Dostawy materiałów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach

Publication date 2015-07-28
End date 2015-08-05 10:00:00
Instytucja "Poddębickie Centrum Zdrowia"spółka z o.o.
Miejscowość Poddębice
Województwo łódzkie
Branża
  • Rękawice robocze,
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 112907 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 181410009, 337211001, 331980004, 331411214, 331411207
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o., w ilościach i asortymencie szczegółowo określonym w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy. Kod CPV: 33.14.00.00-3; 18.14.10.00-9; 33.72.11.00-1; 33.19.80.00-4; 33.14.11.21-4; 33.14.11.20-7;
2. Oferowany towar winien spełniać warunki szczegółowo określone w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r., Nr 107, poz. 679. z późn. zm.). W przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny, Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia.
4. Przedmiot dostawy musi odpowiadać wymaganiom Polskich Norm przenoszących europejskie normy lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy lub też - w przypadku ich braku - europejskich aprobat technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych, norm międzynarodowych polskich norm przenoszących normy europejskie, polskich norm wprowadzających normy międzynarodowe, polskich norm, polskich aprobat technicznych (art.30 ust. 1 i 2 ustawy Pzp).
5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe wskutek nie spełnienia przez przedmiot zamówienia wymogów określonych stosownymi przepisami.
6. Realizacja dostaw będzie się odbywać sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez upoważnionego pracownika Działu Higieny Szpitalnej i Transportu Wewnętrznego (dotyczy Pakietów nr 1, 5, 9-11, 13, 15-17, 20-24, 26-28, 30, 45) lub pracownika Apteki Szpitalnej (dotyczy Pakietu nr 2-4, 6-8, 12, 14, 18-19, 25, 29, 31-44), za pośrednictwem faxu, za potwierdzeniem transmisji.
7. Wykonawca zamówiony przedmiot umowy dostarczy Zamawiającemu w ciągu 3 dni roboczych (pon.-pt.) od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego za pośrednictwem faxu.
8. Dostawa przedmiotu umowy odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do:
a) Działu Higieny Szpitalnej i Transportu Wewnętrznego - poziom minus 1 w budynku G w godz. 8:00 - 15:00 (dotyczy Pakietów nr 1, 5, 9-11, 13, 15-17, 20-24, 26-28, 30, 45) oraz
b) Apteki Szpitalnej w godz. 7:25-10:00 i 13:00-15:00 (dotyczy Pakietu nr 2-4, 6-8, 12, 14, 18-19, 25, 29, 31-44),
do siedziby Zamawiającego przy ulicy Mickiewicza 16 w Poddębicach. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zamówionego towaru w miejscu wskazanym przez pracownika Działu Higieny Szpitalnej i Transportu Wewnętrznego lub Apteki Szpitalnej (w zależności od pakietu). Przy większych dostawach Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wózek paletowy na miękkich kołach.
9. Jeżeli w czasie wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zlecał czynności związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia innym podmiotom tj. podwykonawcom, zobowiązany jest wpisać zakres tych czynności w Formularzu ofertowym - załączniku nr 1 do SIWZ.
10. Faktyczna ilość zamawianego przedmiotu zamówienia zależna będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 3 do SIWZ (stanowiącym Załącznik Nr 1 do umowy) ilości asortymentu są ilościami maksymalnymi i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich zakupienia u Wykonawcy i nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.
11. Zamawiający wymaga załączenia katalogów, opisów, folderów potwierdzających zgodność oferowanych materiałów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego z wymaganiami określonymi w Pakietach nr 26, 27, 28, 29, 32, 33, 37, 38, 44 w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SIWZ. Na poszczególnych dokumentach należy wskazać, których pakietów i pozycji dotyczą.
12. Celem oceny zgodności parametrów oferowanych materiałów jednorazowego użytku z wymaganymi przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ, Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu bezpłatne próbki w ilościach podanych w w/w załączniku - dotyczy asortymentu określonego w Pakietach nr 32, 33, 35. Zamawiający sprawdzi czy załączone do oferty próbki spełniają wymagania opisane w poszczególnych pakietach w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga oznaczenia każdej próbki numerem pakietu oraz pozycji pakietu której dotyczy. Jeżeli Wykonawca wymaga zwrotu próbek, bez względu na ich stan -dołączy do oferty odpowiednie zastrzeżenie, że są one zwrotne po zakończeniu postępowania przetargowego, z zastrzeżeniem, iż w przypadku podpisania umowy z Wykonawcą - próbki dotyczące wygranych pakietów zostają, u Zamawiającego zgodnie z art.97 ust 1 ustawy Pzp. Zwrot próbek odbywa się na koszt Wykonawcy. W przypadku gdy podczas oceny próbek osoby odpowiedzialne za ocenę zgodności parametrów oferowanych materiałów stwierdzą, że parametry zaoferowanych materiałów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego są niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 3 do SIWZ, to oferta Wykonawcy w tym pakiecie zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907, z późn. zm.).
13. W przypadku, gdy przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować preparaty równoważne.

Opis

1. Igły z polimetakrylanu do testów skórnych punktowych, do diagnostyki chorób alergicznych opakowanie 1000 szt. opak. 101. Łącznik do drenów, prosty, jałowy, średnica zewnętrzna 5 mm, schodkowy, stożkowy. Łącznik do drenów Yankauer. szt. 200;
2. Łącznik do drenów, prosty, jałowy, średnica zewnętrzna 9 mm, schodkowy. Łącznik do drenów Yankauer. szt. 300;1. Jałowa końcówka do odssysania pola operacyjnego, perforowana, sztywna, zagięta typu Yankauer z kontrolą siły ssania, rozmiar CH8, szt. 100;1. Worek kolonostomijny poj. 35-60 mm, sterylny, jednorazowego użytku, wykonany z folii PE i części przylepnej, termin ważności min. 3 lata, szt. 300;1. Adapter do pomiaru kaptografii dla monitorów typu NIKON (linia mierząca CO2 dla dorosłych) szt 50;1. Cewnik do embolektomii Fogartyego jednokanałowy, dł. 60-80 cm z balonem zakończonym nasadką z mandarynem F2-F10, szt 2;1. Cewnik dopępowinowy, rozmiar S szt. 201. Sonda żołądkowa silikonowa typu Salem, dł. 120cm. CH 14, 16, 18, szt. 1001. Czujnik naskórny do YSI do pomiaru temperatury dla dorosłych dł. 3 m- do kardiomonitora Nikon - Kohden typ BSM - 6301, szt. 1;1. Filtr wykonany z materiału jednostronnie nieprzepuszczalnego dla płynów (uszczelniający pokrywę ssaka), jednorazowy. Filtr do aquapuratora szt. 251. Jednorazowy filtr antybakteryjny mały (średnica 2-3 cm) do urządzenia ssąco - płuczącego, z końcówką luer lock (żeńska - męska) szt. 301. Maska tlenowa dla noworodka, 50mm szt. 10;
2. Maska tlenowa dla noworodka, 60mm szt. 10;1. Rękawice gospodarcze. Nr 8-M para , par 80;
2. Rękawice gospodarcze. Nr 9-L para, par 80;
