Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Urząd Miasta i Gminy Myślenice
|
Ulica |
Rynek 8/9
|
Nr domu |
8/9
|
Miejscowość |
Myślenice
|
Kod Pocztowy |
32-400
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
012 6392300
|
Fax |
012 6392305
|
Internet |
www.myslenice.pl
|
Regon |
00052549300000
|
E-mail |
info@myslenice.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
14
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Wiedza |
Posiadania wiedzy i doświadczenia - aby wykazać spełnienie tego warunku Wykonawcy składający ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązani są wykazać wykonanie, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy sprzętu multimedialnego o wartości minimum 20.000 PLN brutto.
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę:
- oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1),
- wykazu głównych dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane, lub są wykonywane należycie (załącznik 3),
Określenie dostaw, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie:
Na podstawie § 1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, Zamawiający za wystarczające uzna wskazanie w wykazie wyłącznie dostaw spełniających powyższy warunek udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
|
Potencjał |
Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolne |
Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Zamawiający za wystarczające uzna wskazanie w wykazie wyłącznie dostaw spełniających warunek udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru dołączonego do Instrukcji dla Wykonawców.
b) Oświadczenie, na podstawie art. 8 ust. 3 PZP o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Instrukcji dla Wykonawców (o ile dotyczy),
c) Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru,
d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, na piśmie pod rygorem nieważności. Przewiduje się możliwość dokonania zmian w umowie na warunkach określonych w ust 2- 5 poniżej. Wystąpienie którejkolwiek z poniższych okoliczności nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany.
2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących postanowień Umowy:
1) zmiany wymaganego terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana terminu wskazanego w § 4 ust 4 niniejszej Umowy może być dokonana wyłącznie w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, których nie był on w stanie przewidzieć na etapie składania oferty;
2) zmiany zakresu rzeczowego Umowy (rezygnacja z części zamówienia bez prawa zlecania jej osobom trzecim);
3) zmiany umówionego wynagrodzenia, w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa powyżej w pkt. 2;
4) zmiany sposobu realizacji umowy;
5) innych zmian umowy, w tym związanych ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
3. Zmiany mogą być dokonane na skutek zaistnienia następujących zdarzeń:
1) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
2) Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
3) Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami:
a) działania siły wyższej utrudniającej i uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami (przez siłę wyższa uważa się okoliczności będące poza rozsądną kontrolą każdej ze stron, które powstały po zawarciu umowy, a których żadna ze stron nie mogła przewidzieć w szczególności takie jak: wojna, działania wojenne, pożar, powódź, trzęsienie ziemi, inne klęski żywiołowe, skrajnie niekorzystne warunki atmosferyczne, zarządzenie i zakazy wydane przez władze oraz strajki),
b) wystąpienia warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, uniemożliwiających prowadzenie dostaw lub przeprowadzenie rozruchowych i, lub sprawdzeń lub dokonywanie odbiorów dostarczanych urządzeń,
c) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego),
d) zmiany danych teleadresowych,
e) zmiana obowiązującej stawki VAT,
f) rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy,
g) zastąpienie zakresu planowanych do wykonania dostaw/usług innym zakresem dostaw/usług przy zachowaniu wymogów jakościowych zawartych w wymaganiach Zamawiającego.
h) wystąpienie innej okoliczności niemożliwej do przewidzenia w dniu zawarcia Umowy, uniemożliwiającej wykonanie Umowy w określonym pierwotnie terminie lub zakresie.
4. Istotna zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, na warunkach powyżej wskazanych. Inne zmiany umowy dla swej ważności wymagają zachowania formy pisemnej.
5. O ile przypadki, o których mowa powyżej, będą miały miejsce, Zamawiający zastrzega sobie prawo odpowiedniego dostosowania terminu wykonania przedmiotu umowy i/lub innych istotnych postanowień Umowy związanych wprowadzonymi zmianami.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
okres obowiązywania gwarancji
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.myslenice.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miasta i Gminy w Myślenicach
ul. Rynek 8/9
32-400 Myślenice
pokój nr 17
|
Data składania wniosków |
07/09/2015
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Urząd Miasta i Gminy Myślenice,
ul. Rynek 8/9
32-400 Myślenice
pok. nr 10 - Sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Czysta woda dla Krakowa - uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Myślenice. Projekt współfinasowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
|
Czy unieważnienie |
Tak
|