Dostawa sprzętu elektronicznego i multimedialnego w celu zapewnienia nagród dla laureatów i uczestników konkursu ekologicznego zorganizowanego na rzecz podsumowania Projektu Czysta woda dla Krakowa - uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Myślenice oraz dostawa sprzętu komputerowego dla biura JRP do monitoringu projektu. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

Publication date 2015-08-28
End date 2015-09-07 09:00:00
Instytucja Urząd Miasta i Gminy Myślenice
Miejscowość Myślenice
Województwo małopolskie
Branża
  • Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt),
  • Komputery osobiste,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 128059 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 302100004, 386521001, 302131006, 302372001, 302372702
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę:
- Tabletów 100 szt;
- Czytników ebooków 100 szt;
- Power Banków 100 szt;
- Dysków przenośnych 100 szt;
- Bezprzewodowych słuchawek 100 szt;
- Tablic multimedialnych (zestaw tablica z projektorem)12 szt.;
- Tablic multimedialnych 4 szt.;
- Projektory do tablic multimedialnych 4 szt;
- Zestawy nagłaśniające 4 szt;
- Przenośne zestawy komputerowe (laptop) 4szt wraz z zasilaczami sieciowymi ( 4 szt),
- torba na komputer przenośny (4szt),
- mysz bezprzewodowa (4szt)

2. Wymagane parametry techniczno - materiałowe;
Dostarczane urządzenia i akcesoria muszą spełniać wymagania Zamawiającego opisane w Opisie Technicznym Dostaw, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej IDW.

Zamawiający zastrzega, iż dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nie eksploatowany, rok produkcji 2015 lub 2014. Dostarczane urządzenie nie może być prototypem i musi pochodzić z produkcji seryjnej.
UWAGA: W przypadkach, gdy przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30, ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

W przypadku przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych, do oferty musi być dołączony wykaz tych urządzeń lub materiałów sporządzony w oparciu o wzór stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej IDW, który będzie w swej treści zawierał podanie nazwy zastosowanego urządzenia/materiału, nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz opis kluczowych parametrów.
W celu wykazania równoważności proponowanego urządzenia/materiału Wykonawca ma obowiązek załączyć do wykazu stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej IDW, dokumenty potwierdzające równoważność, w szczególności karty katalogowe proponowanych urządzeń równoważnych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych urządzeń w stosunku do opisywanych.
Za rozwiązania równoważne Zamawiający uznaje rozwiązania, które spełniają co najmniej wymagania opisane w niniejszej IDW.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Miasta i Gminy Myślenice
Ulica Rynek 8/9
Nr domu 8/9
Miejscowosc Myślenice
Kod poczt 32-400
Wojewodztwo małopolskie
Tel 012 6392300
Fax 012 6392305
Internet www.myslenice.pl
Regon 00052549300000
E mail info@myslenice.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Niepelnosprawne Nie
Uprawnienie Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Posiadania wiedzy i doświadczenia - aby wykazać spełnienie tego warunku Wykonawcy składający ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązani są wykazać wykonanie, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy sprzętu multimedialnego o wartości minimum 20.000 PLN brutto. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę: - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1), - wykazu głównych dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane, lub są wykonywane należycie (załącznik 3), Określenie dostaw, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie: Na podstawie § 1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, Zamawiający za wystarczające uzna wskazanie w wykazie wyłącznie dostaw spełniających powyższy warunek udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Potencjal Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Zamawiający za wystarczające uzna wskazanie w wykazie wyłącznie dostaw spełniających warunek udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru dołączonego do Instrukcji dla Wykonawców. b) Oświadczenie, na podstawie art. 8 ust. 3 PZP o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Instrukcji dla Wykonawców (o ile dotyczy), c) Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, na piśmie pod rygorem nieważności. Przewiduje się możliwość dokonania zmian w umowie na warunkach określonych w ust 2- 5 poniżej. Wystąpienie którejkolwiek z poniższych okoliczności nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących postanowień Umowy: 1) zmiany wymaganego terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana terminu wskazanego w § 4 ust 4 niniejszej Umowy może być dokonana wyłącznie w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, których nie był on w stanie przewidzieć na etapie składania oferty; 2) zmiany zakresu rzeczowego Umowy (rezygnacja z części zamówienia bez prawa zlecania jej osobom trzecim); 3) zmiany umówionego wynagrodzenia, w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa powyżej w pkt. 2; 4) zmiany sposobu realizacji umowy; 5) innych zmian umowy, w tym związanych ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 3. Zmiany mogą być dokonane na skutek zaistnienia następujących zdarzeń: 1) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 3) Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a) działania siły wyższej utrudniającej i uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami (przez siłę wyższa uważa się okoliczności będące poza rozsądną kontrolą każdej ze stron, które powstały po zawarciu umowy, a których żadna ze stron nie mogła przewidzieć w szczególności takie jak: wojna, działania wojenne, pożar, powódź, trzęsienie ziemi, inne klęski żywiołowe, skrajnie niekorzystne warunki atmosferyczne, zarządzenie i zakazy wydane przez władze oraz strajki), b) wystąpienia warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, uniemożliwiających prowadzenie dostaw lub przeprowadzenie rozruchowych i, lub sprawdzeń lub dokonywanie odbiorów dostarczanych urządzeń, c) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego), d) zmiany danych teleadresowych, e) zmiana obowiązującej stawki VAT, f) rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, g) zastąpienie zakresu planowanych do wykonania dostaw/usług innym zakresem dostaw/usług przy zachowaniu wymogów jakościowych zawartych w wymaganiach Zamawiającego. h) wystąpienie innej okoliczności niemożliwej do przewidzenia w dniu zawarcia Umowy, uniemożliwiającej wykonanie Umowy w określonym pierwotnie terminie lub zakresie. 4. Istotna zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, na warunkach powyżej wskazanych. Inne zmiany umowy dla swej ważności wymagają zachowania formy pisemnej. 5. O ile przypadki, o których mowa powyżej, będą miały miejsce, Zamawiający zastrzega sobie prawo odpowiedniego dostosowania terminu wykonania przedmiotu umowy i/lub innych istotnych postanowień Umowy związanych wprowadzonymi zmianami.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 okres obowiązywania gwarancji
Kryt 2p 10
Spec www www.myslenice.pl
Spec war Urząd Miasta i Gminy w Myślenicach ul. Rynek 8/9 32-400 Myślenice pokój nr 17
Data skl 07/09/2015
Godz skl 09:00
Miejsce Urząd Miasta i Gminy Myślenice, ul. Rynek 8/9 32-400 Myślenice pok. nr 10 - Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Czysta woda dla Krakowa - uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Myślenice. Projekt współfinasowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)