Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Miejski Dom Kultury
|
Ulica |
ul. Warszawska
|
Miejscowość |
Mińsk Mazowiecki
|
Kod Pocztowy |
05-300
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
25 758 39 17
|
Fax |
25 758 39 17
|
Internet |
http://mdkminskmazowiecki.bip.e-zeto.eu/
|
Regon |
00064748600000
|
E-mail |
dyrektor@mdkmm.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Jednostka kultury posiadająca osobowość prawną
|
Rodzaj zam inny |
Jednostka kultury posiadająca osobowość prawną
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
4
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zaliczka |
Nie
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie wybranemu Wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
Uprawnienie |
Zamawiający odstępuje od doprecyzowania opisu tego warunku.
|
Wiedza |
O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, minimum 1 (jedną) dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem Zamawiający uzna dostawy rzeczy
o takim samym przeznaczeniu i spełniających taką samą funkcję jak przedmiot zamówienia dla poszczególnych zadań np. dla Zadania 1 będzie to dostawa schodołazu, dla Zadania 2 dostawa sprzętu projekcyjnego, dla Zadania 3 dostawa wraz montażem rolet, dla Zadania 4 dostawa wraz z montażem foteli do sal widowiskowych/teatralnych. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia dowodów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie, np. poświadczenie. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn, o obiektywnym charakterze, wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej, zamawiający uzna, że wystarczającym dowodem jest oświadczenie wykonawcy.
Wartość każdej (pojedynczej) dostawy winna być nie mniejsza niż: na ZADANIE 1 - 20 000,00 zł brutto; na ZADANIE 2 - 70 000,00 zł brutto; na ZADANIE 3 - 25 000,00 zł brutto; na ZADANIE 4 - 190 000,00 zł brutto.
Zamawiający nie uzna przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu kilku zsumowanych dostaw, których łączna wartość wynosiła kwoty konieczne dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału dla poszczególnych zadań.
UWAGA
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części (zadań) jednocześnie, a na potwierdzenie spełnienia warunku posiada jedną dostawę (oraz np. poświadczenia), wartość tej dostawy winna być nie mniejsza niż łączna kwota wykonanych dostaw, wymagana w celu potwierdzenia spełnienia warunku dla części (zadań), na które składana jest oferta
z zastrzeżeniem, że dostawa ta spełnia wymagania odnośnie rodzaju dostaw.
W przypadku wartości dostaw wyrażonej w innej walucie, Zamawiający, w celu oceny spełnienia ww. warunku, dokona przeliczenia tych wartości wg. kursu z dnia zawarcia umowy na podstawie Tabeli kursów średnich NBP publikowanych na stronie internetowej: http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx
W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Zamawiający żąda wykazu wykonanych, głównych dostaw (niezbędnych do wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie - wzór Wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Dowodami, o których mowa powyżej, są:
1) poświadczenie,
2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa
w pkt 1).
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 1.2, zostały wcześniej wykonane, wykonawca
nie ma obowiązku przedkładania dowodów.
Do dowodów, o których mowa powyżej ma zastosowanie przepis § 9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form,
w jakich te dokumenty mogą być składane (Poz. 231)
|
Potencjał |
Zamawiający odstępuje od doprecyzowania opisu tego warunku.
|
Zdolne |
Zamawiający odstępuje od doprecyzowania opisu tego warunku.
|
Sytuacja |
Zamawiający odstępuje od doprecyzowania opisu tego warunku.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
1.Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą materiałów firmowych producenta (foldery, karty techniczne itp.) potwierdzających wszystkie zaoferowane parametry techniczne. Zamawiający żąda wskazania w treści folderów potwierdzanych parametrów oraz numerów punktu tabeli zawierającej opis oferowanych przedmiotów.
2.W zakresie Zadania 4 - Fotele do sali kameralnej, Wykonawca zobowiązany jest
do złożenia wraz z ofertą następujących atestów:
a)Atest (sprawozdanie) z badań wytrzymałościowych 4-stopnia w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, wg PN-EN 12727:2004P- umożliwiający identyfikację
z oferowanym fotelem;
b) Atest (sprawozdanie) z badań zapalności mebli tapicerowanych wg PN-EN 1021-1
i PN-EN 1021-2;
c)Atest (sprawozdanie) z badań lotnych toksycznych produktów spalania materiałów dla zestawu tapicerskiego wg PN-88/B-02855:1988;
d)Atest z badań akustycznych wg PN-EN ISO 354:2005 oraz PN-EN ISO 11654 - umożliwiający identyfikację z oferowanym fotelem;
e)Atest higieniczny - wydany przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego - Państwowy Zakład Higieny lub równoważny atest wydany przez odpowiednik PZH mający swoją siedzibę na terenie innego państwa EOG;
f)Atest (sprawozdanie) z badań wytrzymałościowych w zakresie odporności
na odkształcanie pianki, wg PN-EN 12727:2004.
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
60
|
Kryt 2 |
Termin dostawy
|
Kryt 2p |
30
|
Kryt 3 |
Termin gwarancji
|
Kryt 3p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
http://mdkminskmazowiecki.bip.e-zeto.eu/
|
Adres uzyskania siwz |
Miejski Dom Kultury ul. Warszawska 173, 05-300 Mińsk Mazowiecki.
|
Data składania wniosków |
14/07/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Miejski Dom Kultury, ul. Warszawska 173, 05-300 Mińsk Mazowiecki, Sekretariat - I piętro.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zadanie jest elementem Projektu realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego województwa Mazowieckiego 2007-2013 (RPOWM), Priorytet VI - Wykorzystanie walorów naturalnych i kulturowych dla rozwoju turystyki i rekreacji, Działanie 6.1 Kultura. Projekt będzie realizowany w ramach partnerstwa zawartego pomiędzy MDK w Mińsku Mazowieckim a Gminą Mińsk Mazowiecki i Stowarzyszeniem Radość Trzeciego Wieku
|
Czy unieważnienie |
Tak
|