PN-38/15 Modernizacja systemu archiwizacji danych obrazowych i medycznych wraz z zapewnieniem bezpiecznego dostępu - element wdrożenia elektronicznej dokumentacji medycznej

Publication date 2015-12-02
End date 2015-12-10 09:00:00
Instytucja Zachodniopomorskie Centrum Onkologii
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 326828 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 302331411, 302361106
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu archiwizacji danych obrazowych i medycznych wraz z zapewnieniem bezpiecznego dostępu - element wdrożenia elektronicznej dokumentacji medycznej.
Zamówienie składa się z następujących elementów:
1) Modernizacja systemu archiwizacji danych obrazowych i medycznych wraz z zapewnieniem bezpiecznego dostępu oraz serwisem gwarancyjnym i wsparciem technicznym - I część zamówienia,
2) Rozbudowa pamięci operacyjnej RAM w posiadanych serwerach bl460c G7 - II część zamówienia.

Miejsce realizacji zamówienia: Ośrodek Recepcyjno - Informacyjny w Szczecinie, przy ul. Strzałowskiej 22.

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
1. Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy i montażu: do 5 tygodni od dnia zawarcia umowy.
2. Termin udzielenia wsparcia technicznego w zakresie I części zamówienia: 5 lat od dnia uruchomienia zainstalowanego sprzętu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zachodniopomorskie Centrum Onkologii
Ulica ul. Strzałowska 22
Nr domu 22
Miejscowosc Szczecin
Kod poczt 71-730
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 091 4251410
Fax 091 4251406
Internet www.onkologia.szczecin.pl
Regon 00081739100000
E mail szpital@onkologia.szczecin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 65
Wadium 1. Ustala się wadium, będące warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, którego wartość wynosi 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: - w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy ZAMAWIAJĄCEGO ING Bank Śląski S.A. PL 73 1050 1559 1000 0022 5775 9007, - poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancji bankowej, - gwarancji ubezpieczeniowej, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza wniesienia wadium w innej formie niż ww. 3. Wadium w formie poręczenia i gwarancji winno umożliwiać realizację uprawnień ZAMAWIAJĄCEGO w terminie nie krótszym od terminu związania WYKONAWCY treścią złożonej oferty. 4. Termin wniesienia wadium: do dnia 10.12.2015 roku do godziny 9:00. 5. Złożenie oferty niezabezpieczonej wadium spowoduje wykluczenie WYKONAWCY i odrzucenie jego oferty. 6. Wadium wniesione w pieniądzu ZAMAWIAJĄCY przechowa na rachunku bankowym. 7. ZAMAWIAJĄCY niezwłocznie dokona zwrotu wniesionego wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wadium wniesionego przez WYKONAWCĘ, którego oferta została wybrana i z zastrzeżeniem pkt 11. WYKONAWCY, którego oferta została wybrana wadium podlega zwrotowi niezwłocznie po zawarciu umowy. 8. Z zastrzeżeniem pkt. 11 ZAMAWIAJĄCY zwraca również niezwłocznie wadium na wniosek WYKONAWCY, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Wycofanie oferty przez WYKONAWCĘ po upływie terminu składania ofert powoduje utratę wadium. 10. Wadium wniesione w pieniądzu ZAMAWIAJĄCY zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z właściwej umowy o prowadzenie rachunku bankowego, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za dokonanie przelewu na konto WYKONAWCY. 11. ZAMAWIAJĄCY zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli z przyczyn o których mowa w art. 46 ust. 4a ustawy stało się niemożliwe wybranie oferty WYKONAWCY jako najkorzystniejszej. 12. ZAMAWIAJĄCY zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli WYKONAWCA, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie WYKONAWCY. 13. ZAMAWIAJĄCY zażąda ponownego wniesienia wadium przez WYKONAWCĘ, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 14. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej należy dołączyć do oferty w odrębnej kopercie wewnętrznej, oznaczonej numerem postępowania i napisem WADIUM.
Zaliczka Nie
Uprawnienie W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego WYKONAWCA przedstawia: 1. Oświadczenie (zawarte w treści formularza ofertowego) potwierdzające, że WYKONAWCA: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie artykułu 24 Prawa zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z tego powodu, że w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, a w szczególności, gdy WYKONAWCA nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru. Uwaga: dokumenty wskazane w pkt. 2. muszą być wystawione w terminie nie wcześniejszym niż 6 miesięcy przed tą datą. 3. Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Wymóg zawarty w uwadze po punkcie 2. stosuje się odpowiednio. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO, ZAMAWIAJĄCY żąda załączenia dokumentacji stanowiącej podstawę potwierdzenia wymagań funkcjonalnych oferowanego przedmiotu dostawy. 5. WYKONAWCA, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie wymaganym od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zawartych w ofercie.
Wiedza W celu potwierdzenia, że WYKONAWCA posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, ZAMAWIAJĄCY żąda wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw storage - systemów składowania danych wraz z wdrożeniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Takimi dowodami są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie to powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub 2) oświadczenie WYKONAWCY - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnych charakterze WYKONAWCA nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. 1). Dla spełniania tego wymogu ZAMAWIAJĄCY żąda wykonania co najmniej dwóch dostaw storage - systemów składowania danych wraz z wdrożeniem, o wartości brutto min. 500 000,- zł dla jednej dostawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie wymaganym od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zawartych w ofercie.
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 W celu potwierdzenia, że WYKONAWCA posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, ZAMAWIAJĄCY żąda wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw storage - systemów składowania danych wraz z wdrożeniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Takimi dowodami są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie to powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub 2) oświadczenie WYKONAWCY - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnych charakterze WYKONAWCA nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. 1). Dla spełniania tego wymogu ZAMAWIAJĄCY żąda wykonania co najmniej dwóch dostaw storage - systemów składowania danych wraz z wdrożeniem, o wartości brutto min. 500 000,- zł dla jednej dostawy.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 funkcjonalności fakultatywne
Kryt 2p 10
Kryt 3 termin wykonania zamówienia
Kryt 3p 10
Spec www www.onkologia.szczecin.pl
Spec war Zachodniopomorskie Centrum Onkologii ul. Strzałowskiej 22 71-730 Szczecin dział administracyjno - gospodarczy
Data skl 10/12/2015
Godz skl 09:00
Miejsce Sekretariat Zachodniopomorskiego Centrum Onkologii w Szczecinie przy ul. Strzałowskiej 22, budynek administracyjny, I piętro, pokój Nr 1.04 w dni robocze w godz. od 7:00 do 14:35
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)