Dostawy materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej

Publication date 2015-07-30
End date 2015-08-07 10:00:00
Instytucja Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Akumulatory elektryczne,
  • Żarówki elektryczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 114175 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 331950003, 331610006, 331900008, 331620003, 331574009, 331681006, 331822403, 314300009, 331710009, 331620003, 315100004, 384230006, 301929206, 331411001, 331578003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej, wg niżej wymienionych części:
Zadanie 1 - Oświetleniowe materiały eksploatacyjne
Zadanie 2 - Części do aparatury anestezjologicznej
Zadanie 3 - Części do respiratorów
Zadanie 4 - Części do Bennett 840
Zadanie 5 - Części do diatermii
Zadanie 6 - Części do diatermii
Zadanie 7 - Części do diatermii
Zadanie 8 - Ostrza Shavera
Zadanie 9 - Części różne
Zadanie 10 - Części różne
Zadanie 11 - Części różne
Zadanie 12 - Części do endoskopu Olympus
Zadanie 13 - Ostrza do piły Stryker
Zadanie 14 - Ostrza do piły Aesculap
Zadanie 15 - Części do stetoskopów i RR
Zadanie 16 - Części różne
Zadanie 17 - Części różne
Zadanie 18 - Części różne
Zadanie 19
Zadanie 20 - Części różne
Zadanie 21 - Trepany, wiertła i pęsety
Zadanie 22
Zadanie 23
Zadanie 24
Zadanie 25
Zadanie 26
Zadanie 27
Zadanie 28
Zadanie 29
Zadanie 30
Zadanie 31
Zadanie 32
Zadanie 33
Zadanie 34 - Części do Defibrylatora Bene Heart D6
Zadanie 35 - Przewód do Kerrisona Pneumatycznego
Zadanie 36 - Akumulator Acculan II
Zadanie 37 - Części do Cusy
Zadanie 38 - Części do kardiomonitora FM S/5
Zadanie 39
Zadanie 40 - Części do kardiomonitora FM S/5
Zadanie 41
Zadanie 42
Ww. części przedmiotu zamówienia zostały wykazane i opisane w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
1.2. Miejsce wykonywania ww. dostaw - ul. Traugutta 116, al. Wiśniowa 36 oraz nowa lokalizacja Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu.
1.3. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy stanowiący integralną część SIWZ

Szacunkowa wartość zamówienia: 418 136,54 złotych netto

Opis

1 część, 9 pozycjiZadanie 2, 35 pozycji1 część, 6 pozycji1 część, 3 pozycje1 część, 32 pozycje1 część, 2 pozycje1 część, 2 pozycje1 część, 7 pozycji1 część, 28 pozycji1 część, 4 pozycje1 część, 3 pozycje1 część, 12 pozycji1 część, 6 pozycji1 część, 2 pozycje1 część, 8 pozycji1 część, 1 pozycja1 część, 3 pozycje1 część, 3 pozycje1 część, 4 pozycje1 część, 2 pozycje1 część, 6 pozycji1 część, 1 pozycja1 część, 3 pozycje1 część, 2 pozycje1 część, 1 pozycja1 część, 1 pozycja1 część, 8 pozycji1 część, 2 pozycje1 część, 4 pozycje1 część, 4 pozycje1 część, 1 pozycja1 część, 6 pozycji1 część, 1 pozycja1 część, 3 pozycje1 część, 6 pozycji1 część, 1 pozycja1 część, 1 pozycja1 część, 3 pozycje1 część, 26 pozycji1 część, 1 pozycja1 część, 2 pozycje1 część, 1 pozycja1 część, 2 pozycje

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej
Ulica ul. Traugutta 116
Nr domu 116
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-420
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 071 3414333
Fax 071 3436747
Internet www.szpital-marciniak.wroclaw.pl
Regon 00632038400000
E mail zampub_marciniak@poczta.onet.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 42
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
Potencjal Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
Zdolne Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
Sytuacja Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw a) oświadczenie potwierdzające, że oferowane wyroby medyczne w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych dopuszczone są do obrotu i stosowania na terenie RP, (dotyczy wszystkich wyspecyfikowanych w Formularzu cenowym pozycji przedmiotu zamówienia za wyjątkiem Zadania 1), b) oświadczenie potwierdzające, że oferowany asortyment jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie RP, (dotyczy wszystkich wyspecyfikowanych pozycji Zadania 1)
Inne dokumenty a) ofertę Wykonawcy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ, b) wypełniony Formularz Cenowy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, który stanowić będzie następnie załącznik nr 1 do umowy
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy § 4 ust. 3 Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy. § 4 ust. 4 Stałość cen, o której mowa w ust. 3, nie dotyczy obniżenia przez Wykonawcę ceny wyrobów wykazanych w załączniku 1, z przyczyn nie ujętych w niniejszej umowie, w całym okresie obowiązywania umowy. § 4 ust. 5 W przypadku zmian stawek podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmiany zasad i wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne jedynie w przypadku gdy mają one wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia, wprowadza się możliwość wprowadzenia tych zmian na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Ciężar udowodnienia zmiany wynagrodzenia o wskazane powyżej przypadki spoczywa na Wykonawcy. § 4 ust. 6 Zmiana załącznika nr 1 wymaga zmiany umowy w formie aneksu zgodnie z § 8 ust. 4 umowy. § 4 ust. 7 W przypadku zmiany ustawowej stawki VAT, zmiana wynagrodzenia objętego niniejszą umową wynikającą ze zmiany stawki VAT następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tę stawkę. § 8 ust. 4 Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. § 8 ust. 5 Oprócz wypadków wskazanych w § 4 Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w umowie w wypadkach określonych poniżej: 1) zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), 2) zmiany miejsca realizacji umowy, 3) zmiany asortymentu (wycofanie starego i wprowadzenie nowego wyrobu w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametrach w cenie nie wyższej niż przetargowa), 4) w przypadku nie wykorzystania ilości określonych w załączniku nr 1, Zamawiający może przedłużyć termin obowiązywania umowy, o którym mowa w § 6 ust. 1 nie więcej niż o 6 miesięcy, 5) zmiany konta bankowego. 1. § 8 ust. 6 W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego i ustawy Prawo zamówień publicznych
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin płatności 60 dni
Kryt 2p 10
Spec www http://www.szpital-marciniak.wroclaw.pl/bip/
Spec war Siedziba Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Traugutta 116 bud. C, I piętro, pokój 108
Data skl 07/08/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Traugutta 116 bud. C, II piętro, pokój 210
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Inf dodat Zamawiający wykluczy z przedmiotowego postępowania Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)