Dostawa druków i formularzy służbowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie

Publication date 2015-06-30
End date 2015-07-08 10:30:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Pozwolenia,
  • Rejestry papierowe lub tekturowe,
  • Formularze,
  • Formularze urzędowe,
  • Foldery,
  • Różne druki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 159616 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 224560001, 228100001, 228200004, 228220008, 228521008, 229000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków i formularzy służbowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
2.Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia określają załączniki do SIWZ: Załączniki nr 3A - 3D - opis techniczny i Załączniki nr 1A - 1D - Wycena ofertowa - wykaz zamawianych druków i formularzy służbowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie (w zależności od wybranego Pakietu)

Opis

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków i formularzy służbowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
2.Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia określają załączniki do SIWZ:
- Załącznik nr 3A - opis techniczny
- Załącznik nr 1A - Wycena ofertowa - wykaz zamawianych druków i formularzy służbowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków i formularzy służbowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
2.Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia określają załączniki do SIWZ:
- Załącznik nr 3B - opis techniczny
- Załącznik nr 1B - Wycena ofertowa - wykaz zamawianych druków i formularzy służbowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków i formularzy służbowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
2.Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia określą załączniki do SIWZ:
- Załącznik nr 3C - opis techniczny
- Załącznik nr 1C - Wycena ofertowa - wykaz zamawianych druków i formularzy służbowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków i formularzy służbowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
2.Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia określają załączniki do SIWZ:
- Załącznik nr 3D - opis techniczny
- Załącznik nr 1D - Wycena ofertowa - wykaz zamawianych druków i formularzy służbowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
Ulica ul. Narutowicza 73
Nr domu 73
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-019
Wojewodztwo lubelskie
Tel 81 5354606
Fax 81 5354313
Internet www.lubelska.policja.gov.pl
Regon 43068905200000
E mail zamowienia@lu.policja.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca: - oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia do realizacji przedmiotowego zamówienia - wykaże się wykonaną dostawą druków i/lub formularzy służbowych o wartości minimum: - w przypadku złożenia oferty na Pakiet nr 1 - 140 000,00 zł brutto - w przypadku złożenia oferty na Pakiet nr 2 - 120 000,00 zł brutto - w przypadku złożenia oferty na Pakiet nr 3 - 30 000,00 zł brutto - w przypadku złożenia oferty na Pakiet nr 4 - 15 000,00 zł brutto W przypadku składania oferty, przez jednego Wykonawcę, na więcej niż jeden pakiet Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że spełnia warunek na pakiet o wyższej wartości. Wartość ta winna wynikać z realizacji nie więcej niż trzech zrealizowanych umów w zakresie w/w asortymentu, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana oraz Wykonawca załączy dowody*, czy została wykonana należycie. Uwaga Dowodami, zgodnie z §1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) są: - poświadczenie; - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w poświadczenia, wraz z uzasadnieniem tych przyczyn. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w w/w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania w/w dowodów.
Potencjal Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej mu na realizację przedmiotowego zamówienia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1.Druk Oferta - załącznik nr 1 do SIWZ oraz formularz Wyceny ofertowej - załącznik nr 1A - 1D do SIWZ (w zależności od wybranego pakietu/ów). 2.W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków musi udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W celu zachowania formy pisemnej dokument ten powinien być własnoręcznie podpisany przez te podmioty trzecie i złożony w oryginale. Zobowiązania podmiotów trzecich do udostępnienia zasobów, złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, nie spełniają wymogu formy pisemnej. Podmiot, który zobowiąże się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia w odniesieniu do tych podmiotów winien złożyć dokument wymieniony w pkt V ppkt 3a (SIWZ) tj. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Wypełniony formularz Dane o Wykonawcy - załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wykonawcy, którzy w oparciu o art. 23 ustawy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do występowania w imieniu całego konsorcjum lub do reprezentowania podmiotów wchodzących w skład konsorcjum i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone ustanowionemu przedstawicielowi podpisane przez wszystkie osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez wykonawców. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - każdy członek konsorcjum - składa dokument wymieniony w pkt.2 a w zakresie, w którym spełnia warunek, w pkt V ppkt 3 litera a i b oraz w pkt 4 (SIWZ), pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Jeżeli oferta wykonawców o których mowa powyżej zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy, o których mowa w art. 23 ust. 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Czas realizacji dostawy
Kryt 2p 10
Spec www www.lubelska.policja.gov.pl
Spec war Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie ul. Narutowicza 73, Zespół Zamówień Publicznych, pokój nr 16
Data skl 08/07/2015
Godz skl 10:30
Miejsce Zespół Zamówień Publicznych Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin, pokój nr 17
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Termin realizacji zamówienia: - 24 miesiące od daty zawarcia umowy lub do pełnego wydatkowania kwoty na jaką zostanie zawarta umowa. Czas dostawy musi wynosić minimum 14 dni maksimum 21 dni Przy czym Zamawiający w przypadku: - wskazania przez Wykonawcę czasu realizacji dostawy poniżej 14 dni - do obliczenia punktów w tym kryterium przyjmie 14; - wskazania przez Wykonawcę czasu realizacji dostawy powyżej 21 dni ofertę uzna za niezgodną ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Czas realizacji dostawy nie może być krótszy niż 14 i nie dłuższy niż 21 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego zamówienia drogą faksową.
Czy uniewaznienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca: - oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia do realizacji przedmiotowego zamówienia - wykaże się wykonaną dostawą druków i/lub formularzy służbowych o wartości minimum: - w przypadku złożenia oferty na Pakiet nr 1 - 140 000,00 zł brutto - w przypadku złożenia oferty na Pakiet nr 2 - 120 000,00 zł brutto - w przypadku złożenia oferty na Pakiet nr 3 - 30 000,00 zł brutto - w przypadku złożenia oferty na Pakiet nr 4 - 15 000,00 zł brutto W przypadku składania oferty, przez jednego Wykonawcę, na więcej niż jeden pakiet Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że spełnia warunek na pakiet o wyższej wartości. Wartość ta winna wynikać z realizacji nie więcej niż trzech zrealizowanych umów w zakresie w/w asortymentu, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana oraz Wykonawca załączy dowody*, czy została wykonana należycie. Uwaga Dowodami, zgodnie z §1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) są: - poświadczenie; - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w poświadczenia, wraz z uzasadnieniem tych przyczyn. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w w/w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania w/w dowodów.
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wykonawca zobowiązuje się do stosowania cen ustalonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Ewentualna zmiana cen może nastąpić tylko na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik do SIWZ). Wykonawca będzie stosował ceny jednostkowe na poszczególne druki i formularze służbowe wyszczególnione w określonym załączniku do niniejszej umowy. Ewentualna zmiana cen może nastąpić na podstawie zapisów w paragrafie 5 pkt 4 umowy, tj - Zmiana cen jednostkowych określonych w ust. 4 może nastąpić z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, tj a) po 12 miesiącach od daty zawarcia umowy, tylko o wysokość średniorocznego wskaźnika cen, towarów i usług konsumpcyjnych ogółem ogłoszonego w obwieszczeniach Prezesa GUS, z zachowaniem formy pisemnego powiadomienia na jeden miesiąc przed planowaną podwyżką, lub b) w przypadku zmiany stawki podatku VAT wynikającej z przepisów podatkowych. Zmiana cen dotyczy ceny brutto, z zachowaniem ceny netto - Zmiana ceny o której mowa w ust. 4 nie powoduje zwiększenia wartości brutto umowy określonej w paragrafie 1 ust. 1

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)