200007 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż urządzeń sportowych do Street Workout Parku i Skate Parku, dostawa i montaż urządzeń na place zabaw oraz montaż lamp solarnych na terenie miasta Oborniki Śląskie. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń sportowych do Street Workout Parku przy ul. Wrocławskiej 6/10, dostawa urządzeń do istniejącego Skate Parku przy ul. Zielonej, dostawa i montaż urządzeń na place zabaw przy ul. Sikorskiego 2 i Kownackiego 3 oraz montaż 2 sztuk lamp solarnych (plac zabaw przy ul. Sikorskiego 2 oraz Skate Parku przy ul. Zielonej) na terenie miasta Oborniki Śląskie. Projekt pn. Rozwój bazy sportowej na terenie Gminy Oborniki Śląskie szansą na wzrost aktywności fizycznej dzieci i młodzieży, realizowany w ramach Programu Rozwoju Regionalnej Infrastruktury Sportowej Ministra Sportu i Turystki. OpisSzczegółowy zakres prac został opisany w załączniku nr 3A do SIWZ.Termin wykonania: 30 dni od podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przedstawienia harmonogramu realizacji prac i uzgodnienia go z przedstawicielem Zamawiającego w terminie, co najmniej 3 dni roboczych przed planowanym przystąpieniem do demontażu i montażu urządzeń zabawowych i sportowo-rekreacyjnych, 2) zapewnienia na swój koszt i ryzyko transportu i rozładunku urządzeń do miejsca montażu, 3) wykonania wszelkich prac, nie wymienionych w niniejszym postępowaniu, bez których przekazanie do użytku przedmiotu zamówienia byłoby niemożliwe, 4) zapewnienia kompletnego kierownictwa, wykwalifikowanych pracowników, materiałów, sprzętu i innych urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy oraz usunięcia wad, 5) zapewnienia warunków bezpieczeństwa osób przebywających na miejscu montażu, mienia oraz metod organizacyjno-technicznych stosowanych w trakcie realizacji, 6) zabezpieczenia we własnym zakresie i na swój koszt całego terenu (ogrodzenie oraz inne niezbędne elementy zabezpieczające) podczas prowadzenia prac ze względu na ruch pieszych w bezpośrednim sąsiedztwie miejsca demontażu i montażu, 7) prowadzenia prac w sposób, który nie naruszy interesów osób trzecich, 8) utrzymania terenu, w czasie realizacji prac, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składania w wyznaczonym miejscu wszelkich urządzeń prowizorycznych lub usunięcia ich z placu, 9) zapewnienia w trakcie demontażu i wykonywania prac montażowych czystości w rejonie terenu wykonywanych prac i uporządkowania terenu (oczyszczenia z piasku, błota, liści, itp.) po zakończeniu prac oraz przekazania Zamawiającemu w ustalonym terminie, 10) stosowania sprzętu ochrony osobistej i ochron zbiorowych zgodnie z przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowania się do poleceń i przepisów BHP obowiązujących na terenie prac realizowanych dla Zamawiającego, 11) zapewnienia, aby osoby, którymi posługuje się przy realizowaniu umowy nie spożywały alkoholu, ani też nie były w posiadaniu alkoholu na terenie prac realizowanych dla Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się uzyskać na każde żądanie Zamawiającego od osób, o których mowa powyżej zgodę na kontrolę trzeźwości tych osób, podczas ich pobytu na terenie prac realizowanych dla Zamawiającego, 12) niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszystkich zdarzeniach mających lub mogących mieć wpływ na wykonanie umowy, 13) dostarczenia Zamawiającemu na dzień odbioru wymaganych atestów, certyfikatów, deklaracji. 14) Zamawiający wymaga, aby uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wygasły po upływie 36 miesięcy, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia. Niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji dobrej jakości wykonanych prac. Okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia, obejmującej prace zrealizowane, konserwację i naprawy urządzeń, przy czym okres gwarancji na urządzenia będzie odpowiadał, co najmniej okresowi udzielonemu przez ich producentów i liczony będzie również od daty odbioru całości zamówienia. 15) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Równoważny produkt winien być określony z nazwy i poprzez podanie producenta. Równoważność oferowanego produktu Wykonawca obowiązany jest również wykazać poprzez wskazanie w przedkładanej ofercie właściwości produktu zamiennego (opis techniczno-użytkowy). Przedstawione w dokumentacji przetargowej wskazania na urządzenia techniczne/ materiały/znak towarowy z podaniem producenta oraz wskazania na normy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp, a zwłaszcza art. 29 i 30. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich, równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wykazać jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. Ponadto winien wykazać w sposób nie budzący wątpliwości, że wskazane rozwiązania są równoważne. 16) Wykonawca zobowiązuje się zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne, czy też katalogi producenta, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych elementów i sprzętów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ. 17) Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej terenu, na którym wykonywane będzie zamówienie, celem uzyskania, ewentualnie, dodatkowych informacji, które mogłyby wpłynąć na sposób przygotowania oferty przez Wykonawcę. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.Szczegółowy zakres prac został opisany w załączniku nr 3B do SIWZ. Termin wykonania: 30 dni od podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przedstawienia harmonogramu realizacji prac i uzgodnienia go z przedstawicielem Zamawiającego w terminie, co najmniej 3 dni roboczych przed planowanym przystąpieniem do demontażu i montażu urządzeń zabawowych i sportowo-rekreacyjnych, 2) zapewnienia na swój koszt i ryzyko transportu i rozładunku urządzeń do miejsca montażu, 3) wykonania wszelkich prac, nie wymienionych w niniejszym postępowaniu, bez których przekazanie do użytku przedmiotu zamówienia byłoby niemożliwe, 4) zapewnienia kompletnego kierownictwa, wykwalifikowanych pracowników, materiałów, sprzętu i innych urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy oraz usunięcia wad, 5) zapewnienia warunków bezpieczeństwa osób przebywających na miejscu montażu, mienia oraz metod organizacyjno-technicznych stosowanych w trakcie realizacji, 6) zabezpieczenia we własnym zakresie i na swój koszt całego terenu (ogrodzenie oraz inne niezbędne elementy zabezpieczające) podczas prowadzenia prac ze względu na ruch pieszych w bezpośrednim sąsiedztwie miejsca demontażu i montażu, 7) prowadzenia prac w sposób, który nie naruszy interesów osób trzecich, 8) utrzymania terenu, w czasie realizacji prac, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składania w wyznaczonym miejscu wszelkich urządzeń prowizorycznych lub usunięcia ich z placu, 9) zapewnienia w trakcie demontażu i wykonywania prac montażowych czystości w rejonie terenu wykonywanych prac i uporządkowania terenu (oczyszczenia z piasku, błota, liści, itp.) po zakończeniu prac oraz przekazania Zamawiającemu w ustalonym terminie, 10) stosowania sprzętu ochrony osobistej i ochron zbiorowych zgodnie z przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowania się do poleceń i przepisów BHP obowiązujących na terenie prac realizowanych dla Zamawiającego, 11) zapewnienia, aby osoby, którymi posługuje się przy realizowaniu umowy nie spożywały alkoholu, ani też nie były w posiadaniu alkoholu na terenie prac realizowanych dla Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się uzyskać na każde żądanie Zamawiającego od osób, o których mowa powyżej zgodę na kontrolę trzeźwości tych osób, podczas ich pobytu na terenie prac realizowanych dla Zamawiającego, 12) niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszystkich zdarzeniach mających lub mogących mieć wpływ na wykonanie umowy, 13) dostarczenia Zamawiającemu na dzień odbioru wymaganych atestów, certyfikatów, deklaracji. 14) Zamawiający wymaga, aby uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wygasły po upływie 36 miesięcy, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia. Niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji dobrej jakości wykonanych prac. Okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia, obejmującej prace zrealizowane, konserwację i naprawy urządzeń, przy czym okres gwarancji na urządzenia będzie odpowiadał, co najmniej okresowi udzielonemu przez ich producentów i liczony będzie również od daty odbioru całości zamówienia. 15) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Równoważny produkt winien być określony z nazwy i poprzez podanie producenta. Równoważność oferowanego produktu Wykonawca obowiązany jest również wykazać poprzez wskazanie w przedkładanej ofercie właściwości produktu zamiennego (opis techniczno-użytkowy). Przedstawione w dokumentacji przetargowej wskazania na urządzenia techniczne/ materiały/znak towarowy z podaniem producenta oraz wskazania na normy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp, a zwłaszcza art. 29 i 30. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich, równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wykazać jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. Ponadto winien wykazać w sposób nie budzący wątpliwości, że wskazane rozwiązania są równoważne. 16) Wykonawca zobowiązuje się zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne, czy też katalogi producenta, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych elementów i sprzętów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ. Wszystkie urządzenia drewniano-kompozytowe skateparku muszą posiadać certyfikat TÜV lub inny równoważny, czyli urządzenia muszą być oznaczone Znakiem Zgodności** co daje gwarancję, że produkt oraz jego proces wytwarzania są badane i nadzorowane przez niezależną Jednostkę Certyfikującą. Firma certyfikująca musi posiadać akredytację Polskiego Centrum Akredytacji (PCA). ** Znak ten oraz związany z nim certyfikat podkreśla znaczenie wyrobów, stanowiąc dodatkową gwarancję ich bezpieczeństwa i wysokiej jakości oraz jest potwierdzeniem zgodności z normą PN-EN 14974: 2007 + A1:2010. Uwaga ogólna : Wymiary gabarytowe urządzeń mogą różnić się o 10% w zależności od kątów. 17) Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej terenu, na którym wykonywane będzie zamówienie, celem uzyskania, ewentualnie, dodatkowych informacji, które mogłyby wpłynąć na sposób przygotowania oferty przez Wykonawcę. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.Termin wykonania: do 28 sierpnia 2015 r. Szczegółowy zakres prac został opisany w załączniku nr 3C do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przedstawienia harmonogramu realizacji prac i uzgodnienia go z przedstawicielem Zamawiającego w terminie, co najmniej 3 dni roboczych przed planowanym przystąpieniem do demontażu i montażu urządzeń zabawowych i sportowo-rekreacyjnych, 2) zapewnienia na swój koszt i ryzyko transportu i rozładunku urządzeń do miejsca montażu, 3) wykonania wszelkich prac, nie wymienionych w niniejszym postępowaniu, bez których przekazanie do użytku przedmiotu zamówienia byłoby niemożliwe, 4) zapewnienia kompletnego kierownictwa, wykwalifikowanych pracowników, materiałów, sprzętu i innych urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy oraz usunięcia wad, 5) zapewnienia warunków bezpieczeństwa osób przebywających na miejscu montażu, mienia oraz metod organizacyjno-technicznych stosowanych w trakcie realizacji, 6) zabezpieczenia we własnym zakresie i na swój koszt całego terenu (ogrodzenie oraz inne niezbędne elementy zabezpieczające) podczas prowadzenia prac ze względu na ruch pieszych w bezpośrednim sąsiedztwie miejsca demontażu i montażu, 7) prowadzenia prac w sposób, który nie naruszy interesów osób trzecich, 8) utrzymania terenu, w czasie realizacji prac, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składania w wyznaczonym miejscu wszelkich urządzeń prowizorycznych lub usunięcia ich z placu, 9) zapewnienia w trakcie demontażu i wykonywania prac montażowych czystości w rejonie terenu wykonywanych prac i uporządkowania terenu (oczyszczenia z piasku, błota, liści, itp.) po zakończeniu prac oraz przekazania Zamawiającemu w ustalonym terminie, 10) stosowania sprzętu ochrony osobistej i ochron zbiorowych zgodnie z przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowania się do poleceń i przepisów BHP obowiązujących na terenie prac realizowanych dla Zamawiającego, 11) zapewnienia, aby osoby, którymi posługuje się przy realizowaniu umowy nie spożywały alkoholu, ani też nie były w posiadaniu alkoholu na terenie prac realizowanych dla Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się uzyskać na każde żądanie Zamawiającego od osób, o których mowa powyżej zgodę na kontrolę trzeźwości tych osób, podczas ich pobytu na terenie prac realizowanych dla Zamawiającego, 12) niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszystkich zdarzeniach mających lub mogących mieć wpływ na wykonanie umowy, 13) dostarczenia Zamawiającemu na dzień odbioru wymaganych atestów, certyfikatów, deklaracji. 14) Zamawiający wymaga, aby uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wygasły po upływie 36 miesięcy, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia. Niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji dobrej jakości wykonanych prac. Okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia, obejmującej prace zrealizowane, konserwację i naprawy urządzeń, przy czym okres gwarancji na urządzenia będzie odpowiadał, co najmniej okresowi udzielonemu przez ich producentów i liczony będzie również od daty odbioru całości zamówienia. 15) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Równoważny produkt winien być określony z nazwy i poprzez podanie producenta. Równoważność oferowanego produktu Wykonawca obowiązany jest również wykazać poprzez wskazanie w przedkładanej ofercie właściwości produktu zamiennego (opis techniczno-użytkowy). Przedstawione w dokumentacji przetargowej wskazania na urządzenia techniczne/ materiały/znak towarowy z podaniem producenta oraz wskazania na normy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp, a zwłaszcza art. 29 i 30. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich, równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wykazać jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. Ponadto winien wykazać w sposób nie budzący wątpliwości, że wskazane rozwiązania są równoważne. 16) Wykonawca zobowiązuje się zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne, czy też katalogi producenta, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych elementów i sprzętów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ 17) Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej terenu, na którym wykonywane będzie zamówienie, celem uzyskania, ewentualnie, dodatkowych informacji, które mogłyby wpłynąć na sposób przygotowania oferty przez Wykonawcę. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.Szczegółowy zakres prac został opisany w załączniku nr 3D do SIWZ. Termin wykonania: 30 dni od podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przedstawienia harmonogramu realizacji prac i uzgodnienia go z przedstawicielem Zamawiającego w terminie, co najmniej 3 dni roboczych przed planowanym przystąpieniem do demontażu i montażu urządzeń zabawowych i sportowo-rekreacyjnych, 2) zapewnienia na swój koszt i ryzyko transportu i rozładunku urządzeń do miejsca montażu, 3) wykonania wszelkich prac, nie wymienionych w niniejszym postępowaniu, bez których przekazanie do użytku przedmiotu zamówienia byłoby niemożliwe, 4) zapewnienia kompletnego kierownictwa, wykwalifikowanych pracowników, materiałów, sprzętu i innych urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy oraz usunięcia wad, 5) zapewnienia warunków bezpieczeństwa osób przebywających na miejscu montażu, mienia oraz metod organizacyjno-technicznych stosowanych w trakcie realizacji, 6) zabezpieczenia we własnym zakresie i na swój koszt całego terenu (ogrodzenie oraz inne niezbędne elementy zabezpieczające) podczas prowadzenia prac ze względu na ruch pieszych w bezpośrednim sąsiedztwie miejsca demontażu i montażu, 7) prowadzenia prac w sposób, który nie naruszy interesów osób trzecich, 8) utrzymania terenu, w czasie realizacji prac, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składania w wyznaczonym miejscu wszelkich urządzeń prowizorycznych lub usunięcia ich z placu, 9) zapewnienia w trakcie demontażu i wykonywania prac montażowych czystości w rejonie terenu wykonywanych prac i uporządkowania terenu (oczyszczenia z piasku, błota, liści, itp.) po zakończeniu prac oraz przekazania Zamawiającemu w ustalonym terminie, 10) stosowania sprzętu ochrony osobistej i ochron zbiorowych zgodnie z przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowania się do poleceń i przepisów BHP obowiązujących na terenie prac realizowanych dla Zamawiającego, 11) zapewnienia, aby osoby, którymi posługuje się przy realizowaniu umowy nie spożywały alkoholu, ani też nie były w posiadaniu alkoholu na terenie prac realizowanych dla Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się uzyskać na każde żądanie Zamawiającego od osób, o których mowa powyżej zgodę na kontrolę trzeźwości tych osób, podczas ich pobytu na terenie prac realizowanych dla Zamawiającego, 12) niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszystkich zdarzeniach mających lub mogących mieć wpływ na wykonanie umowy, 13) dostarczenia Zamawiającemu na dzień odbioru wymaganych atestów, certyfikatów, deklaracji. 14) Zamawiający wymaga, aby uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wygasły po upływie 36 miesięcy, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia. Niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji dobrej jakości wykonanych prac. Okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia, obejmującej prace zrealizowane, konserwację i naprawy urządzeń, przy czym okres gwarancji na urządzenia będzie odpowiadał, co najmniej okresowi udzielonemu przez ich producentów i liczony będzie również od daty odbioru całości zamówienia. 15) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Równoważny produkt winien być określony z nazwy i poprzez podanie producenta. Równoważność oferowanego produktu Wykonawca obowiązany jest również wykazać poprzez wskazanie w przedkładanej ofercie właściwości produktu zamiennego (opis techniczno-użytkowy). Przedstawione w dokumentacji przetargowej wskazania na urządzenia techniczne/ materiały/znak towarowy z podaniem producenta oraz wskazania na normy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp, a zwłaszcza art. 29 i 30. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich, równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wykazać jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. Ponadto winien wykazać w sposób nie budzący wątpliwości, że wskazane rozwiązania są równoważne. 16) Wykonawca zobowiązuje się zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne, czy też katalogi producenta, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych elementów i sprzętów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ. 17) Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej terenu, na którym wykonywane będzie zamówienie, celem uzyskania, ewentualnie, dodatkowych informacji, które mogłyby wpłynąć na sposób przygotowania oferty przez Wykonawcę. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Oborniki Śląskie |
Ulica | ul. Trzebnicka 1 |
Nr domu | 1 |
Miejscowosc | Oborniki Śląskie |
Kod poczt | 55-120 |
Wojewodztwo | dolnośląskie |
Tel | 071 3103519, 3103536 |
Fax | 071 3102295 |
Internet | www.oborniki-slaskie.pl |
Regon | 93193508100000 |
E mail | inwestycje@oborniki-slaskie.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 4 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 28/08/2015 |
Wadium | Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 1 000.00 PLN (słownie: jeden tysiąc 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 1 000.00 PLN (słownie: jeden tysiąc 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 3: 1 500.00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 4: nie wymagane |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy. |
Wiedza | O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia - w tym realizacja w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy to w tym okresie, wykonali, tj. zrealizowali w sposób należyty: - dla zadania częściowego nr 1 - minimum 2 zamówienia polegające na dostawie i montażu urządzeń sportowych do Street Workout Parku do co najmniej dwóch różnych odbiorców, o wartości nie niższej niż 80 000 PLN brutto łącznie, - dla zadania częściowego nr 2 - minimum 2 zamówienia polegające na dostawie i montażu urządzeń do Skate Parku do co najmniej dwóch różnych odbiorców, o wartości nie niższej niż 80 000 PLN brutto łącznie, - dla zadania częściowego nr 3 - minimum 2 zamówienia polegające na dostawie i montażu urządzeń na place zabaw do co najmniej dwóch różnych odbiorców, o wartości nie niższej niż 80 000 PLN brutto łącznie, - dla zadania częściowego nr 4 - montaż co najmniej 2 punktów świetlnych z lampami wykorzystującymi energię odnawialną (solarno-wiatrową). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy i informacji zawartych w załączniku WYKAZ DOSTAW popartych odpowiednimi poświadczeniami, np. referencjami, z podaniem nazwy zamawiającego, ich zakresu, wartości oraz daty zrealizowania. |
Potencjal | O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy. |
Zdolne | O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: - co najmniej 1 osoba do kierowania pracami związanymi z wykonaniem każdego z przedmiotów zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy i załącznika WYKAZ OSÓB oraz OŚWIADCZENIA O POSIADANYCH UPRAWNIENIACH. |
Sytuacja | O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy. |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 9 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 10 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 1 | Tak |
Dok potw 2 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Katalog zmian oraz warunki ich wprowadzenia określono we wzorze umowy. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 95 |
Kryt 2 | Termin wykonania |
Kryt 2p | 5 |
Spec www | http://bip.oborniki-slaskie.pl/ |
Spec war | Urząd Miejski w Obornikach Śląskich, pok. nr 09, ul. Trzebnicka 1, 55-120 Oborniki Śląskie, |
Data skl | 08/07/2015 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Urząd Miejski w Obornikach Śląskich, Punkt obsługi interesantów, ul. Trzebnicka 1, 55-120 Oborniki Śląskie |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |