Dostawa środków czystości, higienicznych, dezynfekcyjnych ,specjalnych oraz sprzętu do utrzymania czystości
Publication date | 2015-08-06 |
End date | 2015-08-14 10:00:00 |
Instytucja | Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej |
Miejscowość | Wrocław |
Województwo | dolnośląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 201190 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 398000000, 337600005, 337610002, 398312400, 195200007, 392240008, 244550008 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, różnych środków czystości, higienicznych, chemii specjalnej, worków foliowych, sprzętu do utrzymania czystości, środków do mycia odkażania, pielęgnacji rąk i skóry, środków do dezynfekcji narzędzi, środków do dezynfekcji powierzchni małych i dużych przez okres 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej s.i.w.z Towar musi być fabrycznie nowy, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka, składzie chemicznym, nazwie i adresie producenta, terminie przydatności do użytku oraz gramaturze/pojemności lub ilości j.m. np. sztuk w opakowaniu oraz zawierać instrukcję w języku polskim dotyczącą stosowania i przechowywania towaru oraz znak CE. W przypadku braku wymaganych powyższych elementów opisu na opakowaniu dostarczonego towaru Zamawiający zastrzega sobie prawo do jego nie odebrania. Wymagany przez Zamawiającego termin ważności dostarczanego towaru nie krótszy niż 12 miesięcy, liczony od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty w formie pisemnej aktualnych kart charakterystyki sporządzonych zgodnie z rozporządzeniem Komisji (UE) nr 453/2010 z dnia 20 maja 2010 roku zmieniającym rozporządzenie (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 roku w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH) (DU Unii Europejskiej seria L, nr 133 z 31 maja 2010 roku) wraz z opisem, której pozycji formularza asortymentowo-cenowego dotyczą. Dołączone do oferty w/w dokumenty muszą być podpisane przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela, opatrzone datą i opieczętowane pieczęcią firmową Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest również do dołączenia do oferty aktualnych kart charakterystyki w wersji elektronicznej (płyta CD) wraz z pisemnym oświadczeniem (zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 6 do s.i.w.z), że wszystkie informacje zawarte w kartach charakterystyki są aktualne na dzień przekazania podany w oświadczeniu lub informację pisemną o substancji, zgodną z art. 32 rozporządzenia (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 r. w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH), utworzenia Europejskiej Agencji Chemikaliów, zmieniające dyrektywę 1999/45/WE oraz uchylające rozporządzenie Rady (EWG) nr 793/93 i rozporządzenie Komisji (WE) nr 1488/94, jak również dyrektywę Rady 76/769/EWG i dyrektywy Komisji 91/155/EWG, 93/67/EWG, 93/105/WE i 2000/21/W, jeżeli karta charakterystyki nie jest wymagana. Złożone karty charakterystyki muszą być w języku polskim, w przypadku gdy będą sporządzone w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski. W przypadku zmian wprowadzonych przez producenta, Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do dostarczenia w formie elektronicznej (płyta CD) Zamawiającemu aktualnych kart charakterystyki zapisanych w wersji elektronicznej. W przypadku pakietu zamkniętego nr 2 (Chemia specjalna) Zamawiający wymaga od Wykonawcy na czas trwania umowy dostarczenia bezpłatnie 2 szt. systemów dozujących podających gotowy roztwór roboczy, umożliwiający podłączenie 4 preparatów pod dozownik typu Penguin 4U oraz 5 szt. pompek dozujących. Ponadto Zamawiający wymaga zapewnienia bezpłatnej opieki serwisowej, wsparcia technicznego i okresowych przeglądów technicznych zamontowanych systemów dozujących na każde wezwanie Zamawiającego lecz nie rzadziej niż co 2 miesiące. W przypadku pakietów zamkniętych: nr 2 (Chemia specjalna) i nr 3 (Pozostała chemia specjalna) Zamawiający wymaga od Wykonawcy bezpłatnego szkolenia personelu w zakresie utrzymania czystości za pomocą proponowanych środków myjących (przygotowanie, dozowanie). W przypadku pakietu zamkniętego nr 5 (Worki), Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia, że oferowane wyroby spełniają wszystkie wymagania ustawodawstwa krajowego i odpowiednich dyrektyw Unii Europejskiej, dotyczących materiałów i wyrobów przeznaczonych do bezpiecznego użytkowania w Zakładach Opieki Zdrowotnej. Ponadto Zamawiający wymaga dołączenia do oferty kart charakterystyki towaru (worki foliowe na odpady) oraz kart technologicznych. W przypadku worków LDPE - worki nie mogą posiadać w składzie polichlorku winylu, muszą być wytrzymałe na działanie wilgoci i środków chemicznych. W przypadku pakietu zamkniętego nr 6 (Różny sprzęt do utrzymania czystości) do pozycji oznaczonych numerami od 1 do 11, 20 do 28 do oferty należy dołączyć dokumenty zawierające pełne dane umożliwiające identyfikację produktu tj. instrukcję obsługi, ksero opisów z katalogów itp. wraz z opisem, której pozycji formularza asortymentowo-cenowego dotyczą). Dołączone do oferty w/w dokumenty muszą być podpisane przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela, opatrzone datą i opieczętowane pieczęcią firmową Wykonawcy. W przypadku pakietów zamkniętych: nr 6 (Różny sprzęt do utrzymania czystości), nr 8 (Środki do dezynfekcji narzędzi), nr 9 (Środki do dezynfekcji powierzchni małych i dużych), gdy dostarczony sprzęt jest niekompatybilny w stosunku do posiadanego przez Zamawiającego sprzętu i wpływa negatywnie na efektywność pracy sprzętu Zamawiającego wskazanego w zał. nr 2, Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru o wymaganej przez Zamawiającego jakości w cenie ofertowej do końca realizacji niniejszej umowy. Wykonawca zobowiązany jest w przypadku pakietu zamkniętego nr 7 (Środki do mycia, odkażania, pielęgnacji rąk i skóry) do posiadania koncesji na obrót preparatami zarejestrowanymi jako lek na produkty wymienione w w/w pakiecie. Wszystkie środki czystości, higieniczne i dezynfekcyjne oraz różny sprzęt do utrzymania czystości muszą zawierać skład i instrukcje użyte w języku polskim. Oferowany towar jw. musi posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami. WARUNKI DOSTAWY I PŁATNOŚCI Wykonawca będzie realizował dostawy towaru sukcesywnie w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, każdorazowo w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie jednak nie dłuższym niż 7 dni od wysłania zamówienia faksem lub drogą elektroniczną. W przypadku niezrealizowania zamówienia w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie, Zamawiający może zakupić towar u osoby trzeciej po wcześniejszym poinformowaniu Wykonawcy. Ewentualnymi różnicami w cenie zostanie obciążony Wykonawca. Wykonawca zapewni cykliczność i terminowość dostaw wg złożonych zamówień w ciągu całego okresu trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo składania zamówień bez ograniczeń, co do ilości przedmiotu umowy oraz cykliczności dostaw w granicach wynikających z załącznika nr 2 do s.i.w.z. (Formularz asortymentowo-cenowy) a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy w ustalonych terminach i zamówionych ilości. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do siedziby Zamawiającego w godzinach urzędowania tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15:00 wraz z wniesieniem do miejsca wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, na własny koszt i ryzyko z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną i bezusterkową dostawę. Jako siedzibę Zamawiającego należy rozumieć Magazyn Ogólny (pok. Nr 027 - półpiętro) budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej przy ul. Dobrzyńskiej 21/23 we Wrocławiu. Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń do Zamawiającego w przypadku zapotrzebowania mniejszych ilości towaru niż wymienione w załączniku nr 2 do s.i.w.z. Zapłata za dostarczony towar nastąpi w terminie 30 dni od daty wpływu do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Wykonawca zapewni stałość cen przez okres trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnych dostaw Zamawiającemu przedmiotu umowy w ciągu 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy. Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego towaru może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania określonego w załączniku 2 do s.i.w.z. OpisPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, różnych środków czystości, higienicznych, chemii specjalnej, worków foliowych, sprzętu do utrzymania czystości, środków do mycia odkażania, pielęgnacji rąk i skóry, środków do dezynfekcji narzędzi, środków do dezynfekcji powierzchni małych i dużych przez okres 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej s.i.w.z.