WDROŻENIE SYSTEMU W TYM ZAKUP NIEZBĘDNEGO SPRZĘTU I APARATURY - ROZBUDOWA SYSTEMU FINANSOWO-KSIĘGOWEGO SIMPLE ERP

Publication date 2015-07-01
End date 2015-07-10 10:00:00
Instytucja Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do rachunkowości/księgowości

Szczegóły

Numer ogłoszenia 97723 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 484430005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie systemu w tym zakup niezbędnego sprzętu i aparatury polegająca na rozbudowie systemu finansowo-księgowego SIMPLE ERP w Szpitalu Klinicznym im. ks. Anny Mazowieckiej wraz z udzieleniem przez Wykonawcę minimum 12-miesięcznej gwarancji i świadczeniem usług serwisowych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Rozbudowę użytkowanego obecnie przez Zamawiającego oprogramowania Simple ERP o dodatkowe moduły:
a) Oprogramowanie e-pit
b) Oprogramowanie do obsługi inwentaryzacji za pomocą kodów kreskowych
2. Dostarczenie sprzętu komputerowego tj. 3 szt. kolektorów danych z czytnikiem laserowym.
Wykaz przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - formularz cenowy.
Opis wymaganych przez Zamawiającego funkcjonalności oraz minimalne wymagania sprzętowe zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ - Lista funkcji.
3. Wdrożenie systemu i szkolenia
W obrębie usługi wdrożenia Wykonawca dostarczy licencje dla oferowanych modułów oprogramowania, a także przeprowadzi szkolenie dla 10 osób. W terminie 3 dni od daty zawarcia Wykonawca konsultując się z Zamawiającym opracuje szczegółowy harmonogram wdrożenia systemu i przeprowadzenia szkoleń.
4. Komunikacja z serwisem
Zamawiający będzie upoważniony do kontaktów telefonicznych, faksowych, e-mailowych z Serwisem w dni powszednie w godzinach 8-16. (Dostęp do systemu serwisowego Wykonawcy 24h/7 dni w tygodniu). W ramach usługi Serwis Wykonawca udzielać będzie porad i konsultacji odnośnie Oprogramowania. W ramach usługi Serwis Wykonawca jest upoważniony przez Zamawiającego do zdalnego dostępu do Bazy danych oraz możliwości zdalnego uruchomienia Aplikacji lub usunięcia Błędu Aplikacji.
5. Serwis aplikacji
Usługa obejmuje przyjmowanie i obsługę zgłoszeń Zamawiającego w zakresie Błędów Aplikacji zgodnie z czasami realizacji właściwymi dla tego rodzaju błędów określonymi w załączniku nr 3 do SIWZ - Wymagane minimalne parametry i warunki usług serwisowych i gwarancyjnych. W momencie stwierdzenia Błędu Aplikacji Zamawiający kontaktuje się z Serwisem na zasadach przewidzianych w usłudze, o której mowa w pkt. 4 Komunikacja z Serwisem. W trakcie kontaktu serwis wraz z Zamawiającym podejmują działania mające na celu usunięcie Błędu Aplikacji, polegające na właściwym jego zdiagnozowaniu i określeniu uciążliwości, a następnie
w zależności od postawionej diagnozy - zainicjowaniu odpowiednich procedur naprawczych. W przypadku niemożności usunięcia Błędu Aplikacji w czasie jego zgłoszenia i kontaktu z Serwisem - Serwis usuwa Błąd Aplikacji w czasie określonym w załączniku nr 3 do SIWZ - Wymagane parametry i warunki usług serwisowych
i gwarancyjnych przy pomocy zdalnego dostępu, w kontakcie telefonicznym, faxowym, e-mailowym
z Zamawiającym lub stawiając się w siedzibie Zamawiającego.
Zastrzeżenia:
- Zmiany funkcjonalne sugerowane przez Zamawiającego będą wprowadzane w terminach z nim uzgodnionych.
- Zlecone prace nad zmianami w Aplikacjach związane ze zmianą przepisów będą rozpoczęte przez Wykonawcę nie później niż w dniu ukazania się ustaw lub przepisów wykonawczych dotyczących tych zmian,
- Zlecone zamiany związane ze zmianą przepisów będą wykonywane przez Wykonawcę tak, aby termin instalacji Upgradeu lub Patcha Aplikacji związanych z tymi zmianami pozwalał na zastosowanie Aplikacji zgodnie z terminami wymaganymi przez ustawy i przepisy wykonawcze, najpóźniej w dniu wejścia w życie. W przypadku gdyby termin ukazania się ustaw lub przepisów wykonawczych był krótszy niż 7 dni przed datą ich wejścia w życie i nie pozwalał na dostosowanie się do wymogów powyższych zmian, Wykonawca poda termin dostarczenia i wprowadzenia Upgradeu lub Patcha Aplikacji zgodny z możliwościami realizacji, nie dłuższy jednak niż 14 dni od daty ukazania się ustaw i przepisów wykonawczych
6. Usługi serwisowe i gwarancyjne
Szczegółowe warunki usług serwisowych i gwarancyjnych zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ Wymagane parametry i warunki usług serwisowych i gwarancyjnych.
Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę w miejsce wymaganej przez Zamawiającego rozbudowy systemu finansowo - księgowego o moduły:
a) Oprogramowanie e-pit
b) Oprogramowanie do obsługi inwentaryzacji za pomocą kodów kreskowych
