Dostawy żywności w roku szkolnym 2015/2016 dla Szkoły Podstawowej Nr 4 w Radlinie z podziałem na 5 zadań

Publication date 2015-07-29
End date 2015-08-06 10:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Gustawa Morcinka w Radlinie
Miejscowość Radlin
Województwo śląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 113007 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 151000009, 152000000, 153000001, 154000002, 155000003, 156000004, 158000006, 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest cykliczna dostawa środków żywności dla Zamawiającego, który to przedmiot zamówienia jest podzielony na następujące zadania:
1) zadanie nr 1 - dostawa produktów zwierzęcych, mięsa, produktów mięsnych, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym zał. Nr 1 SIWZ,
2) zadanie nr 2 - dostawa owoców i warzyw, świeżych i mrożonych, zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 2 do SIWZ,
3) zadanie nr 3 - dostawa produktów mleczarskich, zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 3 do SIWZ,
4) zadanie nr 4 - dostawa świeżego pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich, zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 4 do SIWZ,
5) zadanie nr 5 - dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych, olejów, tłuszczy zwierzęcych i roślinnych, produktów przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, i różnych produktów spożywczych, zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 5 do SIWZ
2.Zakres odpowiedzialności Wykonawcy, w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową, obejmuje także :
1) zapewnienie transportu towarów objętych zadaniem, środkiem transportu przystosowanym do ich przewożenia (spełniającym wymagania określone odrębnymi przepisami) do miejsca jego składowania na terenie Zamawiającego wraz z rozładunkiem,
2) zapewnienie jakości towarów i ich oznakowania zgodnie z normami obowiązującymi na terenie Unii Europejskiej,
3) realizacja dostaw rozłożonych w czasie, według poszczególnych zleceń, składanych przez Zamawiającego, na piśmie, z wyprzedzeniem, co najmniej 2-ch dni.

Opis

Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa, produktów mięsnych (mięso wieprzowe, drobiowe, wędlin), zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym zał. Nr 1 SIWZ,Dostawa owoców i warzyw, świeżych i mrożonych, zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 2 do SIWZ,Dostawa produktów mleczarskich (mleko, sery, masło, margaryna, śmietana, jogurty, desery mleczne), zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 3 do SIWZ,Dostawa świeżego pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich (chleb, bułki, pączki, bułka tarta), zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 4 do SIWZ,Dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych, olejów, tłuszczy zwierzęcych i roślinnych, produktów przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, i różnych produktów spożywczych (cukier mąka, kasza makarony, sól, ryby, przyprawy, olej jadalny, jaja soki, słodycze, konserwy), zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 5 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Gustawa Morcinka w Radlinie
Ulica ul. Wiosny Ludów 287
Nr domu 287
Miejscowosc Radlin
Kod poczt 44-310
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 4558417
Fax 032 4558417
Internet www.um.radlin.pl
Regon 00072935600000
E mail mzopo@radlin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 24/06/2016
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Potencjal Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. 1. Oświadczenie o terminie wykonania zamówienia, gwarancji jakości towarów i przyjęciu warunków płatności - według wzoru zał. nr 9 do SIWZ. 2. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane przepisami normy i parametry dotyczące tego rodzaju towaru oraz, że jest dopuszczony do obrotu na terenie Polski - według wzoru zał. nr 10 do SIWZ
Inne dokumenty 1) Wypełniony/e i podpisany/e formularz cenowy/e według wzoru zał. nr 1-5 do SIWZ, stosownie do zadania
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen, która odbywa się w następujący sposób: 1) dla dostaw świeżych warzyw i owoców: a) począwszy od drugiego miesiąca obowiązywania umowy, jako wskaźnik cen dla świeżych warzyw i owoców przyjmuje się notowania cen dla tej grupy towarów publikowane na stronie internetowej Warszawskiego Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego S.A. Bronisze www.fresh-market.pl/ceny/ceny z rynków hurtowych/warszawa, b) punktem odniesienia jest pierwsze notowanie w miesiącu następującym po zawarciu umowy; c) jeżeli ceny świeżych warzyw i owoców objętych zamówieniem, pierwszego notowania w miesiącach następnych po miesiącu określonym lit. b) wzrosną lub zmniejszą się, w stosunku do pierwszego notowania w miesiącu , o ponad 5%, to Wykonawca dokonuje zmiany ceny jednostkowej dostarczanego towaru o zmieniony (in plus lub in minus) wskaźnik procentowy (do jednego miejsca po przecinku); d) w przypadku świeżych warzyw i owoców, nie objętych notowaniem cen, stosuję się wskaźnik asortymentu pokrewnego (np. papryka czerwona - papryka żółta, kapusta biała - kapusta pekińska); e) jeżeli bark asortymentu pokrewnego stosuje się wskaźnik ogólny, wyliczony jako iloraz sumy wzrostów/spadków notowań cen przez 25 (ilość asortymentu świeżych warzyw i owoców w przedmiocie zamówienia); 2) do pozostałych towarów określonych w przedmiocie zamówienia: a) na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, złożony nie więcej niż dwa razy w trakcie obowiązywania umowy, b) podstawą zmiany ceny jest wskaźnik cen grup towarów i usług konsumpcyjnych, opublikowany na stronie internetowej GUS www.stat.gov.pl/obszary-tematyczne/ceny-handel/wskazniki-cen/wskażniki-cen-towarów-i-usług konsumpcyjnych/ - jeżeli ulegnie zmianie, w sumie o ponad 5%, okresie od miesiąca realizacji umowy do miesiąca poprzedzającego złożenie wniosku, przy czym : zmiana powodująca zmniejszenie lub zwiększenie cen przyjętych w umowie może być dokonana na wniosek zgłoszony na piśmie, nie wcześniej niż po 4 miesiącach obowiązywania umowy; na składającym wniosek ciąży udokumentowanie zasadności zmiany umowy; nowa cena będzie obowiązywała od daty wskazanej w aneksie do umowy. 3) zmiana ceny na zasadach określonych w pkt 1) nie wymaga zmiany umowy; 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku ustawowych zmian w przepisach regulujących postanowienia umowy,
Kryt cena A
Spec www www.um.radlin.pl
Spec war Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Radlinie; 44-310 Radlin, ul. Rymera 15 (budynek Urzędu Miasta Radlin, III piętro, pokój 401 lub 408)
Data skl 06/08/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Radlinie; 44-310 Radlin, ul. Rymera 15 (budynek Urzędu Miasta Radlin, III piętro, pokój 401 lub 408)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)