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, chemii specjalnej, przez okres 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej s.i.w.z.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, pozostałej chemii specjalnej, przez okres 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej s.i.w.z.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, środków czystości, higienicznych, dezynfekcyjnych , rękawic gospodarczych, naczyń jd. użytku przez okres 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej s.i.w.z.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, worków foliowych przez okres 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej s.i.w.z.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu do utrzymania czystości przez okres 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej s.i.w.z.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, środków do mycia odkażania, pielęgnacji rąk i skóry przez okres 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej s.i.w.z.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego środków do dezynfekcji narzędzi,przez okres 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej s.i.w.z.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, środków do dezynfekcji powierzchni małych i dużych przez okres 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej s.i.w.z. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej |
Ulica | ul. Dobrzyńska 21/23 |
Nr domu | 21/23 |
Miejscowosc | Wrocław |
Kod poczt | 50-403 |
Wojewodztwo | dolnośląskie |
Tel | 71 7747790 |
Fax | 71 7747790 |
Internet | www.dobrzynska.wroc.pl |
Regon | 93026615200000 |
E mail | przetargi@wzsoz.wroc.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 9 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 12 |
Wadium | Zamawiajacy nie wymaga składania wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z. |
Wiedza | Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z. |
Potencjal | Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z. |
Zdolne | Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z. |
Sytuacja | Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dok potw | aktualne karty charakterystyki sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Komisji (UE) nr 453/2010 z dnia 20 maja 2010 roku zmieniającym rozporządzenie (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 roku w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH) (DU Unii Europejskiej seria L, nr 133 z 31 maja 2010 roku informacja pisemna o substancji, zgodną z art. 32 rozporządzenia (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 r. w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH), utworzenia Europejskiej Agencji Chemikaliów, zmieniające dyrektywę 1999/45/WE oraz uchylające rozporządzenie Rady (EWG) nr 793/93 i rozporządzenie Komisji (WE) nr 1488/94, jak również dyrektywę Rady 76/769/EWG i dyrektywy Komisji 91/155/EWG, 93/67/EWG, 93/105/WE i 2000/21/W, jeżeli karta charakterystyki nie jest wymagana pisemne oświadczenie (zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 6 do s.i.w.z), że wszystkie informacje zawarte w kartach charakterystyki są aktualne na dzień przekazania podany w oświadczeniu (dotyczy: pakietów zamkniętych: nr 2,nr 3,nr 4, nr 7,nr 8, nr 9) w przypadku pakietu zamkniętego nr 5 (worki foliowe) aktualne karty charakterystyki towaru w przypadku pakietu zamkniętego nr 5 (worki foliowe) aktualne karty technologiczne towaru w przypadku pakietu zamkniętego nr 5 (worki foliowe) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby spełniają wszystkie wymagania ustawodawstwa krajowego i odpowiednich dyrektyw Unii Europejskiej, dotyczących materiałów i wyrobów przeznaczonych do bezpiecznego użytkowania w Zakładach Opieki Zdrowotnej w przypadku pakietu nr 7 (środki do mycia, odkażania, pielęgnacji rąk i skóry) pisemne oświadczenie ,że Wykonawca posiada koncesję na obrót preparatami zarejestrowanymi jako lek na produkty wymienione w w/w pakiecie. |
