Dostawa i montaż ławek i koszy oraz innych urządzeń komunalnych na terenie Gminy Lublin

Publication date 2015-07-23
End date 2015-07-31 11:30:00
Instytucja Gmina Lublin
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

Szczegóły

Numer ogłoszenia 109609 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 391136003, 392243403, 433250007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa i montaż następujących ławek i koszy oraz innych urządzeń komunalnych na terenie Gminy Lublin:
1. Ławka metalowa z oparciem z pełnym deskowaniem; rura Ø 49 mm (+/-1mm) - 16 szt.;
2. Kosz na odpady w obudowie drewnianej - 36 szt.;
3. Ławka metalowa z oparciem z pełnym deskowaniem - rura Ø 60 mm(+/-1mm)- 10 szt.;
4. Ławka metalowa z oparciem - 38 szt.;
5. Ławka metalowa bez oparcia - 16 szt.;
6. Tablica informacyjna - 7 szt.;
7. Stojak na rowery - 7 szt.;
8. Ławka żeliwna z oparciem - 32 szt.;
9. Ławka żeliwna bez oparcia - 38 szt.;
10.Kosz na odpady w obudowie drewnianej na konstrukcji stalowo-żeliwnej - 10 szt.;
11. Kosz na odpady z blachy ocynkowanej - 6 szt.;
12. Stolik betonowy z blatem w wersji do gry w szachy - 8 szt.;
13. Kosz na odpady w obudowie drewnianej na metalowej nodze zamocowanej w centralnym punkcie - 2 szt.;
14. Ławka żeliwna z oparciem z pełnym deskowaniem - 5 szt

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Lublin
Ulica Pl. Króla Władysława Łokietka 1
Nr domu 1
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-109
Wojewodztwo lubelskie
Tel 81 4663000
Fax 81 4663001
Internet www.bip.lublin.eu
Regon 43101951400000
E mail zamowienia@um.lublin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
Zaliczka Nie
Wiedza Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą się wykonaniem dostawy/dostaw wraz z montażem ławek i/lub koszy na odpady na łączną kwotę minimum 70 000,00 zł brutto PLN brutto (dla dostaw rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 70.000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 1.Wykaz winien wskazywać wykonanie dostawy/dostaw wraz z montażem ławek i/lub koszy na odpady na łączną kwotę minimum 70 000,00 zł brutto PLN brutto (dla dostaw rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 70.000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. 2.Złożone poświadczenia winny potwierdzać należyte wykonanie dostawy/dostaw wraz z montażem ławek i/lub koszy na odpady na łączną kwotę minimum 70 000,00 zł brutto PLN brutto (dla dostaw rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 70.000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Wycena ofertowa. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 5. Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony postanawiają następujące rodzaje i warunki istotnej zmiany treści umowy: 1. zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: a) działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie, a) przerwy w wykonaniu prac spowodowanej niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi wykonanie umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: -ad pkt 1. - zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia: ad a) o czas niezbędny do usunięcia działania skutków siły wyższej ad b) o czas trwania niekorzystnych warunków atmosferycznych
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Spec www www.bip.lublin.eu
Spec war Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3 po dokonaniu wpłaty 5 zł w kasie UM ul. Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5zł + koszty przesyłki)
Data skl 31/07/2015
Godz skl 11:30
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 1.W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Aldona Rozwadowska - Wydział Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Lublin, ul. Zana 38, pokój 702A, telefon 81 466 31 22. 2.W zakresie procedury: p. Iwona Wieżel - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3, telefon 81 466 30 12
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)