Zakup i dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia wraz z montażem w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Bogdaniec

Publication date 2015-07-30
End date 2015-08-19 09:30:00
Instytucja Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe reprezentujące Skarb Państwa Nadleśnictwo Bogdaniec
Miejscowość Bogdaniec
Województwo lubuskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Meble,
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 193720 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 349284806, 390000002, 391100006, 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych i wyposażenia do siedziby zamawiającego wraz z ich montażem i rozmieszczeniem .
Dostawa obejmuje:

- biurka - 27 szt.
w tym - pulpit kasowy 1 szt., lada recepcyjna w sekretariacie - 1 szt.
- kontenery - 25 szt.
- stół konferencyjny - 6 szt.
- krzesła obrotowe - 25 szt.
- stolik/stół/dostawka - 18 szt.
- szafy aktowe, ubraniowe - 52 szt.
- szafy wnękowe - 1 kpl.
- krzesła - 63 szt.
- meble kuchenne na wymiar do trzech pomieszczeń
- okap w zabudowie - 1szt.
- płyta ceramiczna - 1 szt.
- zmywarka w zabudowie - 2 szt.
- lodówka do zabudowy - 2 szt.
- regał otwarty - na wymiar - 2 kpl.
- pojemnik na odpady kuchenne 2-komorowy wysuwany - 3 szt.
- szafka multimedialna - 1 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe reprezentujące Skarb Państwa Nadleśnictwo Bogdaniec
Ulica ul. Leśna 17
Nr domu 17
Miejscowosc Bogdaniec
Kod poczt 66-450
Wojewodztwo lubuskie
Tel 095 7284350 w. 0
Internet szczecin.lasy.gov.pl/bogdaniec
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Rodzaj zam inny Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 PZP, w wysokości nie przekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zak 30/12/2015
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 6.900,00 złotych. (słownie: sześć tysięcy dziewięćset 00/100)
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ.
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy wraz z usługą montażu mebli biurowych o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Potencjal O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ.
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ.
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca wykaże , że posiada: a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 złotych b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 złotych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji jakości
Kryt 2p 10
Spec www http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecin/nadl_bogdaniec/zamowienia_publiczne
Spec war siedzibie Zamawiającego ul. Leśna 17, 66-450 Bogdaniec
Data skl 19/08/2015
Godz skl 09:30
Miejsce w siedzibie Zamawiającego pokój nr Sekretariat I piętro
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 3 Tak
Dok potw 4 Tak
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający, zgodnie z art. 144 PZP, przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmian upoważnionych przedstawicieli stron. 3. Istotne zmiany postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, możliwe są w następującym zakresie i przy zaistnieniu poniższych przesłanek: 1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego, w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2) zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy możliwa jest w następujących przypadkach: a) przedłużenia się procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego poprzez środki ochrony prawnej, wykorzystywane przez wykonawców lub inne podmioty, b) wystąpienia działań i zaniechań instytucji zaangażowanych w realizację, kontrolę lub finansowanie zamówienia, c) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie Umowy zgodnie z jej treścią, w szczególności powódź, deszcz nawalny, pożar; Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu, d) wystąpienia warunków atmosferycznych i klimatycznych uniemożliwiających realizację Przedmiotu Umowy w stopniu większym niż można byłoby to racjonalnie przewidywać, e) wystąpienia powszechnej niedostępności surowców bądź materiałów, f) wykonania Przedmiotu Umowy w terminie nie jest możliwe z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego, polegających w szczególności na konieczności zapewnienia pracownikom Zamawiającego odpowiednich warunków pracy, 3) zmiana zakresu i sposobu wykonania Przedmiotu Umowy możliwa jest w przypadku zastosowania nowych technologii, jeżeli zmiana jest korzystna z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególności przyspiesza realizację, obniża koszty ponoszone przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie Przedmiotu Umowy bądź zwiększa użyteczność Przedmiotu Umowy, 4. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt 22.3 ppkt 2 lit a-f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, jednakże o czas nie dłuższy niż okres trwania tych okoliczności lub czas niezbędny do usunięcia zaistniałych przeszkód. 5. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
Inf dodat nie dotyczy

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)