Dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Urzędu Miejskiego w Gdańsku
Publication date | 2015-08-27 |
End date | 2015-09-14 12:00:00 |
Instytucja | Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku |
Miejscowość | Gdańsk |
Województwo | pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 126981 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 302000001 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych 15 i 17 cali (klasy notebook) wraz z oprogramowaniem: 1. komputer przenośny 15 cali z akcesoriami- 45 szt. 2. komputer przenośny 17 cali z akcesoriami- 35 szt. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku |
Ulica | ul. Nowe Ogrody 8/12 |
Nr domu | 8/12 |
Miejscowosc | Gdańsk |
Kod poczt | 80-803 |
Wojewodztwo | pomorskie |
Tel | 58 3236129 |
Fax | 58 3236529 |
Internet | www.gdansk.pl |
Regon | 00059846300000 |
E mail | bzp@gdansk.gda.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja rządowa centralna |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Tak |
Zam uzupelniajace | Zamawiający przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych. |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 21 |
Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 9 700,00 złotych (słownie: dziewięć tysięcy siedemset złotych 00/100). 2. szczegółowe informacje na temat wadium zawarte są w Rozdziale 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia |
Zaliczka | Nie |
Wiedza | Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej dwie dostawy komputerów przenośnych klasy notebook o wartości łącznej nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto; |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 1 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy będą wymagały pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci aneksu, z zastrzeżeniem postanowień § 3 ust. 4. 2. Zmiany Umowy mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji Umowy, 2) zmiany wynagrodzenia, 3) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy; 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą nastąpić: 1) w przypadku wystąpienia siły wyższej, np. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, pod warunkiem, że Wykonawca niezwłocznie powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło; 2) gdy zaistniały istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy; 3) w przypadku zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy, 4) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego. 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy jest możliwa w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług; 5. Zmiany do Umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 90 |
Kryt 2 | Okres gwarancji |
Kryt 2p | 10 |
Spec www | www.gdansk.pl |
Spec war |
Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, pokój 125 |
Data skl | 14/09/2015 |
Godz skl | 12:00 |
Miejsce |
Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, pokój 129 lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat |
1. Termin otwarcia ofert: 14.09.2015 roku, godz. 12:30, w siedzibie Zamawiającego, w pok. 132A. 2. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3. Do kontaktowania się z wykonawcami upoważniony jest: pracownik Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku- Anna Mościcka, pok. 125, Tel. 58 32 36 125, Fax 58 32 36 529, e-mail: anna.moscicka@gdansk.gda.pl, w dniach: pon.- pt., w godzinach od 7.30 do 15.30. 4. Sygnatura postępowania: BZP-271-062/BI/15/AM |
Czy uniewaznienie | Nie |