Publication date |
2015-07-20 |
End date |
2015-07-28 10:00:00 |
Instytucja |
Centralna Komisja Egzaminacyjna |
Miejscowość |
Warszawa |
Województwo |
mazowieckie |
Branża |
- Urządzenia sieciowe,
- Serwery,
- Serwery sieciowe,
- Serwery komputerowe,
- Serwery plików,
- Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
183282 / 2015 |
Document type |
ZP-400 |
Cpv code |
727200003, 488200002, 488210009, 488220006, 488230003, 324200003 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Centralna Komisja Egzaminacyjna
|
Ulica |
ul. Lewartowskiego 6
|
Nr domu |
6
|
Miejscowosc |
Warszawa
|
Kod poczt |
00-190
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 536 65 31
|
Fax |
22 536 65 46
|
Internet |
www.cke.edu.pl
|
Regon |
01492522400000
|
E mail |
przetargi@cke-efs.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja rządowa centralna
|
Rodz zam |
U
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających po spełnieniu przesłanek określonych w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy pzp, w wysokości 15% wartości zamówienia podstawowego
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
24
|
Wadium |
Wysokość wadium wynosi 10 000,00 PLN (dziesięć tysięcy złotych 00/100)
|
Zaliczka |
Nie
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
Wypełniony i podpisany Formularz Oferty (Oferta) - wg treści określonej w załączniku nr 1 do SIWZ, wraz z wypełnioną przez Wykonawcę tabelą Parametry dzierżawy i kolokacji stanowiącej załącznik nr 1 do OPZ;
W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy(om) realizację części zamówienia, Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (wg treści określonej w załączniku nr 1 do SIWZ).
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
1) wynagrodzenia w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
W sytuacji wystąpienia ww. zmian w przepisach prawa, zmiana treści umowy nastąpi w formie aneksu do tej umowy po akceptacji przez Zamawiającego wniosku przez Wykonawcę zawierającego uzasadnienie dla dokonania tej zmiany tj. podstawę prawną, która zdaniem Wykonawcy ma zastosowanie oraz uzasadnienie, że zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Akceptacja Zamawiającego nastąpi wyłącznie w przypadku gdy:
-wnioskowana zmiana będzie zgodna z nowo obowiązującymi wskazanymi przez Wykonawcę przepisami prawa;
-Wykonawca udowodni, że zmiany te realnie wpływają na koszty wykonania zamówienia.
W przypadku akceptacji przez Zamawiającego wniosku Wykonawcy ww. zmiany, będą obowiązywać od dnia podpisania aneksu przez strony umowy.
2) terminu realizacji zamówienia spowodowanej obiektywnymi czynnikami wynikającymi
z potrzeb Zamawiającego, niezależnymi od Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zwiększeniu;
3) możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, bez zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy z zastrzeżeniem ww. pkt 1). Jako korzystniejsze dla Zamawiającego należy traktować rozwiązania odpowiadające wymaganiom Zamawiającego w większym stopniu z punktu widzenia kosztów utrzymania, wydajności lub wyższej użyteczności.
4) sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego a wynagrodzenie wykonawcy z zastrzeżeniem ww. pkt 1) nie ulegnie zwiększeniu.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
85
|
Kryt 2 |
Parametry usługi
|
Kryt 2p |
15
|
Spec www |
www.bip.cke.edu.pl
|
Spec war |
Centralna Komisja Egzaminacyjna, ul. Lewartowskiego 6, 00-190 Warszawa, pok. 414
|
Data skl |
28/07/2015
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Centralna Komisja Egzaminacyjna, ul. Lewartowskiego 6, 00-190 Warszawa, pok. 405
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
Zamawiający wymaga od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie zobowiązania wynikającego z umowy. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|