Zakup i montaż wyposażenia do OSP Kożuchów

Publication date 2015-07-16
End date 2015-07-24 11:00:00
Instytucja Gmina Kożuchów
Miejscowość Kożuchów
Województwo lubuskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 179082 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 323220006, 302130005, 374400004, 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia remizy OSP w Kożuchowie w ramach realizacji projektu Rozbudowa infrastruktury jednostek OSP Gminy Kożuchów ujętych w KSRG dla skuteczniejszego przeciwdziałania zagrożeniom. Zadanie obejmuje dostawę i montaż sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, urządzeń multimedialnych, sprzętu elektronicznego, mebli oraz wyposażenia siłowni.
Zadanie obejmuje dostawę i montaż następującego wyposażenia:
1) Monitory kolorowe LCD - 3 sztuki
2) Projektor multimedialny - 1 sztuka
3) Urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka
4) Stacja robocza - 1 sztuka
5) Drukarka laserowa kolor - 3 sztuki
6) Aparat telefoniczny cyfrowy - 3 sztuki
7) Szafy kartotekowe - 1 sztuka
8) Regały biurowe - 6 sztuk
9) Biurka - 3 sztuki
10) Stanowisko komputerowe - 1 sztuka
11) Fotel obrotowy - 6 sztuk
12) Stół konferencyjny - 10 sztuk
13) Szafy ubraniowe - 6 sztuk
14) Szafy warsztatowe - 4 sztuki
15) Szafy biurowe - 5 sztuk
16) Regały otwarte - 2 sztuki
17) Gablota wystawowa - 5 sztuk
18) Stoliki, ławy - 1 sztuka
19) Fotel stały - 4 sztuki
20) Krzesło konferencyjne - 78 sztuk
21) Wyposażenie siłowni - 1 zestaw
22) Szafki metalowe - 30 sztuk
23) Ławka do szatni, sal gimnastycznych - 2 sztuki
24) Oprogramowanie-System Wspomagania Decyzji z modułem sms - 1 zestaw
25) System łączności bezprzewodowej - 1 zestaw
26) Laptop z oprogramowaniem - 1 sztuka
27) Sprężarka powietrza - 1 sztuka
28) Spawarka - 1 sztuka
29) Wiertarka stołowa - 1sztuka
30) Zabudowa kuchenna 295 cm - 1 zestaw
31) Zabudowa kuchenna 340 cm - 1 zestaw
32) Podnośnik hydrauliczny - 1 sztuka
33) Prostownik 12V/24V - 1 sztuka
34) Klucz pneumatyczny - 1 sztuka
35) Wycieraczka pod buty - 8 sztuk
36) Kubeł na śmieci - 10 sztuk
37) Wieszak stojący - 8 sztuk
38) Wieszak ścienny - 10 sztuk
39) Niszczarka do dokumentów - 1 sztuka
40) Regał do archiwum - 6 sztuk
41) Szafa do suszenia ubrań - 1 sztuka
42) Stół warsztatowy z imadłem - 1 sztuka

Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - parametry techniczne wyposażenia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Kożuchów
Ulica ul. Rynek 1A
Nr domu 1A
Miejscowosc Kożuchów
Kod poczt 67-120
Wojewodztwo lubuskie
Tel 68 355 59 40
Fax 68 355 28 68
Internet www.kozuchow.pl
Regon 97077032700000
E mail um@kozuchow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/08/2015
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 pkt.1
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 pkt.2
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 pkt.3
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 pkt.3
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 pkt.4
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy - zał. nr 2 do SIWZ wraz z formularzem cenowym 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 3. Dowód wniesienia wadium.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) W przypadku ustawowej zmiany, w okresie trwania umowy, stawki podatku VAT. W takim przypadku wynagrodzenie brutto zostanie skorygowane (zmniejszone lub zwiększone) o nową stawkę podatku VAT, które będzie obowiązywało za towar dostarczany od dnia w którym nastąpiła zmiana stawki podatku. 2) Zmiana terminu realizacji wykonania zamówienia, z przyczyn za które nie odpowiada Wykonawca w szczególności: a) działania siły wyższej, w takim przypadku termin zostanie przedłużony o czas trwania siły wyższej; b) braku możliwości nabycia poszczególnych pozycji u hurtowników lub producentów - w takim przypadku termin zostanie przedłużony o czas, w którym dana pozycja była nie dostępna dla Wykonawcy; c) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć, mimo zachowania należytej staranności - w takim przypadku termin zostanie przesunięty na wniosek Wykonawcy dostarczony Zamawiającemu o czas trwania danych okoliczności. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie pisemne uzasadnienie sporządzone przez Wykonawcę i zatwierdzone przez Zamawiającego. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin gwarancji
Kryt 2p 10
Spec www http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkozuchow/
Spec war Urząd Miejski w Kożuchowie ul. Rynek 1a 67-120 Kożuchów pokój nr 23
Data skl 24/07/2015
Godz skl 11:00
Miejsce Urząd Miejski w Kożuchowie ul. Rynek 1a 67-120 Kożuchów pokój nr 9 sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zadanie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 w ramach realizacji projektu Rozbudowa infrastruktury jednostek OSP Gminy Kożuchów ujętych w KSRG dla skuteczniejszego przeciwdziałania zagrożeniom
Czy uniewaznienie Tak
Wadium 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kożuchowie Nr 49967300070000000010070006 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty (nie zszywać z ofertą). 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)