Inne dokumenty | wypełniony i podpisany formularz oferty (zał. nr 1 do s.i.w.z.) wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy w wersji papierowej i elektronicznej - płyta CD (plik excel) (zał. od nr 2 do s.i.w.z.) oświadczenie o zobowiązaniu dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego w godzinach urzędowania z wniesieniem do miejsca wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego - na własny koszt i ryzyko z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną i bezusterkową dostawę (zał. nr 1 do s.i.w.z.) oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym, oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz załącznikami do niej, a także projektem umowy jak również ze sposobem przekazywania informacji przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i nie wnosi do nich żadnych zastrzeżeń (zał. nr 1 do s.i.w.z.) oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze wszystkimi modyfikacjami wprowadzonymi przez Zamawiającego na drodze wyjaśnień treści s.i.w.z. (zał. nr 1 do s.i.w.z.) oświadczenie, że Wykonawca zobowiązuje się w przypadku dokonania wyboru jego oferty, do zawarcia umowy na warunkach i w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego (zał. nr 1 do s.i.w.z.) oświadczenie o wykonaniu przedmiotu zamówienia z udziałem Podwykonawcy (zał. nr 1 do s.i.w.z.) oświadczenie, że trakcie realizacji umowy na żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające wszystkie złożone oświadczenia (zał. nr 1 do s.i.w.z.) oświadczenie, że wszystkie oferowane dostawy są zgodne z wymogami zawartymi w s.i.w.z. oraz jej załącznikami (zał. nr 1 do s.i.w.z.) oświadczenie, że wszystkie dokumenty dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia tj. m.in. karty charakterystyki, karty charakterystyki towarów (worki foliowe), karty technologiczne (worki foliowe), instrukcje, ulotki opisujące przedmiot zamówienia będą sporządzone w języku polskim (zał. nr 1 do s.i.w.z.) |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku zmiany danych Wykonawcy i Zamawiającego: tj. w przypadku zmiany danych firmy Wykonawcy i Zamawiającego (np. adresu, nazwy, itd.) w przypadku m.in. przejęć, zmiany siedziby itp. zmiany numeru/oznaczenia katalogowego towaru, w przypadku jego zmiany przez producenta czy dystrybutora, przy zachowaniu dotychczasowych parametrów produktów, zmiany nazwy towaru przy zachowaniu tożsamości ich parametrów i właściwości, w przypadku zmiany nazwy towaru przez producenta lub dystrybutora, zastąpienia towaru objętego umową innym towarem zamiennym, tj. o parametrach nie gorszych w stosunku do towaru objętego umową, w przypadku: wystąpienia przejściowego braku towaru objętego umową z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, zakończenia produkcji lub wycofania z rynku towaru będącego przedmiotem umowy, zmian rynkowych, których przewidzieć nie można było w chwili składania oferty, wprowadzenia przez Wykonawcę na rynek towaru o parametrach lepszych niż przedmiot umowy po zawarciu umowy, wielkości i liczby opakowań: zmiana jest dopuszczalna w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towaru, wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów mających wpływ na realizację umowy, zmniejszenia ceny jednostkowej przedmiotu umowy w przypadku obniżenia cen przez Wykonawcę, ustawowej zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT Zamawiający wyraża zgodę na zmianę cen brutto towarów w trakcie realizacji umowy, w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT dla przedmiotu umowy. Wówczas strony dokonają odpowiedniej zmiany zapisów umowy, bez zmiany wartości netto umowy, zmiany ilościowej w okresie realizacji umowy, w zależności od jego rzeczywistych potrzeb (w ramach poszczególnych asortymentów) z tym, że wartość dostarczanego towaru nie może przekroczyć ogólnej wartości umowy, jnadzwyczajnej zmiany stosunków, których spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy, kgdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. Wprowadzane zmiany nie mogą skutkować zmianami ogólnej wartości umowy, za wyjątkiem zmian o których mowa w ust. 1 lit g oraz ust. 4 niniejszego paragrafu. Wszystkie zmiany postanowień umowy mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnej (aneks), za zgodą stron pod rygorem nieważności. Obniżki cenowe i promocje nie wymagają wprowadzania zmian w zawartej umowie. Jednocześnie strony oświadczają, że nie będą dokonywać innych zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzać nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 90 |
Kryt 2 | Termin dostawy |
Kryt 2p | 10 |
Spec www | www.dobrzynska.wroc.pl |
Spec war | Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław, w pok. nr 432 Dział Logistyki (IV p.). |
Data skl | 14/08/2015 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław, w pok. nr 432 Dział Logistyki (IV p.). Sekretariat pok. 419 pok.(IV p. |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |