Dzierżawa i kolokacja serwerów dedykowanych.

Data publikacji 2015-07-20
Data zakończenia 2015-07-28 10:00:00
Instytucja Centralna Komisja Egzaminacyjna
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia sieciowe,
  • Serwery,
  • Serwery sieciowe,
  • Serwery komputerowe,
  • Serwery plików,
  • Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 183282 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 727200003, 488200002, 488210009, 488220006, 488230003, 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa i kolokacja serwerów dedykowanych w tym niezbędnego osprzętu i dostępu do Internetu o parametrach funkcjonalnych nie gorszych niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 2 do SIWZ. W opisie zdefiniowanych jest łącznie 18 logicznych serwerów (obligatoryjne serwery fizyczne + serwery wirtualne)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centralna Komisja Egzaminacyjna
Ulica ul. Lewartowskiego 6
Nr domu 6
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-190
Województwo mazowieckie
Tel 22 536 65 31
Fax 22 536 65 46
Internet www.cke.edu.pl
Regon 01492522400000
E-mail przetargi@cke-efs.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających po spełnieniu przesłanek określonych w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy pzp, w wysokości 15% wartości zamówienia podstawowego
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium Wysokość wadium wynosi 10 000,00 PLN (dziesięć tysięcy złotych 00/100)
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty (Oferta) - wg treści określonej w załączniku nr 1 do SIWZ, wraz z wypełnioną przez Wykonawcę tabelą Parametry dzierżawy i kolokacji stanowiącej załącznik nr 1 do OPZ; W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy(om) realizację części zamówienia, Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (wg treści określonej w załączniku nr 1 do SIWZ).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1) wynagrodzenia w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. W sytuacji wystąpienia ww. zmian w przepisach prawa, zmiana treści umowy nastąpi w formie aneksu do tej umowy po akceptacji przez Zamawiającego wniosku przez Wykonawcę zawierającego uzasadnienie dla dokonania tej zmiany tj. podstawę prawną, która zdaniem Wykonawcy ma zastosowanie oraz uzasadnienie, że zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Akceptacja Zamawiającego nastąpi wyłącznie w przypadku gdy: -wnioskowana zmiana będzie zgodna z nowo obowiązującymi wskazanymi przez Wykonawcę przepisami prawa; -Wykonawca udowodni, że zmiany te realnie wpływają na koszty wykonania zamówienia. W przypadku akceptacji przez Zamawiającego wniosku Wykonawcy ww. zmiany, będą obowiązywać od dnia podpisania aneksu przez strony umowy. 2) terminu realizacji zamówienia spowodowanej obiektywnymi czynnikami wynikającymi z potrzeb Zamawiającego, niezależnymi od Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zwiększeniu; 3) możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, bez zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy z zastrzeżeniem ww. pkt 1). Jako korzystniejsze dla Zamawiającego należy traktować rozwiązania odpowiadające wymaganiom Zamawiającego w większym stopniu z punktu widzenia kosztów utrzymania, wydajności lub wyższej użyteczności. 4) sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego a wynagrodzenie wykonawcy z zastrzeżeniem ww. pkt 1) nie ulegnie zwiększeniu.
Kod kryterium B
Kryt 1p 85
Kryt 2 Parametry usługi
Kryt 2p 15
Adres strony internetowej siwz www.bip.cke.edu.pl
Adres uzyskania siwz Centralna Komisja Egzaminacyjna, ul. Lewartowskiego 6, 00-190 Warszawa, pok. 414
Data składania wniosków 28/07/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Centralna Komisja Egzaminacyjna, ul. Lewartowskiego 6, 00-190 Warszawa, pok. 405
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamawiający wymaga od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie zobowiązania wynikającego z umowy. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)