Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Sztumie na lata 2016-2017.
Publication date | 2015-12-03 |
End date | 2015-12-11 10:00:00 |
Instytucja | Starostwo Powiatowe w Sztumie |
Miejscowość | Sztum |
Województwo | pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 178105 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 315232000 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aluminiowych odblaskowych tablic rejestracyjnych, tj: tablic samochodowych jednorzędowych i dwurzędowych zwyczajnych, tablic do przyczep jednorzędowych i dwurzędowych zwyczajnych, tablic motocyklowych zwyczajnych, tablic motorowerowych zwyczajnych, tablic tymczasowych, tablic indywidualnych, tablic zabytkowych, wtórników tablic oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych. Szacunkową ilość zamawianych tablic rejestracyjnych określa Załącznik nr 5 do Rozdziału I SIWZ. Ilości wskazane w Załączniku nr 5 są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w ilościach podanych w Załączniku nr 5. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w Załączniku nr 5. Jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego w toku postępowania Wykonawcy. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: 3.1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć tablice na własny koszt i własne ryzyko do siedziby Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 7 dni od chwili zgłoszenia zapotrzebowania pisemnego, a w wyjątkowych wypadkach do 24 godzin. 3.2. Tablice jednostkowe (wtórniki, indywidualne) Wykonawca wykona wyłącznie na pisemne zlecenie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 5 dni po otrzymaniu pisemnego zapotrzebowania. 3.3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia dostaw awaryjnych w ciągu 48 godzin od chwili otrzymania pisemnego zamówienia. 3.4. Tablice będą trwale opakowane czytelnie opisane serią, numerami, a ich odbiór ilościowy następuje w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Sztumie. 3.5. Wykonawca jest zobowiązany do odebrania i złomowania tablic wycofanych z użytku zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Odbiór i złomowanie tablic wycofanych z użytku odbywać się będzie na koszt Wykonawcy, a odbiór tablic po spisaniu protokołu odbioru obywać się będzie z siedziby Zamawiającego tj. z Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg (III piętro) Starostwa Powiatowego w Sztumie, ul. Mickiewicza 31, po wcześniejszym ustaleniu terminu. Szacunkowa ilość tablic wycofanych w okresie trwania umowy może wynieść ok. 6.000 sztuk. Odebrane tablice rejestracyjne podlegają zniszczeniu przez Wykonawcę w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie. 3.6. Koszt transportu ponosi Wykonawca. 3.7. Wykonawca dostarczy tablice wykonane zgodnie z wzorami, wymiarami i wymogami podanymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. 2014 poz. 1522 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012r., poz. 585) oraz ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. -Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. - Dz. U. z 2012r., poz. 1137 z późn. zm.). 3.8. W przypadku zmiany przepisów dotyczących produkcji tablic, w okresie wykonywania zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i dostawy tablic rejestracyjnych po uwzględnieniu wymaganych zmian. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Starostwo Powiatowe w Sztumie |
Ulica | ul. Mickiewicza 31 |
Nr domu | 31 |
Miejscowosc | Sztum |
Kod poczt | 82-400 |
Wojewodztwo | pomorskie |
Tel | 055 2677428 |
Fax | 055 2677442 |
Internet | www.powiatsztumski.pl |
Regon | 19262862000000 |
E mail | powiatsztumski@wp.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 31/12/2017 |
Wadium | Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | 1) Zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych, o których mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.) 2) Aktualny certyfikat zgodności na tablice rejestracyjne wydany przez Instytut Transportu Samochodowego. |
Wiedza | Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie w zakresie dostawy tablic rejestracyjnych, o wartości co najmniej 50.000,00 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania. Fakt wykonania dostaw musi być potwierdzony dowodami, (poświadczeniami) określającymi, czy dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 2 do SIWZ. |
Potencjal | Wykonawca spełni warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z załącznikem nr 1A do SIWZ. |
Zdolne | Wykonawca spełni warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z załącznikem nr 1A do SIWZ. |
Sytuacja | Wykonawca spełni warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z załącznikem nr 1A do SIWZ. |
Oswiadczenie potwierdzenia 1 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zawarte są w wzorze umowy - Rozdział III. Na podstawie art. 144 Pzp Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie w n/w przypadkach: a) Zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy. b) Opóźnień i niedotrzymania terminów wynikających z powodu siły wyższej, przez którą będą rozumiane wszelkie wydarzenia mające wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realna kontrolą Wykonawcy i Zamawiającego a których nie można było przewidzieć. Za wystąpienie siły wyższej uznane będą w szczególności takie zdarzenia, jak: pożary, powodzie, huragany, zalanie, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni. c) Zmiany terminu wykonania umowy ze względu na wydłużenie procedury przetargowej. d) Zmiany ilości zamawianych poszczególnych rodzajów tablic. e) Rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku utraty przez Wykonawcę certyfikatów zgodności produkowanych tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi lub zezwolenia. f) Zmiany stawki podatku VAT (przy zachowaniu dotychczasowej wartości netto w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym). |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 95 |
Kryt 2 | Termin płatności faktury |
Kryt 2p | 5 |
Spec www | www.bip.powiatsztumski.pl |
Spec war | Starostwo Powiatowe w Sztumie ul. Mickiewicza 31 82-400 Sztum pok. nr 14. |
Data skl | 11/12/2015 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Starostwo Powiatowe w Sztumie ul. Mickiewicza 31 82-400 Sztum pok. nr 22 Sekretariat. |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |