DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH
Publication date | 2015-08-28 |
End date | 2015-09-07 13:00:00 |
Instytucja | Powiat Gliwicki |
Miejscowość | Gliwice |
Województwo | śląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 127769 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301950002, 349284703, 905330002 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa dla Starostwa Powiatowego w Gliwicach tablic rejestracyjnych oraz odbiór i utylizacja starych tablic rejestracyjnych. Szczegółowy opis rodzaju tablic oraz ich szacunkową ilość przedstawia Załącznik nr 1 do SIWZ - formularz cenowy a) Tablice rejestracyjne pojazdów muszą być wykonane zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1522, z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. 2012.585), b) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia odpowiadającego określonym normom lub specyfikacji technicznej, o których mowa w ustawie z dnia 30.08.2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz.U. z 2010 roku nr 138 poz.935) c) Zamawiający zastrzega, że podane w Załączniku nr 1 do SIWZ ilości tablic są szacunkowe. Ilości poszczególnych tablic mogą ulec obniżeniu. Zamawiający nie musi objąć zamówieniem wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ. W związku z powyższym, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezamówienia całej ilości oraz wszystkich rodzajów tablic, określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. d) Wykonawcę obciążają wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (w tym : produkcja, załadunek, dostawa, wyładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, odbiór z siedziby Zamawiającego tablic do złomowania i inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia). e) Wykonawca jest zobowiązany do dostawy tablic rejestracyjnych partiami w ilości 25-100 szt. w ciągu 5 dni od przesłania zamówienia. f) Awaryjna partia tablic będzie dostarczana w ilości 1-20 szt. w ciągu 24 godzin od dnia przesłania zamówienia. g) Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy każdą zamówioną partię tablic do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Odbiór jakościowy każdej dostarczonej partii tablic odbywać się będzie w dacie faktycznego wprowadzenia poszczególnej partii do rejestracji pojazdów. Jeżeli w trakcie wprowadzania tablic do rejestracji Zamawiający ujawni wady jakościowe, ilościowe, tablice inne niż zamówione, niezwłocznie powiadomi Wykonawcę z żądaniem wymiany wadliwych tablic bądź uzupełnieniem tablic brakujących. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany, uzupełnienia w terminie 48 godzin od chwili pisemnego powiadomienia o tym fakcie przez Zamawiającego (e-mail; fax). h) W przypadku zmiany, w trakcie trwania umowy, przepisów prawa dotyczących wyrobu tablic, Wykonawca będzie zobowiązany wykonać tablice rejestracyjne zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia przez Zamawiającego zamówienia na dostawę tablic rejestracyjnych. i) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 24 miesięcznej gwarancji od momentu dostarczenia tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Gliwicach. j) Wykonawca zobowiązany jest do protokolarnego odbioru (z siedziby Zamawiającego) i złomowania wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych, na własny koszt. Odebrane tablice rejestracyjne podlegają zniszczeniu przez Wykonawcę w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie. Odbiór tablic do zniszczenia, nastąpi w ciągu 7 dni od dnia otrzymania informacji od Zamawiającego. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Powiat Gliwicki |
Ulica | ul. Zygmunta Starego 17 |
Nr domu | 17 |
Miejscowosc | Gliwice |
Kod poczt | 44-100 |
Wojewodztwo | śląskie |
Tel | 32 332 66 20 |
Fax | 32 332 66 47 |
Regon | 27625498500000 |
E mail | wiz@starostwo.gliwice.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie Marszałka Województwa na produkcję tablic rejestracyjnych zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. (t.j. Dz.U.2012.1137 z późn. zm.) - Prawo o ruchu drogowym. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia oraz aktualnego zaświadczenia o dokonaniu wpisu do rejestru, wydanego przez właściwego Marszałka Województwa, w którym określony będzie zakres prowadzonej przez przedsiębiorcę działalności w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych. |
Wiedza | Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem polegającym na należytym wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): w przypadku umowy wieloletniej - przynajmniej jednej dostawy tablic rejestracyjnych o wartości brutto co najmniej 300.000,00 zł, a w przypadku umowy jednorocznej - przynajmniej jednej dostawy tablic rejestracyjnych o wartości brutto co najmniej 100.000,00 zł. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia oraz wykazu zawierającego: w przypadku umowy wieloletniej - przynajmniej jedną dostawę tablic rejestracyjnych, o wartości brutto co najmniej 300.000,00 zł, a w przypadku umowy jednorocznej - przynajmniej jedną dostawę tablic rejestracyjnych, o wartości brutto co najmniej 100.000,00 zł, z podaniem jej wartości, daty wykonania, podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana oraz załączeniem dowodów np. referencji, protokołów odbioru, itp.), czy została wykonana lub jest wykonywana należycie |
Potencjal | Zamawiający nie uszczegóławia opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt. IX. SIWZ |
Zdolne | Zamawiający nie uszczegóławia opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt. IX. SIWZ |
Sytuacja | Zamawiający nie uszczegóławia opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt. IX. SIWZ |
Oswiadczenie potwierdzenia 1 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych we wzorze umowy (zał. nr 2 do SIWZ) . 2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: a) zmiana danych teleadresowych, zmiana formy prowadzenia działalności gospodarczej wykonawcy (np. przekształcenie spółki cywilnej w spółkę jawną), zmiana nazwy firmy, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami umowy, pod warunkiem, że wprowadzona zmiana nie skutkuje zmianą Wykonawcy zamówienia, b) poprawianie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych. 3. Zmiany treści umowy muszą być dokonane w formie pisemnego aneksu i muszą być akceptowane przez obie strony umowy pod rygorem nieważności |
Kryt cena | A |
Spec www | www.starostwo.gliwice.pl |
Spec war | w siedzibie zamawiającego w Gliwicach przy ul. Zygmunta Starego 17, pok. Nr 350 (IIIp). |
Data skl | 07/09/2015 |
Godz skl | 13:00 |
Miejsce | w siedzibie zamawiającego w Gliwicach przy ul. Zygmunta Starego 17, w Biurze Obsługi Klienta (parter) |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |
Data zak | 31/10/2018 |