System Identyfikacji Wizualnej projektu Centrum Technologii Informacyjnych Nauk Humanistyczno-Społecznych - dostawa materiałów promocyjnych
Publication date | 2015-12-01 |
End date | 2015-12-08 10:30:00 |
Instytucja | Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie |
Miejscowość | Warszawa |
Województwo | mazowieckie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 326434 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 392941006, 391110003, 182232000, 301997928 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest dostawa materiałów promocyjnych w ramach Systemu Identyfikacji Wizualnej projektu Centrum Technologii Informacyjnych Nauk Humanistyczno-Społecznych na warunkach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ), stanowiącym załącznik nr 2A-2C do SIWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.Opismateriały promocyjne:1) broszura informacyjna o projekcie - nakład: 300 szt., 2) folia do oklejania samochodu Volkswagen Crafter 35- 1 komplet, 3) ścianka reklamowa z wbudowanym monitorem - 1 szt., 4) ścianka Hop-UP - 1 szt., 5) lada Hop-UP - 1 szt., 6) baner napinany - 1 szt., 7) wieża reklamowa Pop-UP - 1 szt., 8) pufa reklamowa dla dorosłych - 6 szt.materiały reklamowe: 1) notes A4, bloczek A5 - 300 szt., 2) karteczki samoprzylepne, kolorowe, 17x8,5x1,9cm - 300 szt., 3) długopis firmowy - 300 szt., 4) smycz (15mm taśma z logo naszyta na bazową 20mm) - 300 szt., 5) kubek firmowy, zmieniający wygląd pod wpływem ciepła, z logo projektu a także obrazkiem nawiązującym do skanowania - 150 szt., 6) torba firmowa na materiały promocyjne (jutowa) - 300 szt., 7) kurtka wiatroszczelna z kapturem damska i męska - 60 szt. (w tym 20 szt. damskich i 40 szt. męskich), 8) torba termiczna - 50 szt., 9) zaparzacz do kawy - tłokowy, pojemność co najmniej 1l, wykonany ze stali nierdzewnej - 40 szt., 10) koc piknikowy - wykonany z polaru, wymiary co najmniej 115 x 135 cm, z nylonowym uchwytem - 50 szt., 11) Smartband - 40 szt., 12) głośnik bluetooth z mikrofonem - >65 dB, złącze USB, 3,5 mm AUX - 50 szt., 13) multimedialne słuchawki nauszne z mikrofonem, pasujące na prawe i lewe ucho; do komputera, telefonu komórkowego - 50 szt., 14) power bank - co najmniej 10 000 mAh - 100 szt.Kalendarz: szyty; format: 165 x 221 mm (+- 10 mm); papier: chamois 80-100 g_m2, bezchlorowy; liczba stron: 360 w układzie dziennym, 1 dzień = 1 strona; sobota i niedziela na jednej stronie; narożniki bloku: zaokrąglone; registry miesięczne: panoramiczne 115 stopni; tasiemka; okładka: piankowa, folia aksamitna lub inna zaproponowana przez Wykonawcę; grafika na okładce: dedykowany projekt autorski; przygotowanie wzoru okładki oraz projekt graficzny/nadruk stron promocyjnych przygotowuje w całości Wykonawca, opierając się częściowo na materiałach dostarczonych (np.: logotypach, treściach promocyjnych, czcionkach itp.) przez Zamawiającego; nadruk na okładce daty (roku): 2016; 4 strony (gramatura papieru co najmniej 120 g) promocyjne, dotyczących CTI, umiejscowionych na początku kalendarza (wsad graficzny do stron promocyjnych przygotowuje Wykonawca); zadruk stron promocyjnych: druk (4+4) full kolor CMYK - kreda błysk lub mat; planer godzinowy u dołu strony - poza polem notatkowym, plany miesięczne; logotyp Zamawiającego, logo PO IG, logo UE z odwołaniem słownym do EFRR; środek: druk offsetowy wysokiej jakości; obszerna część informacyjna, wszyty zeszyt teleadresowy, mapa administracyjna Polski; kalendarium: co najmniej w 3 językach (PL, GB, D); imieniny; numery tygodnia; miejsce na notatki; perforacja narożników; szczegóły: dane personalne, notes teleadresowy zintegrowany, kolorowe mapy świata, informacje dla podróżujących, oświadczenie o zdarzeniu drogowym, święta narodowe wybranych państw, numery kierunkowe, święta ruchome, miary i wagi, planowanie miesięczne, plan urlopów, kalendarzyki skrócone - co najmniej rok przyszły i bieżący; gumka oraz szlufka na długopis; na trzeciej stronie okładki koperta wewnętrzna lub trójkąt na dokumenty; liczba: 120 sztuk. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie |
Ulica | ul. Dewajtis 5 |
Nr domu | 5 |
Miejscowosc | Warszawa |
Kod poczt | 01-815 |
Wojewodztwo | mazowieckie |
Tel | 022 5618943 |
Fax | 022 5618944 |
Internet | www.uksw.edu.pl |
Regon | 00000195600000 |
E mail | dzp@uksw.edu.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Uczelnia publiczna |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 3 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 10 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. |
Zaliczka | Nie |
Wiedza | Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1. dotyczy Wykonawców, którzy składają ofertę na część I - co najmniej dwóch głównych dostaw materiałów promocyjnych rodzajowo odpowiadających asortymentowi składającemu się na przedmiot zamówienia w części II (asortyment wymieniony w części 2A SOPZ), o wartości każdej z dostaw nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto; 2. dotyczy Wykonawców, którzy składają ofertę na część II - co najmniej dwóch głównych dostaw materiałów w promocyjnych rodzajowo odpowiadających asortymentowi składającemu się na przedmiot zamówienia w części II (asortyment wymieniony w części 2B SOPZ), o wartości każdej z dostaw nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto; 3. dotyczy Wykonawców, którzy składają ofertę na część III - co najmniej dwóch głównych dostaw kalendarzy książkowych, o wartości każdej z dostaw nie mniejszej niż 6 000,00 zł brutto. |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | 1. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną,-e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub ewidencji lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 23 ustawy, Pełnomocnictwo musi zostać wystawione zgodnie z pkt 11.1.2. i 11.1.3. SIWZ; 2. informacja, o której mowa w pkt. 18.5 SIWZ, dotycząca złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zmiana postanowień umowy może nastąpić w następujących przypadkach: 1. w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do niniejszego zamówienia; 2. w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy poprzez zmianę w szczególności: nazwy przedsiębiorstwa, adresu siedziby, formy prawnej Wykonawcy. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 70 |
Kryt 2 | termin dostawy |
Kryt 2p | 30 |
Spec www | www.dzp.uksw.edu.pl |
Spec war | w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych (pokój nr 032) |
Data skl | 08/12/2015 |
Godz skl | 10:30 |
Miejsce | siedziba Zamawiającego ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, w Sekretariacie Kanclerza UKSW (pokój nr 035) |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego |
Czy uniewaznienie | Nie |