Dostawa odczynników do badań immunohematologicznych, próbek krwi kontrolnej, rurek intubacyjnych dotchawiczych z paskiem radiologicznym, ubrań operacyjnych i ochronnych, masek operacyjnych z tetry, artykułów dla potrzeb apteki szpitalnej, cewników do podawania tlenu przez nos, materiałów eksploatacyjnych do respiratorów Inspiration LS, wyrobów j. uż. otolaryngologicznych, jednorazowych zest. resuscytacyjnych, substancji i preparatów chemicznych, produktów j. uż do higieny pacjenta i dezynfekcji otoczenia, elektrod do ESWL, pojemników do odsysania wydzieliny z dróg oddechowych w podziale na 18 części
OpisOdczynniki do badań immunohematologicznych - 3 pozycje formularza cenowego do wycenyPróbki krwi kontrolnej - 12 opakowań (1 op = 2 próbki krwi pełnej)Rurki intubacyjne dotchawicze z paskiem radiologicznym - 100 sztUbrania operacyjne wykonane z tkaniny bawełnianej 100% (m.in. sukienki, ubrania damskie, ubrania męskie, furażerki) - 6 pozycji formularza cenowego do wycenyUbrania ochronne wykonane z elanobawełny (m. in. garsonki damskie, ubrania męskie, fartuchy damskie i męskie) - 6 pozycji formularza cenowego do wycenyMaski operacyjne z tetry - 300 sztArtykuły dla potrzeb Apteki (m.in. butelki szklane, zakrętki pastikowe, sygnaturki apteczne, pudełka plastikowe, sączki, krążki pergaminowe) - 27 pozycji formularza cenowego do wycenyCewniki do podawania tlenu przez nos - 2 pozycje formularza cenowego do wycenyMateriały eksploatacyjne do respiratorów Inspiration LS - 4 pozycje formularza cenowego do wycenyWyroby jednorazowe otolaryngologiczne - 6 pozycji formularza cenowego do wycenyJednorazowe zestawy resuscytacyjne - 3 pozycje formularza cenowego do wycenySubstancje i praparaty chemiczne - 13 pozycji formularza cenowego do wycenyTorba na wymiociny - 300 sztPłyn do higieny jamy ustnej (300 ml) - 300 opProdukty j. uż. do higieny pacjenta i dezynfekcji otoczenia (m.in. czepek do mycia głowy bez użycia wody, chusteczki wilgotne, gąbki jednorazowe do kąpieli przed zabiegiem) - 6 pozycji formularza cenowego do wycenyOpaski zaciskowe - (3 szt.) - 3 pozycje formularza cenowego do wycenyElektrody jednorazowego użytku do litotryptora Econolith 3000 firmy Medispec - 12 op. (op =10 szt)Pojemniki do odsysania wydzieliny z dróg oddechowych do bronchofiberoskopu - 500 szt |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
|
Ulica |
ul. Terebelska 57-65
|
Nr domu |
57-65
|
Miejscowosc |
Biała Podlaska
|
Kod poczt |
21-500
|
Wojewodztwo |
lubelskie
|
Tel |
83 4147296
|
Fax |
83 4147297
|
Internet |
www.szpitalbp.pl
|
Regon |
00067670800000
|
E mail |
zam.publ@szpitalbp.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
18
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
12
|
Wadium |
Część 1 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium,
Część 2 - 50,00 PLN (słownie zł: pięćdziesiąt),
Część 3 - 50,00 PLN (słownie zł: pięćdziesiąt),
Część 4 - 200,00 PLN (słownie zł: dwieście),
Część 5 - 200,00 PLN (słownie zł: dwieście),
Część 6 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium,
Część 7 - 200,00 PLN (słownie zł: dwieście),
Część 8 - 1 000,00 PLN (słownie zł: jeden tysiąc),
Część 9 - 600,00 PLN (słownie zł: sześćset),
Część 10 - 100,00 PLN (słownie zł: sto),
Część 11 - 100,00 PLN (słownie zł: sto),
Część 12 - 100,00 PLN (słownie zł: sto),
Część 13 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium,
Część 14 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium,
Część 15 - 500,00 PLN (słownie zł: pięćset),
Część 16 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium,
Część 17 - 200,00 PLN (słownie zł: dwieście),
Część 18 - 50,00 PLN (słownie zł: pięćdziesiąt)
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Wiedza |
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Potencjal |
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolne |
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca w sytuacji, gdy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia i przedstawi w tym celu, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. Oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego i inne dokumenty oraz próbki: 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji.
