zakup, dostawa i montaż regałów przejezdnych i stacjonarnych w wynajmowanym na potrzeby Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku pomieszczeniu zakładowej składnicy akt

Data publikacji 2015-07-16
Data zakończenia 2015-07-24 10:00:00
Instytucja Izba Skarbowa w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Regały biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 179570 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391311000, 515400009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

zakup, dostawa i montaż regałów przejezdnych i stacjonarnych w wynajmowanym na potrzeby Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku pomieszczeniu zakładowej składnicy akt, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Izba Skarbowa w Gdańsku
Ulica ul. Długa 75/76
Nr domu 75/76
Miejscowość Gdańsk
Kod Pocztowy 80-831
Województwo pomorskie
Tel 058 3002300
Fax 058 3014318
Internet http://www.gdansk.apodatkowa.gov.pl/izba-skarbowa-w-gdansku/
Regon 00102119700000
E-mail wioleta.dolinska@@pm.mofnet.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 90
Wadium Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: SIWZ).
Wiedza Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) należycie zrealizował/realizuje co najmniej dwa zamówienia na dostawę archiwizacyjnych przejezdnych modułów regałowych o sumie długości półek użytkowych równej co najmniej 2000 metrów bieżących dla każdego ze zrealizowanych zamówień w budynkach użyteczności publicznej. Pod pojęciem budynku użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny, jeśli jest on dostępny dla nie dającej się określić z góry grupy osób (interesantów). Zgodnie z postanowieniami §1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty muszą być składane (Dz.U. z 2013 r., poz. 231), Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw we wskazanym okresie (określonych w pkt 4.1.2. SIWZ z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ oraz załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku załączenia dowodów w postaci innych dokumentów lub oświadczeń Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia wyjaśnień określających przyczynę załączenia takich dokumentów, w celu weryfikacji przez Zamawiającego ich obiektywnego charakteru. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się odpowiednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o których mowa w punkcie 4.1.2. SIWZ, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w punkcie 4.1.2. SIWZ.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) należycie zrealizował/realizuje co najmniej dwa zamówienia na dostawę archiwizacyjnych przejezdnych modułów regałowych o sumie długości półek użytkowych równej co najmniej 2000 metrów bieżących dla każdego ze zrealizowanych zamówień w budynkach użyteczności publicznej (szczegółowy opis zawarto w pkt 4.1.2. SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca, wskazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, polegał będzie na zasobach tych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zgodnie z art. 144 Ustawy przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków: 1) zmiany nazwy, siedziby firmy, konta bankowego Wykonawcy lub Zamawiających (zmiany podmiotowe); 2) zmiany przepisów ustaw wymienionych w Umowie, a w szczególności ustawy Prawo zamówień publicznych; 3) ograniczenie zakresu dostawy wynikającego z braku środków finansowych Zamawiającego lub innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; 4) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i nie ograniczają przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ; 5) zmiany zakresu wykonania zamówienia z powodu zmiany prawa; 6) zmiany zakresu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, za które to działania nie ponosi winy którakolwiek ze Stron niniejszej Umowy; 7) zmiany podwykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego oraz pod warunkiem zgodności z postanowieniami SIWZ; 8) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy; 9) zmiany danych teleadresowych; 10) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; 11) wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, rezygnacja lub inne zdarzenie losowe) reprezentujących w trakcie realizacji umowy interesy Stron; 12) zmian w stanie prawnym lokalu objętego zamówieniem, w którym regały winny być zamontowane, tj. utratę tytułu prawnego do zajmowania nieruchomości; 13) zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji
Kryt 2p 5
Kryt 3 Gwarancja
Kryt 3p 5
Adres strony internetowej siwz http://www.gdansk.apodatkowa.gov.pl/izba-skarbowa-w-gdansku/
Adres uzyskania siwz Izba Skarbowa w Gdańsku ul. Długa 75/76 80-831 Gdańsk
Data składania wniosków 24/07/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Ofertę należy złożyć w zamkniętych kopertach w Izbie Skarbowej w Gdańsku, woj. pomorskie, ul. Długa 75/76, 80-831 Gdańsk, sekretariat - pokój nr 302 (III piętro).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)