Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w ramach Projektu pn. Nowoczesne oddziały przedszkolne w Gminie Mrocza

Publication date 2015-07-27
End date 2015-08-04 11:00:00
Instytucja Gmina Mrocza
Miejscowość Mrocza
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Meble przedszkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Sprzęt elektroniczny,
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny,
  • Pakiety oprogramowania edukacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 190618 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 391610008, 391500008, 302360002, 317100006, 323200002, 481900006, 391621006, 391620005, 391621109, 391622007, 441000007, 444110004, 375352009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy w zakresie: wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w ramach Projektu pn. Nowoczesne oddziały przedszkolne w Gminie Mrocza, współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, realizowanego przez Gminę Mrocza wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, montażu mebli oraz wyposażenia sanitarnego, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar

Opis

Pakiet 1: Dostawa artykułów plastycznych, zabawek i pomocy dydaktycznych w Oddziale Przedszkolnym
Nr 1, 2, 3, 4, 5 w SP w Mroczy:
- dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych,
- dostawa pomocy dydaktycznych,
- dostawa artykułów plastycznych.
Pakiet 2: Dostawa artykułów plastycznych, zabawek i pomocy dydaktycznych w Oddziale Przedszkolnym w SP w Witosławiu:
- dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych,
- dostawa pomocy dydaktycznych,
- dostawa artykułów plastycznychPakiet 1: Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, audiowizualnego i elektrycznego w Oddziale Przedszkolnym
Nr 1, 2, 3, 4, 5 w SP w Mroczy:
- dostawa sprzętu ICT,
- dostawa tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem,
- dostawa sprzętu audiowizualnego,
- dostawa kserokopiarki.
Pakiet 2: Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, audiowizualnego i elektrycznego w Oddziale Przedszkolnym
w SP w Witosławiu:
- dostawa sprzętu ICT,
- dostawa sprzętu audiowizualnego,
- dostawa kserokopiarkiPakiet 1: Dostawa mebli i wyposażenia w Oddziale Przedszkolnym Nr 1, 2, 3, 4, 5 w SP w Mroczy:
- meble i wyposażenie,
- zakup wyposażenia wypoczynkowego,
- zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych,
- dostawa kompletu wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi.
Pakiet 2: Dostawa mebli i wyposażenia w Oddziale Przedszkolnym w SP w Witosławiu:
- meble i wyposażenie,
- zakup wyposażenia wypoczynkowego,
- zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych,
- dostawa kompletu wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmiPakiet 1: Dostosowanie toalet oraz kuchni w Oddziale Przedszkolnym Nr 1, 2, 3, 4, 5 w SP w Mroczy:
- dostosowanie toalet do potrzeb dzieci,
- modernizacja toalet dla personelu,
- zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach,
- wyposażenie lub doposażenie kuchni poprzez zakup i montaż.
Pakiet 2: Dostosowanie toalet oraz kuchni w Oddziale Przedszkolnym w SP Witosławiu:
- dostosowanie toalet do potrzeb dzieci,
- modernizacja toalet dla personelu,
- zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach,
- wyposażenie lub doposażenie kuchni poprzez zakup i montażPakiet 1: Organizacja placu zabaw w Oddziale Przedszkolnym w SP w Witosławiu:
- zakup wyposażenia i montaż placu zabaw,
- wykonanie ogrodzenie placu zabaw

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Mrocza
Ulica Plac 1 Maja 20
Nr domu 20
Miejscowosc Mrocza
Kod poczt 89-115
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 52 386 74 10
Fax 52 385 62 41
Regon 09235088900000
E mail urzad@mrocza.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 25/09/2015
Wadium (przedruk z SIWZ) 11.1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) Część I - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 gr.) 2) Część II - 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 gr.) 3) Część III - 750,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych 00/100 gr.) 4) Część IV - 850,00 zł (słownie: osiemset pięćdziesiąt złotych 00/100 gr.) 5) Część V - 100,00 zł (słownie: sto złotych 00/100 gr.) 11.2 Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 11.3 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 11.4 Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS w Koronowo Oddział Mrocza, Nr 19 8144 0005 2004 0040 0114 0006 11.5 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 11.6 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza, w pok. 305, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 11.7 Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i dokona oceny warunku na podstawie złożonego oświadczenia
Wiedza Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostawy/usługi, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i ich odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy /usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. Zamawiający żąda, aby wykonawca wykazał zrealizowaną lub realizowaną przynajmniej 1 dostawę (na każdą część zamówienia) z asortymentem zbliżonym do przedmiotu zamówienia
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i dokona oceny warunku na podstawie złożonego oświadczenia
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i dokona oceny warunku na podstawie złożonego oświadczenia
Sytuacja Warunek zostanie spełniony, jeżeli: a) Wykonawca nie będzie zaległ z należnymi opłatami i składkami wobec Skarbu Państwa (ZUS i US) b) wobec Wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości Zamawiający dokona oceny spełniania warunku poprzez weryfikację złożonych dokumentów
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 , tj.: wykazanie wykonania co najmniej 1 dostawy/usługi polegającej na wyposażeniu oddziałów przedszkolnych, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, że dostawa/usługa ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazujących, czy została prawidłowo ukończona
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty 1) Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 44, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru Zamawiającego) 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli dotyczy 3) Zaakceptowane Istotne postanowienia umowy 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wypełniony Załącznik nr 1 do SIWZ. 5) Karty specyfikacji produktów - dotyczy części II przedmiotu zamówienia. 6) Kopia dowodu wniesienia wadium 7) Odpowiednie pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadkach, gdy: 1) wystąpią oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, 2) nastąpi zmiana podatku od towarów i usług VAT, kiedy wynagrodzenie brutto zostanie dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie, 3) konieczność ich wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 4) wystąpią okoliczności związane z wstrzymaniem dostawy lub przerwą w realizacji dostawy powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego, 5) konieczność ich wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Spec www www.bip.mrocza.pl
Spec war Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza, pok. nr 301
Data skl 04/08/2015
Godz skl 11:00
Miejsce Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza, sekretariat - pok. nr 207
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zadanie dofinansowane ze środków UE oraz budżetu krajowego
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)