2. Wypełnione formularze cenowe.
3. Załącznik nr 5 do siwz (dotyczy wyrobów medycznych) - oświadczenie Wykonawcy, że:
1) zaoferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa (dotyczy cześci nr 1-18);
2) zaoferowane wyroby są oznaczone znakiem CE (dotyczy części nr 1 i 2);
3) w przypadku wyboru jego oferty, po otrzymaniu żądania od Zamawiającego, w terminie określonym w §4 ust. 3 umowy, dostarczy Zamawiającemu dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wyroby objęte umową;
4) dotyczy części nr 12: w przypadku wyboru jego oferty wraz z pierwszą dostawą wyrobów dostarczy zamawiającemu karty charakterystyki substancji niebezpiecznej (o ile dotyczy).
4. Dotyczy części nr 1: Instrukcje użytkowania zaoferowanych wyrobów objętych przedmiotem zamówienia w języku polskim.
5. Dotyczy części nr 2: Instrukcje użytkowania zaoferowanych wyrobów objętych przedmiotem zamówienia w języku polskim (zalecane przez zamawiającego).
6. Dotyczy części nr 4:
1) Próbki zaoferowanych wyrobów opisane w rozdz. III ust. 8 siwz.
2) Dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby są wykonane z tkanin spełniających wymagania określone w formularzu cenowym w zakresie gramatury i kurczliwości tkaniny.
7. Dotyczy części nr 5:
1) Próbki zaoferowanych wyrobów opisane w rozdz. III ust. 9 siwz.
2) Próbki tkanin potwierdzające dostępność min. 7 wymaganych w formularzu cenowym kolorów, zgodnie z rozdz. III ust. 9 siwz.
3) Dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby są wykonane z tkanin spełniających wymagania określone w formularzu cenowym w zakresie gramatury.
4) Prospekt, katalog odzieży (zawierający kolorowe zdjęcia) prezentujący sposób łączenia tkanin (zalecane przez zamawiającego).
5) Informacje dotyczące technologii prania i konserwacji zaoferowanych wyrobów (zalecane przez zamawiającego).
8. Folder/katalog/ulotki wyrobów objętych przedmiotem zamówienia (zalecane przez zamawiającego).
9. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian reguluje wzór umowy (załącznik nr 1 do siwz)
|
Czy aukcja |
Tak
|
Aukcja dod info |
http://www.soldea.pl (dotyczy części 4, 5, 7, 8, 9, 12, 15 i 17)
|
Spec www |
www.szpitalbp.pl
|
Spec war |
Na wniosek wykonawcy Zamawiający udostępni siwz w formie papier.,cena 10 zł, pok.104, bud CDA,ul. Terebelska 57-65,za zal.poczt.10zł+koszt przesyłki. Prośbę można przesłać na fax 83/4147297.
|
Data skl |
09/09/2015
|
Godz skl |
12:00
|
Miejsce |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej, ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, Punkt Informacyjny budynku Centrum Dydaktyczno - Administracyjnego.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
1. Termin zapłaty za zrealizowane dostawy nie może być krótszy niż 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
2. Ceny jednostkowe brutto/netto, określone przez wykonawcę w formularzach cenowych, nie wzrosną przez okres minimum 6 m-cy od początkowej daty realizacji zamówienia określonej w § 4 ust. 1 umowy (z zastrzeżeniem zapisów zawartych w umowie). 3. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|