Dostawa środków do utrzymania czystości, znak sprawy ZP/31/2015

Publication date 2015-07-30
End date 2015-08-07 10:00:00
Instytucja Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Środki czyszczące,
  • Preparaty piorące,
  • Worki i torby,
  • Produkty z tworzyw sztucznych,
  • Papier toaletowy,
  • Ręczniki papierowe do rąk

Szczegóły

Numer ogłoszenia 194418 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 398300009, 398312400, 337630006, 337610002, 189300007, 195200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do utrzymania czystości w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ. Miejscem dostaw sukcesywnych jest Szpital Grochowski im dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. , ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa. Czas dostawy przedmiotu zamówienia nie może być dłuższy niż 4 dni robocze od dnia złożenia zamówienia

Opis

Środki czystości w rodzajach i ilościach określonych w załączniku nr 2 do SIWZWorki foliowe w rodzajach i ilościach określonych w załączniku nr 2 do SIWZPapier toaletowy, ręczniki w rodzajach i ilościach określonych w załączniku nr 2 do SIWZŚrodki do myjek I w rodzajach i ilościach określonych w załączniku nr 2 do SIWZŚrodki do myjek II w rodzajach i ilościach określonych w załączniku nr 2 do SIWZŚrodki do mycia maszynowego w rodzajach i ilościach określonych w załączniku nr 2 do SIWZŚrodki do myjek III w rodzajach i ilościach określonych w załączniku nr 2 do SIWZŚrodek do mycia stali w rodzajach i ilościach określonych w załączniku nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.
Ulica ul. Grenadierów 51/59
Nr domu 51/59
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 04-073
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 51 52 743
Fax 22 51 52 789
Internet www.grochowski.waw.pl
Regon 00215398900000
E mail zp@grochowski.waw.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Podmiot leczniczy - Spółka prawa handlowego
Rodzaj zam inny Podmiot leczniczy - Spółka prawa handlowego
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 8
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 29/06/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ.
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ.
Potencjal O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym . Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Materiały informacyjne (np. ulotki, instrukcje) dotyczące przedmiotu zamówienia dla wszystkich części. 2. Karty charakterystyki dla wszystkich oferowanych produktów, które są substancjami lub mieszaninami. 3. Próbki asortymentu opisanego w części 2 - worki foliowe. Do oferty załączyć minimum po 1 worku z każdego rodzaju opisanego w załączniku nr 2 do SIWZ. 4. Oświadczenie, że wszystkie oferowane przez nas produkty (oferowany towar/ asortyment) są dopuszczone do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymaganiami określonymi w Ustawie z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych ( Dz. U. 2010 nr 107 poz. 679) (jeśli dotyczy) oraz posiadają aktualny atest PZH (jeśli dotyczy) i zobowiązujemy się - na żądanie Zamawiającego - przedstawić wszelkie dokumenty potwierdzające ten fakt, przed podpisaniem umowy - Załącznik nr 6 do SIWZ
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie: 1) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 2 do niniejszej umowy, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby dokonanie takich zmian, z wyłączeniem zmiany stawki podatku od towarów i usług; 2) zakupu towaru o tych samych parametrach lecz niższej cenie, jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie; 3) wprowadzenie nowego produktu o wyższych parametrach i rozszerzonym zakresie w tej samej cenie lub niższej; 4) wydłużenia terminu realizacji umowy, o której mowa w § 3 niniejszej umowy, z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 niniejszej umowy na okres nie dłuższy niż 24 miesiące; 5) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 2 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, na tzw. zamiennik, tj. asortymentem równoważny lub biorównoważny, pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, w tym również cenę jednostkową netto i brutto; 6) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 2 do niniejszej umowy wynikające ze zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową; 7) zmiany cenny netto asortymentu, w przypadku zmiany podatku VAT, tak by stała pozostała cena jednostkowa brutto asortymentu, z zastrzeżeniem pkt 10; 8) zmiany cen jednostkowych asortymentu netto i brutto w przypadku ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679 z późn. zm.), jeżeli Wykonawca wykaże na piśmie i udokumentuje, w sposób wiarygodny i konkretny, wpływ tej zmiany na koszt wykonania zamówienia - w zakresie koniecznym i możliwym do zaakceptowania przez Zamawiającego, przy założeniu, że zmiana taka nie może nastąpić wcześniej niż po zawarciu aneksu wydłużającego termin realizacji umowy; 9) zmiany cen jednostkowych asortymentu netto i brutto w przypadku ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli Wykonawca wykaże na piśmie i udokumentuje, w sposób wiarygodny i konkretny, wpływ tej zmiany na koszt wykonania zamówienia - w zakresie koniecznym i możliwym do zaakceptowania przez Zamawiającego, przy założeniu, że zmiana taka nie może nastąpić wcześniej niż zawarciu aneksu wydłużającego termin realizacji umowy; 10) zmiany ceny brutto asortymentu, w przypadku zmiany stawki podatku VAT o 15 punktów procentowych lub więcej, tak by stałą pozostała cena jednostkowa netto asortymentu, a cena brutto wzrosła proporcjonalnie do zmiany stawki podatku VAT. Niedopuszczalne są pod rygorem nieważności zmiany postanowień umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, które nie są wymienione w ust. 2. Wszelkie zmiany muszą być zaakceptowane przez obie strony. Ust. 2 określa możliwość dokonania zmian, ale nie są one obligatoryjne, z zastrzeżeniem ust. 5. Zmiana o której mowa w ust. 2 pkt 4 jest obowiązkowa do zastosowania i zaakceptowania przez Zamawiającego w przypadku spełnienia następujących przesłanek łącznie: 1) umowa została wykonana w mniej niż 75 % jej wartości; 2) Wykonawca złożył pisemny wniosek o przedłużenie umowy nie później niż na 7 dni przed ostatnim dniem jej obowiązywania; 3) Zamawiający nie zaprzestał wykorzystywania asortymentu, który jest przedmiotem umowy oraz producent nie zaprzestał produkcji asortymentu, który jest przedmiotem umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Czas dostawy
Kryt 2p 3
Spec www www.grochowski.waw.pl
Spec war Szpital Grochowski im. dr med. Rafałą Masztaka Sp. z o.o., ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa
Data skl 07/08/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Szpital Grochowski im. dr med. Rafałą Masztaka Sp. z o.o., ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa. Sekretariat Prezesa Zarządu
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Inne dokumenty Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - Załącznik nr 2. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy, o ile umocowanie nie wynika z innych załączonych dokumentów

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)