Usługa druku wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych dla Akwarium Gdyńskiego Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego

Publication date 2015-09-03
End date 2015-09-14 10:00:00
Instytucja Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 228394 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa druku wraz z dostawą materiałów promocyjnych dla Akwarium Gdyńskiego Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego (al. Jana Pawła II 1, 81-345 Gdynia). Przedmiot zamówienia obejmuje druk ulotek promocyjnych w języku polskim i angielskim, ulotek edukacyjnych, teczek, wizytówek, toreb ozdobnych oraz druk ulotki na temat Ocean Literacy po polsku, druk broszury o działaniach z zakresu Ocean Literacy po polsku. Wszystkie materiały graficzne do druku dostarczy Zamawiający. Przedmiot zamówienia został szczegółowo zapisany w załączniku B do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia / formularz cenowy oraz w załączniku C do SIWZ - wzór umowy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy
Ulica ul. Kołłątaja 1
Nr domu 1
Miejscowosc Gdynia
Kod poczt 81-332
Wojewodztwo pomorskie
Tel 58 7356100, 7356105, 7356108
Fax 58 7356110
Internet www.mir.gdynia.pl
Regon 00014473300000
E mail zamowienia.publiczne@mir.gdynia.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Państwowy Instytut Badawczy
Rodzaj zam inny Państwowy Instytut Badawczy
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art. 67. ust. 1.ust. 6) ustawy Pzp, tzn. jeżeli łącznie zostaną spełnione następujące przesłanki: 1) zamówienia uzupełniające będą udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego tj. od daty zawarcia umowy, 2) wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, tj. wartości podanej w ofercie, 3) zamówienia uzupełniające będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, tj. zamówień na pozycje, wyszczególnione w załączniku B do umowy.
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1)zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Mając na uwadze zapisy art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w formie aneksu podpisanego przez obie strony w następujących okolicznościach: 1) zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy. Za okoliczności niezależne od Wykonawcy, Zamawiający uzna w szczególności siłę wyższą. Przez pojęcie siły wyższej Strony rozumieją zdarzenie, którego nie można było przewidzieć przy zachowaniu staranności wymaganej w stosunkach profesjonalnych (art. 355 § 2 k.c.), które jest zewnętrzne zarówno w stosunku do Wykonawcy jak i Zamawiającego i któremu nie mogli się oni przeciwstawić, działając z należytą starannością. Zdarzeniami siły wyższej w rozumieniu Umowy są w szczególności strajk generalny, walki wewnętrzne w kraju, blokada portów lub innych powszechnie używanych miejsc wjazdowych lub wyjazdowych, zakazy importu lub eksportu, trzęsienie ziemi, powodzie, epidemia i inne zdarzenia elementarnych sił przyrody, których Strony Umowy nie mogą przezwyciężyć, a których ponadto nie przewidziały i nie mogły przewidzieć i które są zewnętrzne w stosunku do nich samych i ich działalności. W przypadku zaistnienia siły wyższej Wykonawca najpóźniej w ciągu 5 dni od zaistnienia okoliczności przedłoży wniosek o przedłużenie terminu ze szczegółowym uzasadnieniem; 2) zmiany sposobu spełnienia świadczenia, w tym: a) zmiany ilości poszczególnych pozycji asortymentu podanego w Załączniku B do umowy w dostosowaniu do bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego, pod warunkiem nie przekroczenia wartości umowy netto, b) możliwość rezygnacji z niektórych pozycji asortymentu podanego w Załączniku B lub zmniejszenia ilości pod warunkiem, że wartość umowy netto nie ulegnie zmniejszeniu więcej niż o 15 %; 3) zmiany wartości brutto umowy w przypadku zmiany urzędowej stawek podatku VAT, pod warunkiem zachowania tych samych cen netto; 4) zmiana danych Wykonawcy poprzez zmianę nazwy firmy, adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy; 5) zmiana danych Zamawiającego; 6) zmiana osób nadzorujących realizację umowy. Dla uniknięcia jakichkolwiek wątpliwości potwierdza się, iż Zamawiający nie ma obowiązku wyrażenia zgody na zmianę Umowy w zakresie wskazanym wyżej, a jedynie może wyrazić zgodę
Kryt cena B
Kryt 1p 98
Kryt 2 Termin realizacji
Kryt 2p 2
Spec www www.mir.gdynia.pl/przetargi
Spec war Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, pok. 725
Data skl 14/09/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, pok.725
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 17 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 17 Parafowany i wypełniony Opis przedmiotu zamówienia / Formularz cenowy - załącznik B do SIWZ

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)