Dostawa odczyn. do badań immunohematolog.,próbek krwi kontrolnej, rurek intubacyjnych dotchawiczych z paskiem radiologicznym, ubrań operacyjnych i ochronnych,masek operacyjnych z tetry,art. dla potrzeb apteki szpital., cewników do podawania tlenu przez nos, mater. eksploatacyjnych do respiratorów Inspiration LS, wyrobów j. uż. otolaryngologicznych, jednorazowych zest. resuscytacyjnych, subst. i preparatów chem., produktów j. uż. do higieny pacjenta i dezynfekcji otoczenia, elektrod do ESWL, pojemników do odsysania wydzieliny z dróg oddech. w podziale na 18 części,ZP.3520/32/15

Data publikacji 2015-08-28
Data zakończenia 2015-09-09 12:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
Miejscowość Biała Podlaska
Województwo lubelskie
Branża
  • Wyroby włókiennicze,
  • Materiały medyczne,
  • Produkty do pielęgnacji ciała,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 128013 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331412002, 336962007, 331710009, 331990001, 331900008, 395000007, 331400003, 336965000, 337000007, 336000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa odczynników do badań immunohematologicznych, próbek krwi kontrolnej, rurek intubacyjnych dotchawiczych z paskiem radiologicznym, ubrań operacyjnych i ochronnych, masek operacyjnych z tetry, artykułów dla potrzeb apteki szpitalnej, cewników do podawania tlenu przez nos, materiałów eksploatacyjnych do respiratorów Inspiration LS, wyrobów j. uż. otolaryngologicznych, jednorazowych zest. resuscytacyjnych, substancji i preparatów chemicznych, produktów j. uż do higieny pacjenta i dezynfekcji otoczenia, elektrod do ESWL, pojemników do odsysania wydzieliny z dróg oddechowych w podziale na 18 części

Opis

Odczynniki do badań immunohematologicznych - 3 pozycje formularza cenowego do wycenyPróbki krwi kontrolnej - 12 opakowań (1 op = 2 próbki krwi pełnej)Rurki intubacyjne dotchawicze z paskiem radiologicznym - 100 sztUbrania operacyjne wykonane z tkaniny bawełnianej 100% (m.in. sukienki, ubrania damskie, ubrania męskie, furażerki) - 6 pozycji formularza cenowego do wycenyUbrania ochronne wykonane z elanobawełny (m. in. garsonki damskie, ubrania męskie, fartuchy damskie i męskie) - 6 pozycji formularza cenowego do wycenyMaski operacyjne z tetry - 300 sztArtykuły dla potrzeb Apteki (m.in. butelki szklane, zakrętki pastikowe, sygnaturki apteczne, pudełka plastikowe, sączki, krążki pergaminowe) - 27 pozycji formularza cenowego do wycenyCewniki do podawania tlenu przez nos - 2 pozycje formularza cenowego do wycenyMateriały eksploatacyjne do respiratorów Inspiration LS - 4 pozycje formularza cenowego do wycenyWyroby jednorazowe otolaryngologiczne - 6 pozycji formularza cenowego do wycenyJednorazowe zestawy resuscytacyjne - 3 pozycje formularza cenowego do wycenySubstancje i praparaty chemiczne - 13 pozycji formularza cenowego do wycenyTorba na wymiociny - 300 sztPłyn do higieny jamy ustnej (300 ml) - 300 opProdukty j. uż. do higieny pacjenta i dezynfekcji otoczenia (m.in. czepek do mycia głowy bez użycia wody, chusteczki wilgotne, gąbki jednorazowe do kąpieli przed zabiegiem) - 6 pozycji formularza cenowego do wycenyOpaski zaciskowe - (3 szt.) - 3 pozycje formularza cenowego do wycenyElektrody jednorazowego użytku do litotryptora Econolith 3000 firmy Medispec - 12 op. (op =10 szt)Pojemniki do odsysania wydzieliny z dróg oddechowych do bronchofiberoskopu - 500 szt

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
Ulica ul. Terebelska 57-65
Nr domu 57-65
Miejscowość Biała Podlaska
Kod Pocztowy 21-500
Województwo lubelskie
Tel 83 4147296
Fax 83 4147297
Internet www.szpitalbp.pl
Regon 00067670800000
E-mail zam.publ@szpitalbp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 18
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Część 1 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium, Część 2 - 50,00 PLN (słownie zł: pięćdziesiąt), Część 3 - 50,00 PLN (słownie zł: pięćdziesiąt), Część 4 - 200,00 PLN (słownie zł: dwieście), Część 5 - 200,00 PLN (słownie zł: dwieście), Część 6 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium, Część 7 - 200,00 PLN (słownie zł: dwieście), Część 8 - 1 000,00 PLN (słownie zł: jeden tysiąc), Część 9 - 600,00 PLN (słownie zł: sześćset), Część 10 - 100,00 PLN (słownie zł: sto), Część 11 - 100,00 PLN (słownie zł: sto), Część 12 - 100,00 PLN (słownie zł: sto), Część 13 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium, Część 14 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium, Część 15 - 500,00 PLN (słownie zł: pięćset), Część 16 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium, Część 17 - 200,00 PLN (słownie zł: dwieście), Część 18 - 50,00 PLN (słownie zł: pięćdziesiąt)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
Potencjał Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca w sytuacji, gdy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia i przedstawi w tym celu, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. Oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego i inne dokumenty oraz próbki: 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Wypełnione formularze cenowe. 3. Załącznik nr 5 do siwz (dotyczy wyrobów medycznych) - oświadczenie Wykonawcy, że: 1) zaoferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (dotyczy cześci nr 1-18); 2) zaoferowane wyroby są oznaczone znakiem CE (dotyczy części nr 1 i 2); 3) w przypadku wyboru jego oferty, po otrzymaniu żądania od Zamawiającego, w terminie określonym w §4 ust. 3 umowy, dostarczy Zamawiającemu dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wyroby objęte umową; 4) dotyczy części nr 12: w przypadku wyboru jego oferty wraz z pierwszą dostawą wyrobów dostarczy zamawiającemu karty charakterystyki substancji niebezpiecznej (o ile dotyczy). 4. Dotyczy części nr 1: Instrukcje użytkowania zaoferowanych wyrobów objętych przedmiotem zamówienia w języku polskim. 5. Dotyczy części nr 2: Instrukcje użytkowania zaoferowanych wyrobów objętych przedmiotem zamówienia w języku polskim (zalecane przez zamawiającego). 6. Dotyczy części nr 4: 1) Próbki zaoferowanych wyrobów opisane w rozdz. III ust. 8 siwz. 2) Dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby są wykonane z tkanin spełniających wymagania określone w formularzu cenowym w zakresie gramatury i kurczliwości tkaniny. 7. Dotyczy części nr 5: 1) Próbki zaoferowanych wyrobów opisane w rozdz. III ust. 9 siwz. 2) Próbki tkanin potwierdzające dostępność min. 7 wymaganych w formularzu cenowym kolorów, zgodnie z rozdz. III ust. 9 siwz. 3) Dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby są wykonane z tkanin spełniających wymagania określone w formularzu cenowym w zakresie gramatury. 4) Prospekt, katalog odzieży (zawierający kolorowe zdjęcia) prezentujący sposób łączenia tkanin (zalecane przez zamawiającego). 5) Informacje dotyczące technologii prania i konserwacji zaoferowanych wyrobów (zalecane przez zamawiającego). 8. Folder/katalog/ulotki wyrobów objętych przedmiotem zamówienia (zalecane przez zamawiającego). 9. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian reguluje wzór umowy (załącznik nr 1 do siwz)
Czy będzie aukcja Tak
Aukcja dod info http://www.soldea.pl (dotyczy części 4, 5, 7, 8, 9, 12, 15 i 17)
Adres strony internetowej siwz www.szpitalbp.pl
Adres uzyskania siwz Na wniosek wykonawcy Zamawiający udostępni siwz w formie papier.,cena 10 zł, pok.104, bud CDA,ul. Terebelska 57-65,za zal.poczt.10zł+koszt przesyłki. Prośbę można przesłać na fax 83/4147297.
Data składania wniosków 09/09/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej, ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, Punkt Informacyjny budynku Centrum Dydaktyczno - Administracyjnego.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Termin zapłaty za zrealizowane dostawy nie może być krótszy niż 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 2. Ceny jednostkowe brutto/netto, określone przez wykonawcę w formularzach cenowych, nie wzrosną przez okres minimum 6 m-cy od początkowej daty realizacji zamówienia określonej w § 4 ust. 1 umowy (z zastrzeżeniem zapisów zawartych w umowie). 3. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)