Publication date |
2015-08-06 |
End date |
2015-08-21 09:45:00 |
Instytucja |
Urząd Miejski |
Miejscowość |
Żary |
Województwo |
lubuskie |
Branża |
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
117787 / 2015 |
Document type |
ZP-400 |
Cpv code |
713200007, 712480008, 451112000, 451127002, 450000007, 452324109, 453320003, 315272008, 451127239, 452238004, 375352009, 773000003, 451127128, 451127208, 772114006 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Urząd Miejski
|
Ulica |
Rynek 1-5/18
|
Nr domu |
1-5
|
Nr miesz |
18
|
Miejscowosc |
Żary
|
Kod poczt |
68-200
|
Wojewodztwo |
lubuskie
|
Tel |
(068) 470 83 13
|
Fax |
(068) 470 83 90
|
Internet |
www.zary.pl
|
Regon |
00052618500000
|
E mail |
ewa.nowak@um.zary.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
B
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
20/11/2015
|
Wadium |
Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 00/100) w formie i na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Wiedza |
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Potencjal |
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Wraz z formularzem oferty, sporządzonym zgodnie z rozdziałem II specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wykonawca składa również następujące dokumenty:
1) Informację ogólną o wykonawcy według załącznika nr 1 do oferty,
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (jeżeli dotyczy).
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Istotna zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany, w przypadkach określonych w ust. 2.
2. Zmiana umowy może być dokonana w następujących okolicznościach:
1) Zmiana terminów wykonania poszczególnych części przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od Wykonawcy, a mających istotny wpływ na wydłużenie okresu realizacji umowy, a w szczególności okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach jak również działania osób trzecich uniemożliwiających wykonywanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
2) Zmiana terminów wykonania poszczególnych części przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności, niezależnych od Wykonawcy po wyrażeniu pisemnej zgody przez Zamawiającego,
3) Zmiana terminu wykonania Części II przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia robót dodatkowych nie przewidzianych w dokumentacji projektowej, a niezbędnych dla realizacji przedmiotu umowy, uzgodnionych pisemnie przez obie strony.
4) Zmiana przedmiotu umowy w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych, istotnych z punktu widzenia Prawa Budowlanego, o których mowa w § 12 ust. 2 umowy.
5) Zmiana przedmiotu umowy w przypadku ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane), o których mowa w § 12 ust. 3 umowy.
6) Zmiana wynagrodzenia brutto za wykonanie Części II przedmiotu umowy, określonego w § 10 ust. 2 pkt. 2) w przypadku ograniczenia zakresu rzeczowego (roboty zaniechane).
7) Zmiana wynagrodzenia brutto za przedmiot umowy, określonego w § 10 ust. 2 pkt. 3) w przypadku zmiany ustawowej wysokości należnego podatku VAT.
3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany, opis wpływu zmiany na terminy wykonania umowy, w tym terminy uzgodnione w harmonogramie rzeczowo - finansowym, a w przypadku zmian wynikających z zaniechania robót dodatkowo kwotę należną do potrącenia wyliczoną zgodnie z § 12 ust. 4.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
98
|
Kryt 2 |
Termin gwarancji jakości
|
Kryt 2p |
2
|
Spec www |
ftp://ftp.um.zary.pl
|
Spec war |
Urząd Miejski w Żarach, Pl. Rynek 1 - 5, 68 - 200 Żary, Wydział Zamówień
Publicznych i Pozyskiwania Środków Pozabudżetowych, pokój nr 30. Cena za SIWZ 100,00 PLN
|
Data skl |
21/08/2015
|
Godz skl |
09:45
|
Miejsce |
Urząd Miejski w Żarach, Pl. Rynek 1 - 5, 68 - 200 Żary, Wydział Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Środków Pozabudżetowych, pokój nr 30
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
nie dotyczy
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|