3. Rękawice gospodarcze. Nr 7-S para, par 80;1. Osłona na skopię 100x125 cm szt. 5001. Taśma barwiąca do myjni Getinge S-46 szt. 201. Testy BowieDick do Helixa kapsuły kwasoodpornej zakończonej 4 m rurką teflonową o średnicy 2 mm przebarwiającą się z koloru żółtego na czarny x 250 szt lub testy Bowie Dick do przyrządu PCD posiadającego kapsułę wykonaną ze stali kwasoodpornej oraz rurkę o długości 1,5m i średnicy 2mm. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przyrząd do każdego opakowania testów. opak. 61. Żyletki, op. = 5 szt. opak. 801. Paski do glucometru typu Accu Check Aktive lub Accu Check Plus. Op. = 50 szt. opak. 101. Paski do glucometru typu Glucosense. Op. = 50 szt. opak. 101. Papier światłoczuły do printera Sony UP 960, 210 mm x 25 m do ramienia C firmy Ziehn szt. 61. Papier termoczuły lub taśma papierowa do myjni Getinge S-46 (57 mm) szt. 121. Papier termoczuły do sterylizatora HS33 (57 mm) szt. 301. Rolki kasowe termoczułe do myjni automatycznej CYW 501 CHOYANG, szerokość 55 mm x dł. 15 m szt. 151. Filtry do wody do myjni automatycznej CYW 501 CHOYANG szt. 121. Jednorazowy endoskopowy ustnik z gumką szt. 200;
1. Jednorazowa szczotka czyszcząca do kanałów roboczych endoskopu, dwustronna, średnica włosia 5-6 mm, długość 230 cm, średnica 1,9 - 2,4mm szt. 200;1. Wielorazowy dren sylikonowy - przedłużka do igły Veressa, długość 40 cm, zakończony końcówką luer lock (żeńsko - męska). Gwarancja min. 12 m-cy, szt. 41. Narzędzie laparoskopowe - Igła typu Veress metalowa, wielorazowa, dł. 120 mm., szt. 1;
2. Haczyk wielorazowy porcelanowy, w kształcie litery C do elektrody monopolarnej, kompatybilny z uchwytem firmy Aesculap szt. 2;
Gwarancja min. 12 m-cy1. Ssaki uszne o średnicy 1,5 mm, wielorazowe szt. 1;
2. Ssaki nosowe proste o średnicy 3,0 mm, wielorazowe szt. 2;
3. Ssaki uszne o średnicy 1,8 mm, wielorazowe szt. 1;
Gwarancja min. 12 m-cy.1. Kompletny zestaw do przezskórnej tracheotomii metodą Griggsa, z wielorazowym peanem zawierający skalpel, kaniulę z igłą i strzykawką do identyfikacji tchawicy, prowadnicę Seldingera, rozszerzadło oraz rurkę tracheotomijną z mankietem niskociśnieniowym z wbudowanym przewodem do odessania pacjenta znad mankietu, posiadającą sztywny samoblokujący sie mandaryn z otworem na prowadnicę Seldingera. Pakowany na jednej sztywnej tacy umożliwiającej szybkie otwarcie zestawu. Rozmiar 8-9, szt. 1;
2. Uzupełniający zestaw do przezskórnej tracheotomii metodą Griggsa, bez peana, zawierający skalpel, kaniulę z igłą i strzykawką do identyfikacji tchawicy, prowadnicę Seldingera, rozszerzadło oraz rurkę tracheostomijna z mankietem niskociśnieniowy z wbudowanym przewodem do odessania pacjenta znad mankietu, posiadający sztywny samoblokujący sie mandaryn z otworem na prowadnicę Seldingera. Pakowany na jednej, sztywnej tacy umożliwiającej szybkie otwarcie zestawu. Rozmiar 8-9, szt. 1;1. Elektrody wielorazowe silikonowo - węglowe 7,5 x 9cm dwa wpięcia 2, 4 mm szt. 201. Elektroda neutralna, jednorazowa, dzielona 176x122 mm szt. 2001. Nitka niewchłanialna, syntetyczna, monofilament poliamidowy. Grubość nitki 3/0 długość igły 24-26, krzywizna 3/8 koła przekrój tnąca odwrotnie tnąca. Długość nitki 75 cm +/- 20 cm, saszetek 360;
2. Nitka niewchłanialna, syntetyczna, monofilament poliamidowy. Grubość nitki 3/0 długość igły 30-35, krzywizna 3/8 koła przekrój tnąca odwrotnie tnąca. Długość nitki 75 cm +/- 20 cm, saszetek 360;
W danym pakiecie Zamawiający wymaga złożenia oferty nitek jednego producenta.
Zamawiający wymaga aby materiały szewne w w/w pakiecie posiadały następujące cechy, które sprawdzi na podstawie w/w próbek:
1. Trwałość połączenia igły z nitką - nitka musi być trwale, atraumatycznie połączona z igłą.
2. Wytrzymałość mechaniczna nitki - nitka nie może się zrywać podczas szycia, musi wykazywać dużą wytrzymałość na rozciąganie oraz nie strzępić się.
3. Wytrzymałość mechaniczna igły - igła powinna być wykonana ze stali odpornej na odkształcanie i łamanie.
4. Ostrość igły - igła nie powinna tępić się w trakcie wielokrotnej penetracji zespalanych tkanek oraz przebijać skórę z łatwością bez odczuwalnego oporu.
5. Bezpieczne opakowanie - nitka/nitka z igłą muszą być pakowane w co najmniej pojedynczą sterylną saszetkę, co gwarantuje bezpieczeństwo sterylności i ochronę przed przypadkowym rozjałowieniem.
6. Brak efektu pamięci nitki (nitka po wyjęciu z opakowania, rozprostowuje się).1. Nitka wchłanialna pleciona powlekana poliglikonatem, glikonatem lub mieszanką poliglaktyny i stearynianu wapnia bądź powlekana mieszanką glikolidu i laktydu stearylowo - wapniowego o podtrzymaniu tkankowym min. 60-70% po 14 dniach wchłanialna max. do 90 dni. Grubość nitki 2, długość igły 60-75, krzywizna igły 1/2 koła, przekrój igły okrągła, długość nitki 90 cm +/- 20 cm. saszetek 180;
Zamawiający wymaga aby materiały szewne w w/w pakiecie posiadały następujące cechy, które sprawdzi na podstawie w/w próbek:
1. Trwałość połączenia igły z nitką - nitka musi być trwale, atraumatycznie połączona z igłą.
2. Wytrzymałość mechaniczna nitki - nitka nie może się zrywać podczas szycia, musi wykazywać dużą wytrzymałość na rozciąganie oraz nie strzępić się.
3. Wytrzymałość mechaniczna igły - igła powinna być wykonana ze stali odpornej na odkształcanie i łamanie.
4. Ostrość igły - igła nie powinna tępić się w trakcie wielokrotnej penetracji zespalanych tkanek oraz przebijać skórę z łatwością bez odczuwalnego oporu.
5. Bezpieczne opakowanie - nitka/nitka z igłą muszą być pakowane w co najmniej pojedynczą sterylną saszetkę, co gwarantuje bezpieczeństwo sterylności i ochronę przed przypadkowym rozjałowieniem.
6. Brak efektu pamięci nitki (nitka po wyjęciu z opakowania, rozprostowuje się).1. Kanki doodbytnicze Ch 30 x 400mm szt. 801. Kaniula pediatryczna dożylna bez portu bocznego, rozmiar 0,6 mm (26G) dla wcześniaków o masie ciała poniżej 500 gramów, maksymalny przepływ 13 ml/ min, wykonany z PTFE ze zdejmowanym uchwytem ułatwiającym wprowadzenie kaniuli do naczynia, widoczny w USG, opakowanie sztywne Tyvek szt. 600;
2. Kaniula pediatryczna dożylna bez portu bocznego, rozmiar 0,7 mm (24 G) dla noworodków i dzieci, maksymalny przepływ 13 ml/ min, wykonany z PTFE ze zdejmowanym uchwytem ułatwiającym wprowadzenie kaniuli do naczynia, widoczny w USG, opakowanie sztywne Tyvek szt. 600;1. Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych (typu PENCAN) 25-27G x 88 mm pakowana razem z prowadnicą. W obsadce igły pryzmat sygnalizujący pojawienie się płynu m-r zmianą barwy. szt. 6001. Koreczek do kaniul, sterylny, zamykający światło kaniuli z wewnętrznym elementem wchodzącym do światła kaniuli schowanym poniżej krawędzi koreczka szt. 3000;
2. Worki osłonowe na flakony 500 ml do 1000ml szt. 300;1. Kompresy jałowe 13-17 nitkowe 8 warstwowe 10 cm x 10 cm x 5 szt opak. 18001. Opatrunek pooperacyjny, sterylny typu Cosmopol lub równoważny rozm. 8 cm x 10 cm szt. 12001. Pojemnik do odsysania ran, jałowy, prosty, poj. 200 ml szt. 6001. Wziernik ginekologiczny S, M, L, sterylny szt. 10001. Podkład chłonny typu Seni-Soft 60x90 cm x 30 szt. opak. 1501. Fartuch ochronny foliowy typu przedniak szt. 1001. Stapler okrężny jednorazowy o średnicy 28 mm, zakrzywiony z łamanym kowadełkiem po oddaniu strzału dla zwiększonego bezpieczeństwa podczas wyciągania staplera przez nowo utworzone zespolenie, z automatyczną regulacją docisku zaszywek, szt. 2;
