Dostawa odzieży roboczej i ochronnej. Nr referencyjny P/45/IW/15.

Data publikacji 2015-07-27
Data zakończenia 2015-08-12 10:30:00
Instytucja Jednostka Wojskowa 4620
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Obuwie inne niż sportowe oraz ochronne,
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 190382 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000, 188100000, 351134003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest - Dostawa odzieży roboczej i ochronnej, zgodnie
z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ.
2. Zamawiający zleca, a wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do siedziby Zamawiającego n/w asortyment:
1) Buty gumowe białe, w ilości 10 par;
2) Buty gumowe męskie, w ilości 140 par;
3) Czapka robocza letnia, w ilości 300 sztuk;
4) Czapka ocieplona, w ilości 100 sztuk;
5) Fartuch spawalniczy, w ilości 5 sztuk;
6) Kamizelka ocieplana, w ilości 5 sztuk;
7) Kamizelka ostrzegawcza, w ilości 120 sztuk;
8) Hełm ochronny, w ilości 40 sztuk;
9) Koszula robocza flanelowa, w ilości 200 sztuk;
10) Koszulka z krótkimi rękawami, w ilości 450 sztuk;
11) Kurtka przeciwdeszczowa, w ilości 50 sztuk;
12) Okulary kwasoodporne, w ilości 15 sztuk;
13) Okulary ochronne typu gogle (pyłoszczelne), w ilości 35 sztuk;
14) Fartuch ochronny stylonowy, w ilości 10 sztuk;
15) Rękawice olejo i benzyno ochronne, w ilości 50 par;
16) Rękawice monterskie (pięciopalcowe), w ilości 80 par;
17) Rękawice robocze pięciopalcowe wzmacniane skórą, w ilości 2500 par;
18) Rękawice bawełniane dla archiwistów, w ilości 300 par;
19) Rękawice bawełniane nakrapiane dla archiwistów, w ilości 300 par;
20) Rękawiczki jednorazowe, w ilości 24 opakowań (1 opakowanie = 100 sztuk);
21) Skarpetki dla personelu służby zdrowia, w ilości 250;
22) Ubranie robocze, w ilości 825 kompletów;
23) Rękawice termoizolacyjne (pięciopalcowe), w ilości 10 par;
24) Trzewiki robocze, w ilości 125 par;
25) Obuwie profilaktyczne, w ilości 45 par;
26) Obuwie personelu szpitalnego, w ilości 2 par;
27) Kurtka ratownika medycznego z podpinką polarową, w ilości 10 sztuk;
28) Spodnie całoroczne ratownika medycznego, w ilości 10 sztuk;
29) Bluza letnia ratownika medycznego, w ilości 20 sztuk;
30) Spodnie letnie ratownika medycznego, w ilości 20 sztuk;
31) Koszulka letnia ratownika medycznego, w ilości 30 sztuk;
32) Kamizelka ratownika medycznego, w ilości 10 sztuk;
33) Ubranie lekarza, w ilości 12 kompletów;
34) Ubranie kucharza damskie ze spodniami koloru czarnego (szkic nr 1), w ilości 35 kompletów;
35) Ubranie kucharza damskie ze spodniami koloru białego (szkic nr 2), w ilości 171 kompletów;
36) Ubranie kucharza męskie ze spodniami koloru czarnego (szkic nr 1), w ilości 7 kompletów;
37) Ubranie kucharza męskie ze spodniami koloru białego (szkic nr 2), w ilości 35 kompletów;
38) Czapka kucharza koloru bordowego, w ilości 47 sztuk;
39) Czapka kucharza koloru białego, w ilości 210 sztuk;
40) Fartuch frontowy koloru bordowego (zapaska) (szkic nr 3), w ilości 45 sztuk;
41) Fartuch frontowy koloru białego (szkic nr 4), w ilości 205 sztuk;
3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, w I gatunku, z bieżącej produkcji, rok produkcji 2015.
4. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy wykazy rozmiarowe proponowanych produktów.
5. Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.

Opis

1. Część nr 1 - Dostawa odzieży roboczej i ochronnej, zgodnie z poniższym:

1) Buty gumowe białe, w ilości 10 par;
2) Buty gumowe męskie, w ilości 140 par;
3) Czapka robocza letnia, w ilości 300 sztuk;
4) Czapka ocieplona, w ilości 100 sztuk;
5) Fartuch spawalniczy, w ilości 5 sztuk;
6) Kamizelka ocieplana, w ilości 5 sztuk;
7) Kamizelka ostrzegawcza, w ilości 120 sztuk;
8) Hełm ochronny, w ilości 40 sztuk;
9) Koszula robocza flanelowa, w ilości 200 sztuk;
10) Koszulka z krótkimi rękawami, w ilości 450 sztuk;
11) Kurtka przeciwdeszczowa, w ilości 50 sztuk;
12) Okulary kwasoodporne, w ilości 15 sztuk;
13) Okulary ochronne typu gogle (pyłoszczelne), w ilości 35 sztuk;
14) Fartuch ochronny stylonowy, w ilości 10 sztuk;
15) Rękawice olejo i benzyno ochronne, w ilości 50 par;
16) Rękawice monterskie (pięciopalcowe), w ilości 80 par;
17) Rękawice robocze pięciopalcowe wzmacniane skórą, w ilości 2500 par;
18) Rękawice bawełniane dla archiwistów, w ilości 300 par;
19) Rękawice bawełniane nakrapiane dla archiwistów, w ilości 300 par;
20) Rękawiczki jednorazowe, w ilości 24 opakowań (1 opakowanie = 100 sztuk);
21) Skarpetki dla personelu służby zdrowia, w ilości 250;
22) Ubranie robocze, w ilości 825 kompletów;
23) Rękawice termoizolacyjne (pięciopalcowe), w ilości 10 par;
24) Trzewiki robocze, w ilości 125 par;
25) Obuwie profilaktyczne, w ilości 45 par;
26) Obuwie personelu szpitalnego, w ilości 2 par;2. Część nr 2 - Dostawa odzieży personelu medycznego, zgodnie z poniższym:

1) Kurtka ratownika medycznego z podpinką polarową, w ilości 10 sztuk;
2) Spodnie całoroczne ratownika medycznego, w ilości 10 sztuk;
3) Bluza letnia ratownika medycznego, w ilości 20 sztuk;
4) Spodnie letnie ratownika medycznego, w ilości 20 sztuk;
5) Koszulka letnia ratownika medycznego, w ilości 30 sztuk;
6) Kamizelka ratownika medycznego, w ilości 10 sztuk;
7) Ubranie lekarza, w ilości 12 kompletów;3. Część nr 3 - Dostawa odzieży dla personelu kuchni, zgodnie z poniższym:

1) Ubranie kucharza damskie ze spodniami koloru czarnego (szkic nr 1), w ilości 35 kompletów;
2) Ubranie kucharza damskie ze spodniami koloru białego (szkic nr 2), w ilości 171 kompletów;
3) Ubranie kucharza męskie ze spodniami koloru czarnego (szkic nr 1), w ilości 7 kompletów;
4) Ubranie kucharza męskie ze spodniami koloru białego (szkic nr 2), w ilości 35 kompletów;
5) Czapka kucharza koloru bordowego, w ilości 47 sztuk;
6) Czapka kucharza koloru białego, w ilości 210 sztuk;
7) Fartuch frontowy koloru bordowego (zapaska) (szkic nr 3), w ilości 45 sztuk;
8) Fartuch frontowy koloru białego (szkic nr 4), w ilości 205 sztuk;

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Jednostka Wojskowa 4620
Ulica ul. Okólna 37
Nr domu 37
Miejscowość Toruń
Kod Pocztowy 87-100
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 56 653 36 94
Fax 56 653 36 60
Internet www.12wog.pl
Regon 34090172500000
E-mail 12wog.zamowienia@wp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/10/2015
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium, w wysokości: Część nr 1 - 2 400,- zł.; Część nr 2 - 200,- zł.; Część nr 3 - 700,- zł.; Wadium można wnieść w formie i na zasadach zgodnych z art. 45 Ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu musi mieć formę przelewu bankowego na konto NBP 42 1010 1078 0104 3213 9120 0000. Przelew musi nastąpić w takim terminie, aby cała kwota wadium była na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W tytule przelewu należy wpisać: Wadium do postępowania - (wpisać numer referencyjny oraz nr części, której dotyczy). Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie JW. 4620, bud. nr 98, pokój nr 3, w godz. od 7:00 do 14:00 w dniach od poniedziałku do piątku, nie później niż w terminie składania ofert. Wniesione wadium należy opisać jak tytuł przelewu w pkt 2. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu musi posiadać zapisy o bezwarunkowym, nieodwołalnym zobowiązaniu wypłaty całej kwoty zabezpieczenia oferty, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez żadnych warunków i zastrzeżeń. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę jedną z form wadium na cały okres związania ofertą. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania na podstawie, art. 24 ust. 2 pkt 2. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 Ustawy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Potencjał Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.12wog.pl
Adres uzyskania siwz 87-100 Toruń, ul. Okólna 37
Data składania wniosków 12/08/2015
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Kancelaria Jawna (bud. Nr 97 pok. Nr 11) JEDNOSTKA WOJSKOWA 4620 87-100 Toruń, ul. Okólna 37
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)