Dostawa i montaż wyposażenia dla budynku filii Powiatowej i Miejsko - Gminnej Biblioteki Publicznej w Starym Sączu w miejscowości Gołkowice Górne
Publication date | 2015-07-15 |
End date | 2015-07-24 10:30:00 |
Instytucja | Powiatowa i Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna |
Miejscowość | Stary Sącz |
Województwo | małopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 178604 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 390000002, 391000003, 392210007, 323246006, 392211101, 392989006, 391410002, 441114005, 441122000, 454211531 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia dla budynku filii Powiatowej i Miejsko - Gminnej Biblioteki Publicznej w Starym Sączu w miejscowości Gołkowice Górne, realizowanego w ramach projektu pn. : (Budowa filii Powiatowej i Miejsko - Gminnej Biblioteki Publicznej w Starym Sączu w miejscowości Gołkowice Górne) współfinansowanego ze środków MKiDN oraz ze środków Województwa Małopolskiego w ramach Programu Wieloletniego KULTURA + Priorytet (Biblioteka + Infrastruktura bibliotek). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera PROJEKT WYPOSAŻENIA BUDYNKU (załącznik nr 1) oraz Formularze cenowe (załączniki nr 1.A - 1.I). Meble i inne elementy wyposażenia będące przedmiotem dostawy powinny odpowiadać normom i specyfikacjom technicznym oraz spełniać wymogi jakościowe. Muszą posiadać wymagane certyfikaty zgodne z opisem, badania i atesty dopuszczające je do stosowania w budynkach użyteczności publicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. W szczególności zwraca się uwagę na przepisy dotyczące trudnozapalności i nie wydzielania toksycznych produktów spalania, przepisy dotyczące zgodności z wymogami higieniczno-sanitarnymi dla elementów wyposażenia pomieszczeń gastronomicznych, toalet, szatni, garderób, bibliotek itp., wymagania dotyczące bezpieczeństwa użytkowania i wymagań wytrzymałościowych, meble biurowe i gabinetowe powinny odpowiadać przepisom BHP, określonym Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 10 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U nr 148 , poz. 973). Biurka i stoły muszą posiadać certyfikat zgodności z normami dotyczącymi jakości i mechanicznego wymagania bezpieczeństwa mebli biurowych: PN-EN 527-1:2011 i PN-EN 527-2:2004, wystawione przez niezależną jednostkę certyfikującą. Dokument ma być opisany w sposób nie budzący wątpliwości do jakiego mebla jest dedykowany. Nie dopuszcza się oświadczenia producenta mebli. Kontenery muszą posiadać certyfikat zgodności z normami dotyczącymi jakości mebli biurowych: PN EN 14073-2:2006, wystawiony przez niezależną jednostkę certyfikującą. Dokument ma być opisany w sposób nie budzący wątpliwości do jakiego mebla jest dedykowany. Nie dopuszcza się oświadczenia producenta mebli. Całe wyposażenie musi być nowe i nie nosić śladów użytkowania. Wymagana jest wysoka jakość wykonania. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie przed przystąpieniem do realizacji zamówienia dokonać szczegółowego obmiaru z natury w miejscach, w których mają być zamontowane elementy wyposażenia, ustalić i uzgodnić z Zamawiającym ewentualne zmiany w zakresie dostarczanych przedmiotów. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsca wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie powiadomić Zamawiającego o gotowości do dostarczenia i montażu elementów wyposażenia w formie telefonicznej lub faksem - z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem przed planowaną datą dostawy i montażu. Wszystkie elementy wyposażenia muszą być wniesione do pomieszczeń w dniu dostawy oraz zamontowane maksymalnie w ciągu trzech dni roboczych od dnia dostawy. Meble i inne elementy wyposażenia muszą być wypoziomowane, połączone ze sobą, ustawione we wskazanych miejscach i zamontowane w sposób umożliwiający ich bezpieczną eksploatację. Odbioru mebli i wyposażenia dokona przedstawiciel Zamawiającego, spisując wraz z przedstawicielem Wykonawcy protokół zdawczo-odbiorczy. Dostarczone i zamontowane meble zostaną sprawdzone przez Zamawiającego zarówno pod względem ilościowym, jak i jakościowym. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych, Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnej wymiany wadliwego towaru na nowy wolny od wad lub usunięcia wady w terminie 5 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego faktu wystąpienia wady. Zgłoszenie zostanie przesłane do wykonawcy pisemnie, faksem lub e-mailem. Braki ilościowe stwierdzone w dostawie Wykonawca zobowiązany będzie uzupełnić w ciągu 3 dni kalendarzowych od daty ich zgłoszenia przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Wymagana gwarancja Wykonawcy na zakres przedmiotu zamówienia: minimum 24 miesiące. Uwaga: Jeżeli gdziekolwiek w treści SIWZ pojawiły się znaki towarowe, patenty, zdjęcia lub elementy wskazujące na miejsce pochodzenia produktu, mają one jedynie charakter informacyjny, a Wykonawca ma możliwość zastosowania w tym przypadku rozwiązań równoważnych. Za produkt równoważny przyjmuje się produkt kompatybilny, o parametrach takich samych lub lepszych w stosunku do opisanego. Zastosowane rozwiązania podlegają uzgodnieniu z Zamawiającym. Oferowany produkt nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać wymaganej jakości tj. w przypadku stosowania rozwiązań równoważnych, parametry techniczne, walory użytkowe oraz standard jakościowy mają być nie gorsze niż te, które zostały wskazane. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Powiatowa i Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna |
Ulica | Ul. Stefana Batorego 25b |
Nr domu | 25b |
Miejscowosc | Stary Sącz |
Kod poczt | 33-340 |
Wojewodztwo | małopolskie |
Tel | 18 446 00 95 |
Fax | 18 446 00 95 |
Internet | http://biblioteka.stary.sacz.pl/ |
Regon | 49269082200000 |
E mail | informatyka@biblioteka.stary.sacz.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Samorządowa Instytucja Kultury |
Rodzaj zam inny | Samorządowa Instytucja Kultury |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 45 |
Wadium | Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych); |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie precyzuje warunków, które Wykonawca winien wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA |
Wiedza | Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie: a)co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie i montażu wyposażenia, obejmującego umeblowanie na łączną kwotę nie mniejszą niż 250.000,00 zł. brutto, w tym co najmniej jedno zamówienie na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł brutto oraz; b)co najmniej dwa zamówienia na dostawę i montaż rolet, o wartości nie mniejszej niż : 50.000,00 zł brutto każde. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych dostaw oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA |
Potencjal | Zamawiający nie precyzuje warunków, które Wykonawca winien wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA |
Zdolne | Zamawiający nie precyzuje warunków, które Wykonawca winien wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA |
Sytuacja | Zamawiający nie precyzuje warunków, które Wykonawca winien wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 5 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 | W wykazie należy wskazać dostawy, niezbędne do wykazania spełniania określonego przez Zamawiającego warunku wiedzy i doświadczenia |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dok potw | 1. W odniesieniu do biurek oraz stołów - certyfikat zgodności z normami dotyczącymi jakości i mechanicznego wymagania bezpieczeństwa mebli biurowych: PN-EN 527-1:2011 i PN-EN 527-2:2004, wystawione przez niezależną jednostkę certyfikującą. Dokument ma być opisany w sposób nie budzący wątpliwości do jakiego mebla jest dedykowany. Nie dopuszcza się oświadczenia producenta mebli. 2. W odniesieniu do kontenerów - certyfikat zgodności z normami dotyczącymi jakości mebli biurowych: PN EN 14073-2:2006, wystawiony przez niezależną jednostkę certyfikującą. Dokument ma być opisany w sposób nie budzący wątpliwości do jakiego mebla jest dedykowany. Nie dopuszcza się oświadczenia producenta mebli. |
Inne dokumenty | 1. Wypełniony Formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Formularze cenowe (załączniki nr 1.A - 1.I). 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Dopuszczalne zmiany umowy określa Załącznik nr 6 do SIWZ (wzór umowy) |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 90 |
Kryt 2 | Okres rękojmi i gwarancji |
Kryt 2p | 10 |
Spec www | http://biblioteka.stary.sacz.pl/pl/219/0/przetargi.html |
Spec war | Powiatowa i Miejsko - Gminna Biblioteka Publiczna im. W. Bazielicha w Stary Sączu, ul. Batorego 25b, 33 340 Stary Sącz |
Data skl | 24/07/2015 |
Godz skl | 10:30 |
Miejsce | Powiatowa i Miejsko - Gminna Biblioteka Publiczna im. W. Bazielicha w Stary Sączu, ul. Batorego 25b, 33 340 Stary Sącz |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Zadanie jest współfinansowane ze środków MKiDN oraz ze środków Województwa Małopolskiego w ramach Programu Wieloletniego KULTURA + Priorytet: Biblioteka + Infrastruktura bibliotek. |
Czy uniewaznienie | Nie |