rozwiązania równoważnego polegającego na dostawie w całości nowego rozwiązania (systemu) lub zmodernizowania i rozbudowy istniejącego oprogramowania (systemu) w taki sposób, aby w jak najszerszym zakresie zostały zaspokojone obecne i przyszłe potrzeby Zamawiającego. Koniecznym w takim wypadku jest zachowanie pełnej wzajemnej interoperacyjności nowo wdrażanych modułów/grup funkcjonalności, a także w przypadku rozbudowy, pełnej interoperacyjności z modułami/grupami/systemami funkcjonalności już funkcjonującymi u Zamawiającego. Szczegółowy opis obecnie posiadanego przez Zamawiającego systemu wraz z funkcjonalnościami i zakresem danych przewidzianych do migracji do nowego systemu określony jest w załączniku nr 10 do SIWZ.
W przypadku, gdy Wykonawca dokonuje rozbudowy systemu posiadanego przez Zamawiającego przy użyciu produktu z innej linii produktowej (rozumianej jako produkt o innej nazwie handlowej lub innym zarejestrowanym znaku towarowym) Wykonawca zobowiązany jest zaktualizować wszystkie posiadane przez Zamawiającego moduły posiadanego systemu do ich najnowszej wersji z linii produktowej wdrażanej jako rozbudowa.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej
Ulica ul. Karowa 2
Nr domu 2
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-315
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 5966160
Fax 022 5966474, 8279354
Internet www.szpitalkarowa.pl
Regon 00137222900000
E mail zam.pub@poczta.szpitalkarowa.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Zaliczka Nie
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje, co najmniej jedną osobą - która będzie pełnić funkcję wdrożeniowca, z wykształceniem, co najmniej średnim oraz z minimum 2-letnim doświadczeniem we wdrażaniu systemów finansowo - księgowych.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw a) Instrukcja obsługi w języku polskim oferowanych modułów systemu w części użytkownika i administratora w formie papierowej) w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych przez Zamawiającego funkcji systemowych oraz usług konfiguracyjnych zawartych w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający wymaga dodatkowo dołączenia do oferty instrukcji obsługi w wersji elektronicznej (płyta CD lub DVD lub pen drive). W przypadku rozbieżności pomiędzy wersją papierową a wersją elektroniczną dla Zamawiającego wiążąca będzie wersja papierowa. Zamawiający dodatkowo zaleca w sposób czytelny oznaczenie w treści dokumentu wymaganych przez Zamawiającego funkcji lub usług z przywołaniem odpowiedniego zapisu SIWZ. b) Katalogi (lub materiały informacyjne) w języku polskim wraz z opisami technicznymi potwierdzającymi parametry zaoferowanych kolektorów danych z czytnikiem laserowym. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w czytelnych sposób wskazał lub zaznaczył w karcie katalogowej parametry techniczne stanowiące odpowiednie odnośniki do wymagań zawartych w OPZ.
Inne dokumenty Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: - reprezentowanie konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, - zaciąganie w imieniu konsorcjum zobowiązań, - złożenie oferty wspólnie, - prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych postępowaniem o zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawców. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) każdy z uczestników musi załączyć do oferty dokumenty określone w Rozdziale IX ust. 1 SIWZ. Pozostałe dokumenty i oświadczenia przedkłada ustanowiony Wykonawca - Pełnomocnik jako wspólne. W przypadku oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez podmioty występujące wspólnie, warunki te będą zsumowane w celu łącznej oceny. Nie dopuszcza się uczestnictwa danego Wykonawcy w więcej niż jednym podmiocie występującym wspólnie. Na OFERTĘ składają się (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument): a) FORMULARZ OFERTOWY, b) Formularz cenowy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ c) Formularz - Lista funkcji - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ d) Formularz Wymagane parametry i warunki usług serwisowych i gwarancyjnych - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ (Wypełniony przez Wykonawcę dokument podlegać będzie ocenie w ramach kryterium oceny ofert nr 2). W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Gwarancja i Serwis gwarancyjny
Kryt 2p 20
Spec www www.szpitalkarowa.pl
Spec war Szpital Kliniczny im. ks. Anny Mazowieckiej Dział Zamówień Publicznych ul. Karowa 2; 00-315 Warszawa
Data skl 10/07/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Szpital Kliniczny im. ks. Anny Mazowieckiej Dział Zamówień Publicznych ul. Karowa 2; 00-315 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Przedmiot umowy związany jest z realizacją przez Zamawiającego projektu E-usługi w ochronie zdrowia, współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)