Zakup i montaż wyposażenia do OSP Kożuchów

Data publikacji 2015-07-16
Data zakończenia 2015-07-24 11:00:00
Instytucja Gmina Kożuchów
Miejscowość Kożuchów
Województwo lubuskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 179082 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323220006, 302130005, 374400004, 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia remizy OSP w Kożuchowie w ramach realizacji projektu Rozbudowa infrastruktury jednostek OSP Gminy Kożuchów ujętych w KSRG dla skuteczniejszego przeciwdziałania zagrożeniom. Zadanie obejmuje dostawę i montaż sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, urządzeń multimedialnych, sprzętu elektronicznego, mebli oraz wyposażenia siłowni.
Zadanie obejmuje dostawę i montaż następującego wyposażenia:
1) Monitory kolorowe LCD - 3 sztuki
2) Projektor multimedialny - 1 sztuka
3) Urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka
4) Stacja robocza - 1 sztuka
5) Drukarka laserowa kolor - 3 sztuki
6) Aparat telefoniczny cyfrowy - 3 sztuki
7) Szafy kartotekowe - 1 sztuka
8) Regały biurowe - 6 sztuk
9) Biurka - 3 sztuki
10) Stanowisko komputerowe - 1 sztuka
11) Fotel obrotowy - 6 sztuk
12) Stół konferencyjny - 10 sztuk
13) Szafy ubraniowe - 6 sztuk
14) Szafy warsztatowe - 4 sztuki
15) Szafy biurowe - 5 sztuk
16) Regały otwarte - 2 sztuki
17) Gablota wystawowa - 5 sztuk
18) Stoliki, ławy - 1 sztuka
19) Fotel stały - 4 sztuki
20) Krzesło konferencyjne - 78 sztuk
21) Wyposażenie siłowni - 1 zestaw
22) Szafki metalowe - 30 sztuk
23) Ławka do szatni, sal gimnastycznych - 2 sztuki
24) Oprogramowanie-System Wspomagania Decyzji z modułem sms - 1 zestaw
25) System łączności bezprzewodowej - 1 zestaw
26) Laptop z oprogramowaniem - 1 sztuka
27) Sprężarka powietrza - 1 sztuka
28) Spawarka - 1 sztuka
29) Wiertarka stołowa - 1sztuka
30) Zabudowa kuchenna 295 cm - 1 zestaw
31) Zabudowa kuchenna 340 cm - 1 zestaw
32) Podnośnik hydrauliczny - 1 sztuka
33) Prostownik 12V/24V - 1 sztuka
34) Klucz pneumatyczny - 1 sztuka
35) Wycieraczka pod buty - 8 sztuk
36) Kubeł na śmieci - 10 sztuk
37) Wieszak stojący - 8 sztuk
38) Wieszak ścienny - 10 sztuk
39) Niszczarka do dokumentów - 1 sztuka
40) Regał do archiwum - 6 sztuk
41) Szafa do suszenia ubrań - 1 sztuka
42) Stół warsztatowy z imadłem - 1 sztuka

Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - parametry techniczne wyposażenia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Kożuchów
Ulica ul. Rynek 1A
Nr domu 1A
Miejscowość Kożuchów
Kod Pocztowy 67-120
Województwo lubuskie
Tel 68 355 59 40
Fax 68 355 28 68
Internet www.kozuchow.pl
Regon 97077032700000
E-mail um@kozuchow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/08/2015
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 pkt.1
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 pkt.2
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 pkt.3
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 pkt.3
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 pkt.4
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy - zał. nr 2 do SIWZ wraz z formularzem cenowym 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 3. Dowód wniesienia wadium.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) W przypadku ustawowej zmiany, w okresie trwania umowy, stawki podatku VAT. W takim przypadku wynagrodzenie brutto zostanie skorygowane (zmniejszone lub zwiększone) o nową stawkę podatku VAT, które będzie obowiązywało za towar dostarczany od dnia w którym nastąpiła zmiana stawki podatku. 2) Zmiana terminu realizacji wykonania zamówienia, z przyczyn za które nie odpowiada Wykonawca w szczególności: a) działania siły wyższej, w takim przypadku termin zostanie przedłużony o czas trwania siły wyższej; b) braku możliwości nabycia poszczególnych pozycji u hurtowników lub producentów - w takim przypadku termin zostanie przedłużony o czas, w którym dana pozycja była nie dostępna dla Wykonawcy; c) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć, mimo zachowania należytej staranności - w takim przypadku termin zostanie przesunięty na wniosek Wykonawcy dostarczony Zamawiającemu o czas trwania danych okoliczności. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie pisemne uzasadnienie sporządzone przez Wykonawcę i zatwierdzone przez Zamawiającego. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkozuchow/
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Kożuchowie ul. Rynek 1a 67-120 Kożuchów pokój nr 23
Data składania wniosków 24/07/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Miejski w Kożuchowie ul. Rynek 1a 67-120 Kożuchów pokój nr 9 sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zadanie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 w ramach realizacji projektu Rozbudowa infrastruktury jednostek OSP Gminy Kożuchów ujętych w KSRG dla skuteczniejszego przeciwdziałania zagrożeniom
Czy unieważnienie Tak
Wadium 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kożuchowie Nr 49967300070000000010070006 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty (nie zszywać z ofertą). 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)