Dostawa produktów żywności do stołówki Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. Jana Pawła II w Jarosławiu
Publication date | 2015-12-01 |
End date | 2015-12-11 12:00:00 |
Instytucja | Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy |
Miejscowość | Jarosław |
Województwo | podkarpackie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 325200 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 151000009, 153000001, 153300000, 152000000, 155000003, 158100009, 156121002, 31425003, 158000006 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej dla Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. Jana Pawła II w Jarosławiu. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w ciągu 10 miesięcy z przerwą wakacyjną. Dostawa następować będzie na podstawie telefonicznego zamówienia i przedstawia się następująco : PAKIET NR 1 - Mięso, wędliny - dostawa od poniedziałku do czwartku w godz. od 6.00 do 8.00. PAKIET NR 2 - Warzywa , owoce - dostawa 4 razy w tygodniu w godz. od 8.00 do 9.00. PAKIET NR 3 - Ryby, mrożonki - dostawa co najmniej dwa razy w miesiącu w godz. od 10.00 do 12.00. PAKIET NR 4 - Produkty mleczarskie - dostawa trzy razy w tygodniu: poniedziałek , środa, piątek w godz. od 6.00 do 6.30. PAKIET NR 5 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie, mąka pszenna - dostawa codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 6.00 do 6,30. PAKIET NR 6 - Jaja świeże - dostawa co najmniej dwa razy w miesiącu w godz. od 9.00 do 13.00. PAKIET NR 7- Różne produkty spożywcze - dostawa dwa razy w tygodniu : poniedziałek, środa w godz. od 6.00 do 10.00. Dostawy, rozładunek i wniesienie produktów realizowane są na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć przedmiot zamówienia na czas przewozu i ponosi odpowiedzialność za całość i nienaruszalność dostarczonego towaru oraz za wady jakościowe dostarczanych produktów. Zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru na nowy. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty były pełnowartościowe i wyprodukowane zgodnie z zasadami systemu HACCP. Oferowane produkty winny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności. Dostarczane produkty winny odpowiadać Polskim Normom oraz być zgodne z normami określonymi i obowiązującymi na obszarze Unii Europejskiej. Materiał opakowaniowy winny być dopuszczony do kontaktu z żywnością. Szczegółowy zakres rodzajowy, ilościowy i jakościowy dostaw stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia określa Wykaz zamawianych towarów w poszczególnych pakietach od 1 do 7 stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ. OpisWymogi jakościowe - produkty właściwie opisane, oznakowane, zabezpieczone bez śladów zewnętrznej ingerencji. Mięso : powinno być świeże, mieć właściwą barwę jasnoczerwoną lub różową , bez nalotów pleśni, obcych zapachów, fragmentów kości. Podroby: świeże. Wędliny :świeże, bez nalotów pleśni, oślizgłości. Transport spełniający warunki sanitarne. Harmonogram dostaw : od poniedziałku do czwartku w godz. od 6.00 do 8.00 za wyłączeniem okresów wolnych od zajęć szkolnych . Dostawy w ilościach określonych przez zamawiającego złożone telefonicznie, jeden dzień przed terminem dostawy.Wymogi jakościowe: Warzywa korzeniowe - całe, płukane, czyste wystarczająco suche, bez śladów szkodników, bez śladów zepsucia. Pakowane. Owoce - całe, czyste , dojrzałe o odpowiednim wybarwieniu i wielkości, bez śladów obecności szkodników i śladów zepsucia oraz zapachów nietypowych dla gatunku i odmiany. Pakowane w opakowaniach do tego przeznaczonych, czystych . Warzywa kapustne - całe, czyste, bez śladów obecności szkodników i zepsucia. Warzywa zielone oraz pomidory- czyste, bez śladów obecności szkodników, bez śladów zepsucia, bez plam, obcych zapachów nietypowych dla gatunku i odmiany. Fasola - bez śladów szkodników. Ziemniaki - całe nie płukane, odmiana jadalna: żółte lub kremowe. Harmonogram dostaw: cztery razy w tygodniu w godz. od 8.00 do 9.00 za wyłączeniem okresów wolnych od zajęć szkolnych. Dostawy w ilościach określonych przez zamawiającego złożone telefonicznie, jeden dzień przed terminem dostawyWymogi jakościowe: Ryby - produkty bez zanieczyszczeń, śladów pleśni, nietypowych zapachów, obślizgłych, opakowania bez zewnętrznej ingerencji, świeże odpowiednio opisane i oznakowane. Mrożonki - produkty czyste, bez śladów pleśni, obcych zapachów i ciał stałych. Opakowania czyste, oryginalnie zamknięte, bez zewnętrznej ingerencji i uszkodzeń, odpowiednio oznakowane. Harmonogram dostaw: nieregularnie, co najmniej dwa razy w miesiącu w godz. od 10.00 do 12.00 za wyłączeniem okresów wolnych od zajęć szkolnych. Dostawy w ilościach określonych