Zakup schodołazu do wózków inwalidzkich, sprzętu projekcyjnego, rolet do zaciemniania okien, foteli do sali kameralnej

Publication date 2015-07-03
End date 2015-07-14 10:00:00
Instytucja Miejski Dom Kultury
Miejscowość Mińsk Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 165822 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 331962002, 386534001, 386520000, 395154009, 391131008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup schodołazu do wózków inwalidzkich, sprzętu projekcyjnego, rolet do zaciemniania okien, foteli do sali kameralnej. Wykonawca składający ofertę na Zadanie 2, 3 i 4 zobowiązany będzie do montażu przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z zachowaniem podziału
na poszczególne Zadania:
Zadanie 1 - Schodołaz do wózków inwalidzkich
Zadanie 2 - Sprzęt projekcyjny
Zadanie 3 - Rolety do zaciemniania okien
Zadanie 4 - Fotele do sali kameralnej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Numer 2 do SIWZ (2.1.-2.4.).

Opis

Schodołaz do wózków inwalidzkich.
Uwaga dotycząca czasu trwania lub terminu wykonania zamówienia opisanego w pkt 3 (poniżej). Zamawiający musiał zaznaczyć jedno z pól opisanych w pkt 3, z uwagi
na fakt, iż nie mógłby przejść do dalszej edycji ogłoszenia. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Termin zamówienia nie może być dłuższy niż 30 dni od daty zawarcia umowySprzęt projekcyjny.
Uwaga dotycząca czasu trwania lub terminu wykonania zamówienia opisanego w pkt 3 (poniżej). Zamawiający musiał zaznaczyć jedno z pól opisanych w pkt 3, z uwagi
na fakt, iż nie mógłby przejść do dalszej edycji ogłoszenia. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Termin zamówienia nie może być dłuższy niż 30 dni od daty zawarcia umowy.Rolety do zaciemniania okien.
Uwaga dotycząca czasu trwania lub terminu wykonania zamówienia opisanego w pkt 3 (poniżej). Zamawiający musiał zaznaczyć jedno z pól opisanych w pkt 3, z uwagi
na fakt, iż nie mógłby przejść do dalszej edycji ogłoszenia. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Termin zamówienia nie może być dłuższy niż 30 dni od daty zawarcia umowyFotele do sali kameralnej.
Uwaga dotycząca czasu trwania lub terminu wykonania zamówienia opisanego w pkt 3 (poniżej). Zamawiający musiał zaznaczyć jedno z pól opisanych w pkt 3, z uwagi
na fakt, iż nie mógłby przejść do dalszej edycji ogłoszenia. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Termin zamówienia nie może być dłuższy niż 30 dni od daty zawarcia umowy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Dom Kultury
Ulica ul. Warszawska
Miejscowosc Mińsk Mazowiecki
Kod poczt 05-300
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 25 758 39 17
Fax 25 758 39 17
Internet http://mdkminskmazowiecki.bip.e-zeto.eu/
Regon 00064748600000
E mail dyrektor@mdkmm.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jednostka kultury posiadająca osobowość prawną
Rodzaj zam inny Jednostka kultury posiadająca osobowość prawną
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zaliczka Nie
Niepelnosprawne Nie
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie wybranemu Wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od doprecyzowania opisu tego warunku.
Wiedza O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, minimum 1 (jedną) dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem Zamawiający uzna dostawy rzeczy o takim samym przeznaczeniu i spełniających taką samą funkcję jak przedmiot zamówienia dla poszczególnych zadań np. dla Zadania 1 będzie to dostawa schodołazu, dla Zadania 2 dostawa sprzętu projekcyjnego, dla Zadania 3 dostawa wraz montażem rolet, dla Zadania 4 dostawa wraz z montażem foteli do sal widowiskowych/teatralnych. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia dowodów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie, np. poświadczenie. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn, o obiektywnym charakterze, wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej, zamawiający uzna, że wystarczającym dowodem jest oświadczenie wykonawcy. Wartość każdej (pojedynczej) dostawy winna być nie mniejsza niż: na ZADANIE 1 - 20 000,00 zł brutto; na ZADANIE 2 - 70 000,00 zł brutto; na ZADANIE 3 - 25 000,00 zł brutto; na ZADANIE 4 - 190 000,00 zł brutto. Zamawiający nie uzna przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu kilku zsumowanych dostaw, których łączna wartość wynosiła kwoty konieczne dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału dla poszczególnych zadań. UWAGA Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części (zadań) jednocześnie, a na potwierdzenie spełnienia warunku posiada jedną dostawę (oraz np. poświadczenia), wartość tej dostawy winna być nie mniejsza niż łączna kwota wykonanych dostaw, wymagana w celu potwierdzenia spełnienia warunku dla części (zadań), na które składana jest oferta z zastrzeżeniem, że dostawa ta spełnia wymagania odnośnie rodzaju dostaw. W przypadku wartości dostaw wyrażonej w innej walucie, Zamawiający, w celu oceny spełnienia ww. warunku, dokona przeliczenia tych wartości wg. kursu z dnia zawarcia umowy na podstawie Tabeli kursów średnich NBP publikowanych na stronie internetowej: http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Zamawiający żąda wykazu wykonanych, głównych dostaw (niezbędnych do wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie - wzór Wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Dowodami, o których mowa powyżej, są: 1) poświadczenie, 2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1). W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 1.2, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Do dowodów, o których mowa powyżej ma zastosowanie przepis § 9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Poz. 231)
Potencjal Zamawiający odstępuje od doprecyzowania opisu tego warunku.
Zdolne Zamawiający odstępuje od doprecyzowania opisu tego warunku.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od doprecyzowania opisu tego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1.Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą materiałów firmowych producenta (foldery, karty techniczne itp.) potwierdzających wszystkie zaoferowane parametry techniczne. Zamawiający żąda wskazania w treści folderów potwierdzanych parametrów oraz numerów punktu tabeli zawierającej opis oferowanych przedmiotów. 2.W zakresie Zadania 4 - Fotele do sali kameralnej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą następujących atestów: a)Atest (sprawozdanie) z badań wytrzymałościowych 4-stopnia w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, wg PN-EN 12727:2004P- umożliwiający identyfikację z oferowanym fotelem; b) Atest (sprawozdanie) z badań zapalności mebli tapicerowanych wg PN-EN 1021-1 i PN-EN 1021-2; c)Atest (sprawozdanie) z badań lotnych toksycznych produktów spalania materiałów dla zestawu tapicerskiego wg PN-88/B-02855:1988; d)Atest z badań akustycznych wg PN-EN ISO 354:2005 oraz PN-EN ISO 11654 - umożliwiający identyfikację z oferowanym fotelem; e)Atest higieniczny - wydany przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego - Państwowy Zakład Higieny lub równoważny atest wydany przez odpowiednik PZH mający swoją siedzibę na terenie innego państwa EOG; f)Atest (sprawozdanie) z badań wytrzymałościowych w zakresie odporności na odkształcanie pianki, wg PN-EN 12727:2004.
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 60
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 30
Kryt 3 Termin gwarancji
Kryt 3p 10
Spec www http://mdkminskmazowiecki.bip.e-zeto.eu/
Spec war Miejski Dom Kultury ul. Warszawska 173, 05-300 Mińsk Mazowiecki.
Data skl 14/07/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Miejski Dom Kultury, ul. Warszawska 173, 05-300 Mińsk Mazowiecki, Sekretariat - I piętro.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zadanie jest elementem Projektu realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego województwa Mazowieckiego 2007-2013 (RPOWM), Priorytet VI - Wykorzystanie walorów naturalnych i kulturowych dla rozwoju turystyki i rekreacji, Działanie 6.1 Kultura. Projekt będzie realizowany w ramach partnerstwa zawartego pomiędzy MDK w Mińsku Mazowieckim a Gminą Mińsk Mazowiecki i Stowarzyszeniem Radość Trzeciego Wieku
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)