WDROŻENIE SYSTEMU W TYM ZAKUP NIEZBĘDNEGO SPRZĘTU I APARATURY - ROZBUDOWA SYSTEMU FINANSOWO-KSIĘGOWEGO SIMPLE ERP
Publication date | 2015-07-01 |
End date | 2015-07-10 10:00:00 |
Instytucja | Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej |
Miejscowość | Warszawa |
Województwo | mazowieckie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 97723 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 484430005 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie systemu w tym zakup niezbędnego sprzętu i aparatury polegająca na rozbudowie systemu finansowo-księgowego SIMPLE ERP w Szpitalu Klinicznym im. ks. Anny Mazowieckiej wraz z udzieleniem przez Wykonawcę minimum 12-miesięcznej gwarancji i świadczeniem usług serwisowych. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Rozbudowę użytkowanego obecnie przez Zamawiającego oprogramowania Simple ERP o dodatkowe moduły: a) Oprogramowanie e-pit b) Oprogramowanie do obsługi inwentaryzacji za pomocą kodów kreskowych 2. Dostarczenie sprzętu komputerowego tj. 3 szt. kolektorów danych z czytnikiem laserowym. Wykaz przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - formularz cenowy. Opis wymaganych przez Zamawiającego funkcjonalności oraz minimalne wymagania sprzętowe zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ - Lista funkcji. 3. Wdrożenie systemu i szkolenia W obrębie usługi wdrożenia Wykonawca dostarczy licencje dla oferowanych modułów oprogramowania, a także przeprowadzi szkolenie dla 10 osób. W terminie 3 dni od daty zawarcia Wykonawca konsultując się z Zamawiającym opracuje szczegółowy harmonogram wdrożenia systemu i przeprowadzenia szkoleń. 4. Komunikacja z serwisem Zamawiający będzie upoważniony do kontaktów telefonicznych, faksowych, e-mailowych z Serwisem w dni powszednie w godzinach 8-16. (Dostęp do systemu serwisowego Wykonawcy 24h/7 dni w tygodniu). W ramach usługi Serwis Wykonawca udzielać będzie porad i konsultacji odnośnie Oprogramowania. W ramach usługi Serwis Wykonawca jest upoważniony przez Zamawiającego do zdalnego dostępu do Bazy danych oraz możliwości zdalnego uruchomienia Aplikacji lub usunięcia Błędu Aplikacji. 5. Serwis aplikacji Usługa obejmuje przyjmowanie i obsługę zgłoszeń Zamawiającego w zakresie Błędów Aplikacji zgodnie z czasami realizacji właściwymi dla tego rodzaju błędów określonymi w załączniku nr 3 do SIWZ - Wymagane minimalne parametry i warunki usług serwisowych i gwarancyjnych. W momencie stwierdzenia Błędu Aplikacji Zamawiający kontaktuje się z Serwisem na zasadach przewidzianych w usłudze, o której mowa w pkt. 4 Komunikacja z Serwisem. W trakcie kontaktu serwis wraz z Zamawiającym podejmują działania mające na celu usunięcie Błędu Aplikacji, polegające na właściwym jego zdiagnozowaniu i określeniu uciążliwości, a następnie w zależności od postawionej diagnozy - zainicjowaniu odpowiednich procedur naprawczych. W przypadku niemożności usunięcia Błędu Aplikacji w czasie jego zgłoszenia i kontaktu z Serwisem - Serwis usuwa Błąd Aplikacji w czasie określonym w załączniku nr 3 do SIWZ - Wymagane parametry i warunki usług serwisowych i gwarancyjnych przy pomocy zdalnego dostępu, w kontakcie telefonicznym, faxowym, e-mailowym z Zamawiającym lub stawiając się w siedzibie Zamawiającego. Zastrzeżenia: - Zmiany funkcjonalne sugerowane przez Zamawiającego będą wprowadzane w terminach z nim uzgodnionych. - Zlecone prace nad zmianami w Aplikacjach związane ze zmianą przepisów będą rozpoczęte przez Wykonawcę nie później niż w dniu ukazania się ustaw lub przepisów wykonawczych dotyczących tych zmian, - Zlecone zamiany związane ze zmianą przepisów będą wykonywane przez Wykonawcę tak, aby termin instalacji Upgradeu lub Patcha Aplikacji związanych z tymi zmianami pozwalał na zastosowanie Aplikacji zgodnie z terminami wymaganymi przez ustawy i przepisy wykonawcze, najpóźniej w dniu wejścia w życie. W przypadku gdyby termin ukazania się ustaw lub przepisów wykonawczych był krótszy niż 7 dni przed datą ich wejścia w życie i nie pozwalał na dostosowanie się do wymogów powyższych zmian, Wykonawca poda termin dostarczenia i wprowadzenia Upgradeu lub Patcha Aplikacji zgodny z możliwościami realizacji, nie dłuższy jednak niż 14 dni od daty ukazania się ustaw i przepisów wykonawczych 6. Usługi serwisowe i gwarancyjne Szczegółowe warunki usług serwisowych i gwarancyjnych zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ Wymagane parametry i warunki usług serwisowych i gwarancyjnych. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę w miejsce wymaganej przez Zamawiającego rozbudowy systemu finansowo - księgowego o moduły: a) Oprogramowanie e-pit b) Oprogramowanie do obsługi inwentaryzacji za pomocą kodów kreskowych rozwiązania równoważnego polegającego na dostawie w całości nowego rozwiązania (systemu) lub zmodernizowania i rozbudowy istniejącego oprogramowania (systemu) w taki sposób, aby w jak najszerszym zakresie zostały zaspokojone obecne i przyszłe potrzeby Zamawiającego. Koniecznym w takim wypadku jest zachowanie pełnej wzajemnej interoperacyjności nowo wdrażanych modułów/grup funkcjonalności, a także w przypadku rozbudowy, pełnej interoperacyjności z modułami/grupami/systemami funkcjonalności już funkcjonującymi u Zamawiającego. Szczegółowy opis obecnie posiadanego przez Zamawiającego systemu wraz z funkcjonalnościami i zakresem danych przewidzianych do migracji do nowego systemu określony jest w załączniku nr 10 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca dokonuje rozbudowy systemu posiadanego przez Zamawiającego przy użyciu produktu z innej linii produktowej (rozumianej jako produkt o innej nazwie handlowej lub innym zarejestrowanym znaku towarowym) Wykonawca zobowiązany jest zaktualizować wszystkie posiadane przez Zamawiającego moduły posiadanego systemu do ich najnowszej wersji z linii produktowej wdrażanej jako rozbudowa. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej |
Ulica | ul. Karowa 2 |
Nr domu | 2 |
Miejscowosc | Warszawa |
Kod poczt | 00-315 |
Wojewodztwo | mazowieckie |
Tel | 022 5966160 |
Fax | 022 5966474, 8279354 |
Internet | www.szpitalkarowa.pl |
Regon | 00137222900000 |
E mail | zam.pub@poczta.szpitalkarowa.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 14 |
Zaliczka | Nie |
Zdolne | Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje, co najmniej jedną osobą - która będzie pełnić funkcję wdrożeniowca, z wykształceniem, co najmniej średnim oraz z minimum 2-letnim doświadczeniem we wdrażaniu systemów finansowo - księgowych. |
Oswiadczenie potwierdzenia 9 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dok potw | a) Instrukcja obsługi w języku polskim oferowanych modułów systemu w części użytkownika i administratora w formie papierowej) w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych przez Zamawiającego funkcji systemowych oraz usług konfiguracyjnych zawartych w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający wymaga dodatkowo dołączenia do oferty instrukcji obsługi w wersji elektronicznej (płyta CD lub DVD lub pen drive). W przypadku rozbieżności pomiędzy wersją papierową a wersją elektroniczną dla Zamawiającego wiążąca będzie wersja papierowa. Zamawiający dodatkowo zaleca w sposób czytelny oznaczenie w treści dokumentu wymaganych przez Zamawiającego funkcji lub usług z przywołaniem odpowiedniego zapisu SIWZ. b) Katalogi (lub materiały informacyjne) w języku polskim wraz z opisami technicznymi potwierdzającymi parametry zaoferowanych kolektorów danych z czytnikiem laserowym. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w czytelnych sposób wskazał lub zaznaczył w karcie katalogowej parametry techniczne stanowiące odpowiednie odnośniki do wymagań zawartych w OPZ. |
Inne dokumenty | Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: - reprezentowanie konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, - zaciąganie w imieniu konsorcjum zobowiązań, - złożenie oferty wspólnie, - prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych postępowaniem o zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawców. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) każdy z uczestników musi załączyć do oferty dokumenty określone w Rozdziale IX ust. 1 SIWZ. Pozostałe dokumenty i oświadczenia przedkłada ustanowiony Wykonawca - Pełnomocnik jako wspólne. W przypadku oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez podmioty występujące wspólnie, warunki te będą zsumowane w celu łącznej oceny. Nie dopuszcza się uczestnictwa danego Wykonawcy w więcej niż jednym podmiocie występującym wspólnie. Na OFERTĘ składają się (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument): a) FORMULARZ OFERTOWY, b) Formularz cenowy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ c) Formularz - Lista funkcji - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ d) Formularz Wymagane parametry i warunki usług serwisowych i gwarancyjnych - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ (Wypełniony przez Wykonawcę dokument podlegać będzie ocenie w ramach kryterium oceny ofert nr 2). W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 80 |
Kryt 2 | Gwarancja i Serwis gwarancyjny |
Kryt 2p | 20 |
Spec www | www.szpitalkarowa.pl |
Spec war | Szpital Kliniczny im. ks. Anny Mazowieckiej Dział Zamówień Publicznych ul. Karowa 2; 00-315 Warszawa |
Data skl | 10/07/2015 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Szpital Kliniczny im. ks. Anny Mazowieckiej Dział Zamówień Publicznych ul. Karowa 2; 00-315 Warszawa |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Przedmiot umowy związany jest z realizacją przez Zamawiającego projektu E-usługi w ochronie zdrowia, współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013 |
Czy uniewaznienie | Nie |