Dostawa odzieży roboczej i ochronnej. Nr referencyjny P/45/IW/15.
Publication date | 2015-07-27 |
End date | 2015-08-12 10:30:00 |
Instytucja | Jednostka Wojskowa 4620 |
Miejscowość | Toruń |
Województwo | kujawsko-pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 190382 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 181000000, 188100000, 351134003 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest - Dostawa odzieży roboczej i ochronnej, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający zleca, a wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do siedziby Zamawiającego n/w asortyment: 1) Buty gumowe białe, w ilości 10 par; 2) Buty gumowe męskie, w ilości 140 par; 3) Czapka robocza letnia, w ilości 300 sztuk; 4) Czapka ocieplona, w ilości 100 sztuk; 5) Fartuch spawalniczy, w ilości 5 sztuk; 6) Kamizelka ocieplana, w ilości 5 sztuk; 7) Kamizelka ostrzegawcza, w ilości 120 sztuk; 8) Hełm ochronny, w ilości 40 sztuk; 9) Koszula robocza flanelowa, w ilości 200 sztuk; 10) Koszulka z krótkimi rękawami, w ilości 450 sztuk; 11) Kurtka przeciwdeszczowa, w ilości 50 sztuk; 12) Okulary kwasoodporne, w ilości 15 sztuk; 13) Okulary ochronne typu gogle (pyłoszczelne), w ilości 35 sztuk; 14) Fartuch ochronny stylonowy, w ilości 10 sztuk; 15) Rękawice olejo i benzyno ochronne, w ilości 50 par; 16) Rękawice monterskie (pięciopalcowe), w ilości 80 par; 17) Rękawice robocze pięciopalcowe wzmacniane skórą, w ilości 2500 par; 18) Rękawice bawełniane dla archiwistów, w ilości 300 par; 19) Rękawice bawełniane nakrapiane dla archiwistów, w ilości 300 par; 20) Rękawiczki jednorazowe, w ilości 24 opakowań (1 opakowanie = 100 sztuk); 21) Skarpetki dla personelu służby zdrowia, w ilości 250; 22) Ubranie robocze, w ilości 825 kompletów; 23) Rękawice termoizolacyjne (pięciopalcowe), w ilości 10 par; 24) Trzewiki robocze, w ilości 125 par; 25) Obuwie profilaktyczne, w ilości 45 par; 26) Obuwie personelu szpitalnego, w ilości 2 par; 27) Kurtka ratownika medycznego z podpinką polarową, w ilości 10 sztuk; 28) Spodnie całoroczne ratownika medycznego, w ilości 10 sztuk; 29) Bluza letnia ratownika medycznego, w ilości 20 sztuk; 30) Spodnie letnie ratownika medycznego, w ilości 20 sztuk; 31) Koszulka letnia ratownika medycznego, w ilości 30 sztuk; 32) Kamizelka ratownika medycznego, w ilości 10 sztuk; 33) Ubranie lekarza, w ilości 12 kompletów; 34) Ubranie kucharza damskie ze spodniami koloru czarnego (szkic nr 1), w ilości 35 kompletów; 35) Ubranie kucharza damskie ze spodniami koloru białego (szkic nr 2), w ilości 171 kompletów; 36) Ubranie kucharza męskie ze spodniami koloru czarnego (szkic nr 1), w ilości 7 kompletów; 37) Ubranie kucharza męskie ze spodniami koloru białego (szkic nr 2), w ilości 35 kompletów; 38) Czapka kucharza koloru bordowego, w ilości 47 sztuk; 39) Czapka kucharza koloru białego, w ilości 210 sztuk; 40) Fartuch frontowy koloru bordowego (zapaska) (szkic nr 3), w ilości 45 sztuk; 41) Fartuch frontowy koloru białego (szkic nr 4), w ilości 205 sztuk; 3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, w I gatunku, z bieżącej produkcji, rok produkcji 2015. 4. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy wykazy rozmiarowe proponowanych produktów. 5. Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia. Opis1. Część nr 1 - Dostawa odzieży roboczej i ochronnej, zgodnie z poniższym:1) Buty gumowe białe, w ilości 10 par; 2) Buty gumowe męskie, w ilości 140 par; 3) Czapka robocza letnia, w ilości 300 sztuk; 4) Czapka ocieplona, w ilości 100 sztuk; 5) Fartuch spawalniczy, w ilości 5 sztuk; 6) Kamizelka ocieplana, w ilości 5 sztuk; 7) Kamizelka ostrzegawcza, w ilości 120 sztuk; 8) Hełm ochronny, w ilości 40 sztuk; 9) Koszula robocza flanelowa, w ilości 200 sztuk; 10) Koszulka z krótkimi rękawami, w ilości 450 sztuk; 11) Kurtka przeciwdeszczowa, w ilości 50 sztuk; 12) Okulary kwasoodporne, w ilości 15 sztuk; 13) Okulary ochronne typu gogle (pyłoszczelne), w ilości 35 sztuk; 14) Fartuch ochronny stylonowy, w ilości 10 sztuk; 15) Rękawice olejo i benzyno ochronne, w ilości 50 par; 16) Rękawice monterskie (pięciopalcowe), w ilości 80 par; 17) Rękawice robocze pięciopalcowe wzmacniane skórą, w ilości 2500 par; 18) Rękawice bawełniane dla archiwistów, w ilości 300 par; 19) Rękawice bawełniane nakrapiane dla archiwistów, w ilości 300 par; 20) Rękawiczki jednorazowe, w ilości 24 opakowań (1 opakowanie = 100 sztuk); 21) Skarpetki dla personelu służby zdrowia, w ilości 250; 22) Ubranie robocze, w ilości 825 kompletów; 23) Rękawice termoizolacyjne (pięciopalcowe), w ilości 10 par; 24) Trzewiki robocze, w ilości 125 par; 25) Obuwie profilaktyczne, w ilości 45 par; 26) Obuwie personelu szpitalnego, w ilości 2 par;2. Część nr 2 - Dostawa odzieży personelu medycznego, zgodnie z poniższym: 1) Kurtka ratownika medycznego z podpinką polarową, w ilości 10 sztuk; 2) Spodnie całoroczne ratownika medycznego, w ilości 10 sztuk; 3) Bluza letnia ratownika medycznego, w ilości 20 sztuk; 4) Spodnie letnie ratownika medycznego, w ilości 20 sztuk; 5) Koszulka letnia ratownika medycznego, w ilości 30 sztuk; 6) Kamizelka ratownika medycznego, w ilości 10 sztuk; 7) Ubranie lekarza, w ilości 12 kompletów;3. Część nr 3 - Dostawa odzieży dla personelu kuchni, zgodnie z poniższym: 1) Ubranie kucharza damskie ze spodniami koloru czarnego (szkic nr 1), w ilości 35 kompletów; 2) Ubranie kucharza damskie ze spodniami koloru białego (szkic nr 2), w ilości 171 kompletów; 3) Ubranie kucharza męskie ze spodniami koloru czarnego (szkic nr 1), w ilości 7 kompletów; 4) Ubranie kucharza męskie ze spodniami koloru białego (szkic nr 2), w ilości 35 kompletów; 5) Czapka kucharza koloru bordowego, w ilości 47 sztuk; 6) Czapka kucharza koloru białego, w ilości 210 sztuk; 7) Fartuch frontowy koloru bordowego (zapaska) (szkic nr 3), w ilości 45 sztuk; 8) Fartuch frontowy koloru białego (szkic nr 4), w ilości 205 sztuk; |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Jednostka Wojskowa 4620 |
Ulica | ul. Okólna 37 |
Nr domu | 37 |
Miejscowosc | Toruń |
Kod poczt | 87-100 |
Wojewodztwo | kujawsko-pomorskie |
Tel | 56 653 36 94 |
Fax | 56 653 36 60 |
Internet | www.12wog.pl |
Regon | 34090172500000 |
E mail | 12wog.zamowienia@wp.mil.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Podmiot prawa publicznego |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 3 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 15/10/2015 |
Wadium | Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium, w wysokości: Część nr 1 - 2 400,- zł.; Część nr 2 - 200,- zł.; Część nr 3 - 700,- zł.; Wadium można wnieść w formie i na zasadach zgodnych z art. 45 Ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu musi mieć formę przelewu bankowego na konto NBP 42 1010 1078 0104 3213 9120 0000. Przelew musi nastąpić w takim terminie, aby cała kwota wadium była na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W tytule przelewu należy wpisać: Wadium do postępowania - (wpisać numer referencyjny oraz nr części, której dotyczy). Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie JW. 4620, bud. nr 98, pokój nr 3, w godz. od 7:00 do 14:00 w dniach od poniedziałku do piątku, nie później niż w terminie składania ofert. Wniesione wadium należy opisać jak tytuł przelewu w pkt 2. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu musi posiadać zapisy o bezwarunkowym, nieodwołalnym zobowiązaniu wypłaty całej kwoty zabezpieczenia oferty, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez żadnych warunków i zastrzeżeń. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę jedną z form wadium na cały okres związania ofertą. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania na podstawie, art. 24 ust. 2 pkt 2. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. |
Wiedza | Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. |
Potencjal | Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. |
Zdolne | Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. |
Sytuacja | Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | A |
Spec www | www.12wog.pl |
Spec war | 87-100 Toruń, ul. Okólna 37 |
Data skl | 12/08/2015 |
Godz skl | 10:30 |
Miejsce | Kancelaria Jawna (bud. Nr 97 pok. Nr 11) JEDNOSTKA WOJSKOWA 4620 87-100 Toruń, ul. Okólna 37 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |