Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Izba Skarbowa w Gdańsku
|
Ulica |
ul. Długa 75/76
|
Nr domu |
75/76
|
Miejscowosc |
Gdańsk
|
Kod poczt |
80-831
|
Wojewodztwo |
pomorskie
|
Tel |
058 3002300
|
Fax |
058 3014318
|
Internet |
http://www.gdansk.apodatkowa.gov.pl/izba-skarbowa-w-gdansku/
|
Regon |
00102119700000
|
E mail |
wioleta.dolinska@@pm.mofnet.gov.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja rządowa terenowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
90
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: SIWZ).
|
Wiedza |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) należycie zrealizował/realizuje co najmniej dwa zamówienia na dostawę archiwizacyjnych przejezdnych modułów regałowych o sumie długości półek użytkowych równej co najmniej 2000 metrów bieżących dla każdego ze zrealizowanych zamówień w budynkach użyteczności publicznej.
Pod pojęciem budynku użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny, jeśli jest on dostępny dla nie dającej się określić z góry grupy osób (interesantów).
Zgodnie z postanowieniami §1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty muszą być składane (Dz.U. z 2013 r., poz. 231), Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw we wskazanym okresie (określonych w pkt 4.1.2. SIWZ z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ oraz załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
- poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
W przypadku załączenia dowodów w postaci innych dokumentów lub oświadczeń Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia wyjaśnień określających przyczynę załączenia takich dokumentów, w celu weryfikacji przez Zamawiającego ich obiektywnego charakteru.
W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się odpowiednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o których mowa w punkcie 4.1.2. SIWZ, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w punkcie 4.1.2. SIWZ.
|
Potencjal |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) należycie zrealizował/realizuje co najmniej dwa zamówienia na dostawę archiwizacyjnych przejezdnych modułów regałowych o sumie długości półek użytkowych równej co najmniej 2000 metrów bieżących dla każdego ze zrealizowanych zamówień w budynkach użyteczności publicznej (szczegółowy opis zawarto w pkt 4.1.2. SIWZ.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
2. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca, wskazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, polegał będzie na zasobach tych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ.
3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający zgodnie z art. 144 Ustawy przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków:
1) zmiany nazwy, siedziby firmy, konta bankowego Wykonawcy lub Zamawiających (zmiany podmiotowe);
2) zmiany przepisów ustaw wymienionych w Umowie, a w szczególności ustawy Prawo zamówień publicznych;
3) ograniczenie zakresu dostawy wynikającego z braku środków finansowych Zamawiającego lub innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
4) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i nie ograniczają przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ;
5) zmiany zakresu wykonania zamówienia z powodu zmiany prawa;
6) zmiany zakresu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, za które to działania nie ponosi winy którakolwiek ze Stron niniejszej Umowy;
7) zmiany podwykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego oraz pod warunkiem zgodności z postanowieniami SIWZ;
8) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy;
9) zmiany danych teleadresowych;
10) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
11) wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, rezygnacja lub inne zdarzenie losowe) reprezentujących w trakcie realizacji umowy interesy Stron;
12) zmian w stanie prawnym lokalu objętego zamówieniem, w którym regały winny być zamontowane, tj. utratę tytułu prawnego do zajmowania nieruchomości;
13) zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Termin realizacji
|
Kryt 2p |
5
|
Kryt 3 |
Gwarancja
|
Kryt 3p |
5
|
Spec www |
http://www.gdansk.apodatkowa.gov.pl/izba-skarbowa-w-gdansku/
|
Spec war |
Izba Skarbowa w Gdańsku
ul. Długa 75/76
80-831 Gdańsk
|
Data skl |
24/07/2015
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Ofertę należy złożyć w zamkniętych kopertach w Izbie Skarbowej w Gdańsku,
woj. pomorskie, ul. Długa 75/76, 80-831 Gdańsk, sekretariat - pokój nr 302 (III piętro).
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|