Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest dostawa materiałów promocyjnych w ramach Systemu Identyfikacji Wizualnej projektu Centrum Technologii Informacyjnych Nauk Humanistyczno-Społecznych na warunkach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ), stanowiącym załącznik nr 2A-2C do SIWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
Opismateriały promocyjne:
1) broszura informacyjna o projekcie - nakład: 300 szt.,
2) folia do oklejania samochodu Volkswagen Crafter 35- 1 komplet,
3) ścianka reklamowa z wbudowanym monitorem - 1 szt.,
4) ścianka Hop-UP - 1 szt.,
5) lada Hop-UP - 1 szt.,
6) baner napinany - 1 szt.,
7) wieża reklamowa Pop-UP - 1 szt.,
8) pufa reklamowa dla dorosłych - 6 szt.materiały reklamowe:
1) notes A4, bloczek A5 - 300 szt.,
2) karteczki samoprzylepne, kolorowe, 17x8,5x1,9cm - 300 szt.,
3) długopis firmowy - 300 szt.,
4) smycz (15mm taśma z logo naszyta na bazową 20mm) - 300 szt.,
5) kubek firmowy, zmieniający wygląd pod wpływem ciepła, z logo projektu a także obrazkiem nawiązującym do skanowania - 150 szt.,
6) torba firmowa na materiały promocyjne (jutowa) - 300 szt.,
7) kurtka wiatroszczelna z kapturem damska i męska - 60 szt. (w tym 20 szt. damskich i 40 szt. męskich),
8) torba termiczna - 50 szt.,
9) zaparzacz do kawy - tłokowy, pojemność co najmniej 1l, wykonany ze stali nierdzewnej - 40 szt.,
10) koc piknikowy - wykonany z polaru, wymiary co najmniej 115 x 135 cm, z nylonowym uchwytem - 50 szt.,
11) Smartband - 40 szt.,
12) głośnik bluetooth z mikrofonem - >65 dB, złącze USB, 3,5 mm AUX - 50 szt.,
13) multimedialne słuchawki nauszne z mikrofonem, pasujące na prawe i lewe ucho; do komputera, telefonu komórkowego - 50 szt.,
14) power bank - co najmniej 10 000 mAh - 100 szt.Kalendarz:
szyty; format: 165 x 221 mm (+- 10 mm); papier: chamois 80-100 g_m2, bezchlorowy; liczba stron: 360 w układzie dziennym, 1 dzień = 1 strona; sobota i niedziela na jednej stronie; narożniki bloku: zaokrąglone; registry miesięczne: panoramiczne 115 stopni; tasiemka; okładka: piankowa, folia aksamitna lub inna zaproponowana przez Wykonawcę; grafika na okładce: dedykowany projekt autorski; przygotowanie wzoru okładki oraz projekt graficzny/nadruk stron promocyjnych przygotowuje w całości Wykonawca, opierając się częściowo na materiałach dostarczonych (np.: logotypach, treściach promocyjnych, czcionkach itp.) przez Zamawiającego; nadruk na okładce daty (roku): 2016; 4 strony (gramatura papieru co najmniej 120 g) promocyjne, dotyczących CTI, umiejscowionych na początku kalendarza (wsad graficzny do stron promocyjnych przygotowuje Wykonawca); zadruk stron promocyjnych: druk (4+4) full kolor CMYK - kreda błysk lub mat; planer godzinowy u dołu strony - poza polem notatkowym, plany miesięczne; logotyp Zamawiającego, logo PO IG, logo UE z odwołaniem słownym do EFRR; środek: druk offsetowy wysokiej jakości; obszerna część informacyjna, wszyty zeszyt teleadresowy, mapa administracyjna Polski; kalendarium: co najmniej w 3 językach (PL, GB, D); imieniny; numery tygodnia; miejsce na notatki; perforacja narożników; szczegóły: dane personalne, notes teleadresowy zintegrowany, kolorowe mapy świata, informacje dla podróżujących, oświadczenie o zdarzeniu drogowym, święta narodowe wybranych państw, numery kierunkowe, święta ruchome, miary i wagi, planowanie miesięczne, plan urlopów, kalendarzyki skrócone - co najmniej rok przyszły i bieżący; gumka oraz szlufka na długopis; na trzeciej stronie okładki koperta wewnętrzna lub trójkąt na dokumenty;
liczba: 120 sztuk. |