przez zamawiającego, złożone telefonicznie.Wymogi jakościowe: produkty bez zanieczyszczeń, obcych zapachów, smaków nietypowych dla danego asortymentu, nalotów pleśni, bez śladów obecności szkodników. Właściwie opisane, oznakowane i zabezpieczone, bez śladów zewnętrznej ingerencji. Harmonogram dostaw : trzy razy w tygodniu - poniedziałek, środa, piątek w godz. od 6.00 do 6.30 za wyłączeniem okresów wolnych od zajęć szkolnych. Dostawy w ilościach określonych przez zamawiającego, złożone telefonicznie.Mleko lub produkty mleczne powinny zawierać nie więcej niż 10 g cukrów w 100g/ml produktu gotowego do spożycia.Wymogi jakościowe : pieczywo bez zanieczyszczeń, zgnieceń, nietypowych zapachów i smaków, śladów pleśni, niedopieczone lub nadmiernie spalone, świeże, odpowiednio zapakowane bez śladów obecności szkodników i bez zewnętrznej ingerencji. Właściwie opisane i oznakowane, transport spełniający wymogi sanitarne. Harmonogram dostaw : codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 6.00 do 6.30 za wyłączeniem okresów wolnych od zajęć szkolnych . Dostawy w ilościach określonych przez zamawiającego, złożone telefonicznie. Zbożowe produkty śniadaniowe powinny zawierać nie więcej niż 15 g cukrów w 100 g produktu gotowego do spożycia oraz zawierające nie więcej niż 10 g tłuszczu w 100 g tłuszczu w 100 g produktu gotowego do spożycia.Wymogi jakościowe - produkt czysty nie poddany zabiegom konserwującym, bez pęknięć, uszkodzeń i śladów obecności szkodników z minimalnym 14 - dniowym okresem przydatności do spożycia. Jaja świeże klasy M. . Harmonogram dostaw : co najmniej dwa razy w miesiącu w godz. od 9.00 do 13.00 za wyłączeniem okresów wolnych od zajęć szkolnych . Dostawy w ilościach określonych przez zamawiającego, złożone telefonicznie. Wymagany atest o przydatności do spożycia - 2 razy w trakcie trwania umowy (sprawozdanie z badań kału na pałeczki salmonelli).Wymogi jakościowe: Podane w opisie szczegółowym nazwy - znaki towarowe mają na celu określenie parametrów jakościowych dostarczanych towarów. Lub równoważny- należy przez to rozumieć produkt o tych samych parametrach jakościowych i ilościowych - taki sam lub zbliżony skład produktu, zawartość składników pokarmowych i kalorii. W przypadku zastosowania artykułu , produktu równoważnego należy podać w kolumnie Nazwa artykułu nazwę towaru i jego producenta. Artykuły spożywcze powinny być odpowiednio zapakowane bez śladów uszkodzeń, zewnętrznej ingerencji i obecności szkodników. Czyste bez śladów pleśni i obcych zapachów. Odpowiednio oznakowane i opisane. . Harmonogram dostaw : dwa razy w tygodniu poniedziałek i środa w godz. od 6.00 do 10.00 za wyłączeniem okresów wolnych od zajęć szkolnych . Dostawy w ilościach określonych przez zamawiającego, złożone telefonicznie. Owoce suszone powinny być bez dodatku cukrów i substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu ( WE) nr 1333/2008, soli oraz tłuszczu. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy |
Ulica | ul. Jana Pawła II 30 |
Nr domu | 30 |
Miejscowosc | Jarosław |
Kod poczt | 37-500 |
Wojewodztwo | podkarpackie |
Tel | 0-16 621 24 31 |
Fax | 0-16 621 24 31 |
Internet | www.sosw.jaroslaw.pl |
Regon | 00023855200000 |
E mail | alinababiarz@op.pl |
Czy obowiazkowa | Nie |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Placówka oświatowa |
Rodzaj zam inny | Placówka oświatowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 7 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 12 |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu w myśl art. 24 Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z póź. zm.). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go stosunków. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale poniżej. |
Oswiadczenie potwierdzenia 5 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 | Wykaz zrealizowanych dwóch dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich wartości - stanowiący załącznik Nr 7 do SIWZ. Dowody, referencje potwierdzające że usługi zostały wykonane należycie wraz z podaniem dat wykonania dostaw. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dok potw | Parafowany projekt umowy jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika Nr 6 do SIWZ. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | A |
Spec www | http://sosw.jaroslaw.samorzady.pl/ |
Spec war | Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy im. Jana Pawła II, ul. Jana Pawła II nr 30 37 - 500 Jarosław |
Data skl | 11/12/2015 |
Godz skl | 12:00 |
Miejsce | Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy im. Jana Pawła II, ul. Jana Pawła II nr 30 37 - 500 Jarosław |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |