Dostawa odzieży roboczej i ochronnej. Nr referencyjny P/45/IW/15.

Publication date 2015-07-27
End date 2015-08-12 10:30:00
Instytucja Jednostka Wojskowa 4620
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Obuwie inne niż sportowe oraz ochronne,
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 190382 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 181000000, 188100000, 351134003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest - Dostawa odzieży roboczej i ochronnej, zgodnie
z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ.
2. Zamawiający zleca, a wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do siedziby Zamawiającego n/w asortyment:
1) Buty gumowe białe, w ilości 10 par;
2) Buty gumowe męskie, w ilości 140 par;
3) Czapka robocza letnia, w ilości 300 sztuk;
4) Czapka ocieplona, w ilości 100 sztuk;
5) Fartuch spawalniczy, w ilości 5 sztuk;
6) Kamizelka ocieplana, w ilości 5 sztuk;
7) Kamizelka ostrzegawcza, w ilości 120 sztuk;
8) Hełm ochronny, w ilości 40 sztuk;
9) Koszula robocza flanelowa, w ilości 200 sztuk;
10) Koszulka z krótkimi rękawami, w ilości 450 sztuk;
11) Kurtka przeciwdeszczowa, w ilości 50 sztuk;
12) Okulary kwasoodporne, w ilości 15 sztuk;
13) Okulary ochronne typu gogle (pyłoszczelne), w ilości 35 sztuk;
14) Fartuch ochronny stylonowy, w ilości 10 sztuk;
15) Rękawice olejo i benzyno ochronne, w ilości 50 par;
16) Rękawice monterskie (pięciopalcowe), w ilości 80 par;
17) Rękawice robocze pięciopalcowe wzmacniane skórą, w ilości 2500 par;
18) Rękawice bawełniane dla archiwistów, w ilości 300 par;
19) Rękawice bawełniane nakrapiane dla archiwistów, w ilości 300 par;
20) Rękawiczki jednorazowe, w ilości 24 opakowań (1 opakowanie = 100 sztuk);
21) Skarpetki dla personelu służby zdrowia, w ilości 250;
22) Ubranie robocze, w ilości 825 kompletów;
23) Rękawice termoizolacyjne (pięciopalcowe), w ilości 10 par;
24) Trzewiki robocze, w ilości 125 par;
25) Obuwie profilaktyczne, w ilości 45 par;
26) Obuwie personelu szpitalnego, w ilości 2 par;
27) Kurtka ratownika medycznego z podpinką polarową, w ilości 10 sztuk;
28) Spodnie całoroczne ratownika medycznego, w ilości 10 sztuk;
29) Bluza letnia ratownika medycznego, w ilości 20 sztuk;
30) Spodnie letnie ratownika medycznego, w ilości 20 sztuk;
31) Koszulka letnia ratownika medycznego, w ilości 30 sztuk;
32) Kamizelka ratownika medycznego, w ilości 10 sztuk;
33) Ubranie lekarza, w ilości 12 kompletów;
34) Ubranie kucharza damskie ze spodniami koloru czarnego (szkic nr 1), w ilości 35 kompletów;
35) Ubranie kucharza damskie ze spodniami koloru białego (szkic nr 2), w ilości 171 kompletów;
36) Ubranie kucharza męskie ze spodniami koloru czarnego (szkic nr 1), w ilości 7 kompletów;
37) Ubranie kucharza męskie ze spodniami koloru białego (szkic nr 2), w ilości 35 kompletów;
38) Czapka kucharza koloru bordowego, w ilości 47 sztuk;
39) Czapka kucharza koloru białego, w ilości 210 sztuk;
40) Fartuch frontowy koloru bordowego (zapaska) (szkic nr 3), w ilości 45 sztuk;
41) Fartuch frontowy koloru białego (szkic nr 4), w ilości 205 sztuk;
3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, w I gatunku, z bieżącej produkcji, rok produkcji 2015.
4. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy wykazy rozmiarowe proponowanych produktów.
5. Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.

Opis

1. Część nr 1 - Dostawa odzieży roboczej i ochronnej, zgodnie z poniższym:

1) Buty gumowe białe, w ilości 10 par;
2) Buty gumowe męskie, w ilości 140 par;
3) Czapka robocza letnia, w ilości 300 sztuk;
4) Czapka ocieplona, w ilości 100 sztuk;
5) Fartuch spawalniczy, w ilości 5 sztuk;
6) Kamizelka ocieplana, w ilości 5 sztuk;
7) Kamizelka ostrzegawcza, w ilości 120 sztuk;
8) Hełm ochronny, w ilości 40 sztuk;
9) Koszula robocza flanelowa, w ilości 200 sztuk;
10) Koszulka z krótkimi rękawami, w ilości 450 sztuk;
11) Kurtka przeciwdeszczowa, w ilości 50 sztuk;
12) Okulary kwasoodporne, w ilości 15 sztuk;
13) Okulary ochronne typu gogle (pyłoszczelne), w ilości 35 sztuk;
14) Fartuch ochronny stylonowy, w ilości 10 sztuk;
15) Rękawice olejo i benzyno ochronne, w ilości 50 par;
16) Rękawice monterskie (pięciopalcowe), w ilości 80 par;
17) Rękawice robocze pięciopalcowe wzmacniane skórą, w ilości 2500 par;
18) Rękawice bawełniane dla archiwistów, w ilości 300 par;
19) Rękawice bawełniane nakrapiane dla archiwistów, w ilości 300 par;
20) Rękawiczki jednorazowe, w ilości 24 opakowań (1 opakowanie = 100 sztuk);
21) Skarpetki dla personelu służby zdrowia, w ilości 250;
22) Ubranie robocze, w ilości 825 kompletów;
23) Rękawice termoizolacyjne (pięciopalcowe), w ilości 10 par;
24) Trzewiki robocze, w ilości 125 par;
25) Obuwie profilaktyczne, w ilości 45 par;
26) Obuwie personelu szpitalnego, w ilości 2 par;2. Część nr 2 - Dostawa odzieży personelu medycznego, zgodnie z poniższym:

1) Kurtka ratownika medycznego z podpinką polarową, w ilości 10 sztuk;
2) Spodnie całoroczne ratownika medycznego, w ilości 10 sztuk;
3) Bluza letnia ratownika medycznego, w ilości 20 sztuk;
4) Spodnie letnie ratownika medycznego, w ilości 20 sztuk;
5) Koszulka letnia ratownika medycznego, w ilości 30 sztuk;
6) Kamizelka ratownika medycznego, w ilości 10 sztuk;
7) Ubranie lekarza, w ilości 12 kompletów;3. Część nr 3 - Dostawa odzieży dla personelu kuchni, zgodnie z poniższym:

1) Ubranie kucharza damskie ze spodniami koloru czarnego (szkic nr 1), w ilości 35 kompletów;
2) Ubranie kucharza damskie ze spodniami koloru białego (szkic nr 2), w ilości 171 kompletów;
3) Ubranie kucharza męskie ze spodniami koloru czarnego (szkic nr 1), w ilości 7 kompletów;
4) Ubranie kucharza męskie ze spodniami koloru białego (szkic nr 2), w ilości 35 kompletów;
5) Czapka kucharza koloru bordowego, w ilości 47 sztuk;
6) Czapka kucharza koloru białego, w ilości 210 sztuk;
7) Fartuch frontowy koloru bordowego (zapaska) (szkic nr 3), w ilości 45 sztuk;
8) Fartuch frontowy koloru białego (szkic nr 4), w ilości 205 sztuk;

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Jednostka Wojskowa 4620
Ulica ul. Okólna 37
Nr domu 37
Miejscowosc Toruń
Kod poczt 87-100
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 56 653 36 94
Fax 56 653 36 60
Internet www.12wog.pl
Regon 34090172500000
E mail 12wog.zamowienia@wp.mil.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 15/10/2015
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium, w wysokości: Część nr 1 - 2 400,- zł.; Część nr 2 - 200,- zł.; Część nr 3 - 700,- zł.; Wadium można wnieść w formie i na zasadach zgodnych z art. 45 Ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu musi mieć formę przelewu bankowego na konto NBP 42 1010 1078 0104 3213 9120 0000. Przelew musi nastąpić w takim terminie, aby cała kwota wadium była na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W tytule przelewu należy wpisać: Wadium do postępowania - (wpisać numer referencyjny oraz nr części, której dotyczy). Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie JW. 4620, bud. nr 98, pokój nr 3, w godz. od 7:00 do 14:00 w dniach od poniedziałku do piątku, nie później niż w terminie składania ofert. Wniesione wadium należy opisać jak tytuł przelewu w pkt 2. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu musi posiadać zapisy o bezwarunkowym, nieodwołalnym zobowiązaniu wypłaty całej kwoty zabezpieczenia oferty, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez żadnych warunków i zastrzeżeń. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę jedną z form wadium na cały okres związania ofertą. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania na podstawie, art. 24 ust. 2 pkt 2. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 Ustawy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Potencjal Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.12wog.pl
Spec war 87-100 Toruń, ul. Okólna 37
Data skl 12/08/2015
Godz skl 10:30
Miejsce Kancelaria Jawna (bud. Nr 97 pok. Nr 11) JEDNOSTKA WOJSKOWA 4620 87-100 Toruń, ul. Okólna 37
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)