Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy
|
Ulica |
ul. Kołłątaja 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Gdynia
|
Kod Pocztowy |
81-332
|
Województwo |
pomorskie
|
Tel |
58 7356100, 7356105, 7356108
|
Fax |
58 7356110
|
Internet |
www.mir.gdynia.pl
|
Regon |
00014473300000
|
E-mail |
zamowienia.publiczne@mir.gdynia.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Państwowy Instytut Badawczy
|
Rodzaj zam inny |
Państwowy Instytut Badawczy
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art. 67. ust. 1.ust. 6) ustawy Pzp, tzn. jeżeli łącznie zostaną spełnione następujące przesłanki:
1) zamówienia uzupełniające będą udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego tj. od daty zawarcia umowy,
2) wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, tj. wartości podanej w ofercie,
3) zamówienia uzupełniające będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, tj. zamówień na pozycje, wyszczególnione w załączniku B do umowy.
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
14
|
Wadium |
Nie dotyczy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Wiedza |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1)zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Mając na uwadze zapisy art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w formie aneksu podpisanego przez obie strony w następujących okolicznościach:
1) zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy. Za okoliczności niezależne od Wykonawcy, Zamawiający uzna w szczególności siłę wyższą. Przez pojęcie siły wyższej Strony rozumieją zdarzenie, którego nie można było przewidzieć przy zachowaniu staranności wymaganej w stosunkach profesjonalnych (art. 355 § 2 k.c.), które jest zewnętrzne zarówno w stosunku do Wykonawcy jak i Zamawiającego i któremu nie mogli się oni przeciwstawić, działając z należytą starannością. Zdarzeniami siły wyższej w rozumieniu Umowy są w szczególności strajk generalny, walki wewnętrzne w kraju, blokada portów lub innych powszechnie używanych miejsc wjazdowych lub wyjazdowych, zakazy importu lub eksportu, trzęsienie ziemi, powodzie, epidemia i inne zdarzenia elementarnych sił przyrody, których Strony Umowy nie mogą przezwyciężyć, a których ponadto nie przewidziały i nie mogły przewidzieć i które są zewnętrzne w stosunku do nich samych i ich działalności. W przypadku zaistnienia siły wyższej Wykonawca najpóźniej w ciągu 5 dni od zaistnienia okoliczności przedłoży wniosek o przedłużenie terminu ze szczegółowym uzasadnieniem;
2) zmiany sposobu spełnienia świadczenia, w tym:
a) zmiany ilości poszczególnych pozycji asortymentu podanego w Załączniku B do umowy w dostosowaniu do bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego, pod warunkiem nie przekroczenia wartości umowy netto,
b) możliwość rezygnacji z niektórych pozycji asortymentu podanego w Załączniku B lub zmniejszenia ilości pod warunkiem, że wartość umowy netto nie ulegnie zmniejszeniu więcej niż o 15 %;
3) zmiany wartości brutto umowy w przypadku zmiany urzędowej stawek podatku VAT, pod warunkiem zachowania tych samych cen netto;
4) zmiana danych Wykonawcy poprzez zmianę nazwy firmy, adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy;
5) zmiana danych Zamawiającego;
6) zmiana osób nadzorujących realizację umowy.
Dla uniknięcia jakichkolwiek wątpliwości potwierdza się, iż Zamawiający nie ma obowiązku wyrażenia zgody na zmianę Umowy w zakresie wskazanym wyżej, a jedynie może wyrazić zgodę
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
98
|
Kryt 2 |
Termin realizacji
|
Kryt 2p |
2
|
Adres strony internetowej siwz |
www.mir.gdynia.pl/przetargi
|
Adres uzyskania siwz |
Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, pok. 725
|
Data składania wniosków |
14/09/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, pok.725
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 17 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 17 |
Parafowany i wypełniony Opis przedmiotu zamówienia / Formularz cenowy - załącznik B do SIWZ
|