Dostawa środków do mycia i utrzymania czystości

Publication date 2015-08-27
End date 2015-09-10 10:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
Miejscowość Przemyśl
Województwo podkarpackie
Branża
  • Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach,
  • Preparaty piorące,
  • Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 221548 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 398312400, 337600005, 337130001, 398111104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zad. 1 - papier toaletowy - 1 poz. asort. w ilości 4 000 szt.;
Zad. 2 - ręcznik papierowy - 1 poz. asort. w ilości 8 000 szt.;
Zad. 3 - szczotki do czyszczenia - 7 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 4 - materiały do czyszczenia - 8 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 5 - preparaty do utrzymania czystości - 5 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 6 - mydło- 2 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 7 - dozowniki łokciowe na preparaty do odkażania- 1 poz. asort. w ilości 28 szt.;
Zad. 8 - preparaty do mycia, konserwacji i dezynfekcji instrumentarium chirurgicznego
- 2 poz. asort. w różnych ilościach.

Opis

Zad. 1 - papier toaletowy- 1 poz. asort. w ilości 4 000 szt.;Zad. 2 - ręcznik papierowy - 1 poz. asort. w ilości 8 000 szt.;Zad. 3 - szczotki do czyszczenia- 7 poz. asort. w różnych ilościach;Zad. 4 - materiały do czyszczenia - 8 poz. asort. w różnych ilościach;Zad. 5 - preparaty do utrzymania czystości- 5 poz. asort. w różnych ilościach;Zad. 6 - mydło - 2 poz. asort. w różnych ilościach;Zad. 7 - dozowniki łokciowe na preparaty - 1 poz. asort. w ilości 28 szt.;Zad. 8 - preparaty do mycia, konserwacji i dezynfekcji instrumentarium chirurgicznego - 2 poz. asort. w różnych ilościach.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
Ulica ul. Monte Cassino 18
Nr domu 18
Miejscowosc Przemyśl
Kod poczt 37-700
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 16 6775065
Fax 16 6775064
Internet www.wszp.pl
Regon 00031468400000
E mail dzp@wszp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 8
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości j.n. oraz w terminie określonym w rozdziale XI w pkt. 1 SIWZ : Zad. 1 - 170,00 PLN Zad. 2 - 370,00 PLN Zad. 3 - 30,00 PLN Zad. 4 - 600,00 PLN Zad. 5 - 90,00 PLN Zad. 6 - 300,00 PLN Zad. 7 - 55,00 PLN Zad. 8 - 750,00 PLN
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń załącznik nr 4 SIWZ
Wiedza Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń załącznik nr 4 SIWZ
Potencjal Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń załącznik nr 4 SIWZ
Zdolne Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń załącznik nr 4 SIWZ
Sytuacja Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń załącznik nr 4 SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2. Oświadczenie - załącznik nr 2 SIWZ. 3. Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 3 do SIWZ określającego przedmiot zamówienia. 4. Oświadczenie wykonawcy, że posiada aktualne dopuszczenia do obrotu i używania dotyczące oferowanych przedmiotów zamówienia oraz będą one oznakowane znakiem CE - zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679) - w przypadkach wymaganych prawem. 5. Dowód wniesienia wadium umożliwiający stwierdzenie, że wadium zostało przekazane zamawiającemu do dnia określonego w rozdziale XII pkt. 1 SIWZ. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, należy powyższy dokument w oryginale załączyć do oferty w osobnej kopercie (koszulce) a kopia ma stanowić załącznik do oferty potwierdzony za zgodność z oryginałem- rozwiązanie takie jest niezbędne ze względu na konieczność dokonania zwrotu dokumentu. 6. Ulotkę informacyjną w języku polskim zawierającą opis produktu, opis jego stosowania, przeznaczenie itp. informacje - na przedmiot zamówienia w zad. od 1 do 8 - stosownie do składanych ofert. 7. Oświadczenie wykonawcy, że produkty wymienione w zad. nr 5 mogą być stosowane w szpitalach. 8. Aktualna Karta charakterystyki preparatu nie starsza niż 2012r. do zadań 5, 6, 8- w przypadkach wymaganych prawem.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wykonawca zobowiązany jest do nie podwyższania cen jednostkowych w ciągu całego okresu trwania umowy. 2. Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą polegającej na: 2.1 możliwości zmiany cen wyłącznie w przypadku: a. zmiany stawki podatku VAT, przy czym w przypadku wzrostu stawki podatku VAT lub jej obniżenia zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b. zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz. 2.2 możliwości zmiany terminu obowiązywania niniejszej umowy wyłącznie w przypadku: a. nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień - zmiana umowy wymaga aneksu. 3. Zmiany wymienione w ust. 2.1 pkt a i b następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania zmienionych stawek. 4. O zmianie stawki, o której mowa w ust. 2.1 pkt a i b Wykonawca niezwłocznie zawiadomi pisemnie Zamawiającego. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany dotychczas zaoferowanego produktu na inny nowszej generacji, lub o lepszych parametrach niż określone w załączniku nr 1 do umowy, przy zachowaniu dotychczasowej ceny jednostkowej brutto, za uprzednią pisemną akceptacją Zamawiającego.
Kryt cena A
Spec www www.wszp.pl
Spec war Dział Zamówień Publicznych Wojewódzkiego Szpitala im. Św. Ojca Pio w Przemyślu, bud. D pok. 225
Data skl 10/09/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Dział Zamówień Publicznych Wojewódzkiego Szpitala im. Św. Ojca Pio w Przemyślu, bud. D pok. 217
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)