2. Stapler okrężny jednorazowy o średnicy 31 mm, zakrzywiony z łamanym kowadełkiem po oddaniu strzału dla zwiększonego bezpieczeństwa podczas wyciągania staplera przez nowo utworzone zespolenie, z automatyczną regulacją docisku zaszywek, szt. 4;
3. Ładunek jednorazowego użytku 50 mm do stalowego staplera liniowego wielokrotnego użytku do wykonywania resekcji, przecinania i zespoleń, po zamknięciu staplera - szew w postaci dwóch podwójnych linii stalowych zszywek ułożonych naprzemiennie z jednoczesnym przecięciem tkanek pomiędzy liniami zszywek (nóż stanowi integralną część ładunku - zawsze nowy). Wysokość zszywki przed zamknięciem 3,85 mm, po zamknięciu 1,5 mm, szt. 6;1. Opaski Z-Band Direct do drukarki Zebra 10006995K. Opaski w kolorze białym, rozmiar 25x279 mm. Opakowanie = 200 szt. opak. 25

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa "Poddębickie Centrum Zdrowia"spółka z o.o.
Ulica ul. Mickiewicza 16
Nr domu 16
Miejscowosc Poddębice
Kod poczt 99-200
Wojewodztwo łódzkie
Tel 43 828 82 50
Fax 43 828 82 55
Internet www.nzozpcz.pl
Regon 10107597100000
E mail zamowienia@nzozpcz.pl; sekretariat@nzozpcz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Rodzaj zam inny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 45
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 21/12/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.
Potencjal Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.
Zdolne Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia. W ogólnym zakresie spełnienia warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobligowany jest do złożenia oświadczenia, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt. 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 8.5. Oświadczenie o zgodności oferowanych materiałów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego z ustawą o wyrobach medycznych - załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku, gdy opisany w załączniku nr 3 do SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny, Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia. 8.6. Katalogi, opisy, foldery potwierdzające zgodność oferowanych materiałów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego z wymaganiami określonymi w Pakietach nr 26, 27, 28, 29, 32, 33, 37, 38, 44 w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SIWZ. Na poszczególnych dokumentach należy wskazać, których pakietów i pozycji dotyczą. 8.7. Celem oceny zgodności parametrów oferowanych materiałów jednorazowego użytku z wymaganymi przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ, Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu bezpłatne próbki w ilościach podanych w w/w załączniku - dotyczy asortymentu określonego w Pakietach nr 32, 33, 35. Zamawiający sprawdzi czy załączone do oferty próbki spełniają wymagania opisane w poszczególnych pakietach w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga oznaczenia każdej próbki numerem pakietu oraz pozycji pakietu której dotyczy. 8.8. Formularz cenowy - Załącznik nr 3 do SIWZ. Informacja o zawartości oferty: Ofertę stanowi: Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Dokumenty składane z ofertą: - Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 8.1-8.6 SIWZ. - Próbki dla Pakietów nr 32, 33, 35 w ilościach określonych w załączniku nr 3 do SIWZ. - Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 do SIWZ. Zamawiający informuje: Jeżeli oferta zawiera informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstw w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, składający ofertę zobowiązany jest do oznakowania i oddzielenia od części jawnej złożonej oferty oraz poprzedzenia oświadczeniem o zakazie udostępniania odpowiednio oznaczonych stron oraz wykazaniem dlaczego stanowią one tajemnicę przedsiębiorstwa. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli ofertę i załączniki podpisuje osoba inna niż wynika to ze złożonych dokumentów wówczas musi być wraz z ofertą złożony oryginał pełnomocnictwa lub jego kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. Treść dokumentu stanowiącego pełnomocnictwo musi zawierać zapis do jakich czynności osoba ta ma uprawnienie. Dokumenty wymienione w rozdziale 8 SIWZ mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnioną osobę do reprezentowania podmiotu - wykonawcę. W przypadku nieczytelnej kserokopii, lub gdy kopia budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający wezwie Wykonawcę do okazania oryginału dokumentu lub notarialnie poświadczonej kopii tego dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnioną osobę do reprezentowania podmiotu - wykonawcę. Wykonawcy, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 8.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. dokumenty określone w pkt 1 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów określonych powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach określonych w pkt 2. Podmioty występujące wspólnie: W przypadku, gdy wykonawcą są podmioty występujące wspólnie muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo rodzajowe na mocy którego wspólnicy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu przetargowym lub reprezentowania ich w postępowaniu przetargowym i zawarciu umowy. Ponadto dokument ten musi zawierać nazwę podmiotów wspólnych i wskazanie zakresu działania każdego z nich. Do dnia podpisania umowy z zamawiającym podmioty występujące wspólnie, których oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, muszą podpisać umowę /dla spółek cywilnych może to być umowa spółki/. Nie może ona być zawarta na czas krótszy niż okres realizacji umowy z zamawiającym. Zamiast powyższego dokumentu zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą umowy o wspólnej działalności. Umowa ta będzie załącznikiem do umowy z zamawiającym. Każdy z podmiotów występujących wspólnie ma obowiązek złożyć dokumenty określone w SIWZ w pkt. 8.2, 8.3, 8.4. Pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 8 SIWZ wykonawcy składają wspólnie i muszą one wykazywać wspólne spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany w umowie w przypadku zaprzestania produkcji którejkolwiek z części asortymentu będącego przedmiotem umowy, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania wyrobu oraz do przedstawienia Zamawiającemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w przetargu w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiającego niż w przetargu. Zmiana umowy w tym zakresie nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika. 2. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy polegającą na obniżeniu ceny jednostkowej przedmiotu umowy np. w przypadku okresowych promocji cenowych towaru, stosowanych przez producentów. Strony uzgadniają że w tym okresie dostawy towarów wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy będą realizowane przez Wykonawcę po cenach niższych, uwzględniających promocję cenową, po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego w formie pisemnej. 3. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zmiany przez producenta zaoferowanego wyrobu numeru katalogowego, nazwy lub sposobu konfekcjonowania z zachowaniem wymogów określonych w opisie przedmiotu zamówienia dla danego wyrobu. 4. Dopuszcza się zmiany stawki podatku VAT, które to obowiązują z chwilą wprowadzenia ich stosowanymi przepisami, w tej sytuacji cena jednostkowa netto nie ulega zmianie.
Kryt cena B
Kryt 1p 98
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 2
Spec www www.nzozpcz.pl
Spec war Poddębickie Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 99-200 Poddębice ul. Mickiewicza 16, Zamówienia Publiczne
Data skl 05/08/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Poddębickie Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 99-200 Poddębice ul. Mickiewicza 16 Budynek Administracji, I piętro - Sekretariat Zarządu
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)