Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Środowiskowego Hufca Pracy we Włodawie - 4 części

Publication date 2015-12-07
End date 2015-12-15 10:00:00
Instytucja Ochotnicze Hufce Pracy Lubelska Wojewódzka Komenda
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 332026 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 152000000, 151000009, 158100009, 151121007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych [artykuły żywnościowe muszą być dopuszczone do obrotu oraz posiadać dobrą jakość. Produkty te powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w zbiorowym żywieniu. Produkty dostarczane powinny posiadać odpowiednio długi termin ważności (nie krótszy, niż 60% całkowitego okresu przydatności do spożycia)] do Środowiskowego Hufca Pracy we Włodawie - 4 Części, w tym:
część I - dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych
część II - dostawa produktów zwierzęcych, mięs i produktów mięsnych
część III - dostawa świeżego drobiu - schłodzonego, przewożonego w lodzie, przechowywanego w temperaturze max 5oC min.2oC
część IV - dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ochotnicze Hufce Pracy Lubelska Wojewódzka Komenda
Ulica ul. Wojciechowska 7
Nr domu 7
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-704
Wojewodztwo lubelskie
Tel 081 5245108/09 w.13
Fax 081 5245108/09
Internet www.lubelska.ohp.pl
Regon 00700346700000
E mail m.gering@ohp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie .
Wiedza .
Potencjal .
Zdolne .
Sytuacja .
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Wykaz przedmiotu zamówienia. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 5. Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony przewidują następujące istotne okoliczności i warunki zmian umowy: 1) zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany: a) stawki i kwoty podatku VAT, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust.3-5 ustawy z dnia 10 października o minimalnym wynagrodzeniu za pracę( Dz. U. Nr 200, poz. 1679 z późn. zm.), c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli którakolwiek z tych zmian będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego; 3) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnym terminie nie leży w interesie Zamawiającego; b) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie; c) realizacji w drodze odrębnej umowy oraz powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, powodującego konieczność skoordynowania prac i uwzględnienie wzajemnych powiązań; 4) zmianę przedmiotu zamówienia dostarczanego towaru w stosunku do wskazanego w załączniku nr 1 lub zmianę nazwy dostarczonego towaru w stosunku do wskazanej w załączniku nr 1 w przypadku dokonania takiej zmiany przez producenta oraz udowodnienia przez wykonawcę za pomocą dokumentów pochodzących od producenta, potwierdzających którąkolwiek z powyższych zmian. 2. Zmiany umowy przewidziane w ust 1 dopuszczalne są w następujących warunkach: Ad 1 a) kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT; Ad 1 b) przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust.3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wygrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub zdrowotnym lub wysokości stawki składki na ubezpieczania społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę proporcjonalnie do zmian przepisów prawa w tym zakresie. Ad 1 c) przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub zdrowotnym lub wysokości stawki składki na ubezpieczania społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonanie przedmiotu umowy przez Wykonawcę proporcjonalnie do zmian przepisów prawa w tym zakresie. Ad 2) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego. Ad 3) Zmiana terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w ust 1 ppkt 3): a) o okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu Zamawiającego b) o okres działania siły wyższej oraz potrzeby do usunięcia skutków jej działania c) o okres niezbędny do wykonania oraz powiązanych z przedmiotem umowy, realizowanych w drodze odrębnej umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 termin dostawy w sytuacji nagłej (nieplanowanej)
Kryt 2p 5
Spec www http://www.ohplublin.bip.lublin.pl
Spec war Lubelska Wojewódzka Komenda OHP, ul. Wojciechowska 7, 20-704 Lublin
Data skl 15/12/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Lubelska Wojewódzka Komenda OHP, ul. Wojciechowska 7, 20-704 Lublin , pokój 216
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcą są: 1.W zakresie przedmiotu zamówienia: Justyna Kozieja- Komendant ŚHP we Włodawie ul. Kopernika 1, 22-200 Włodawa, tel. (82) 5725662 2.W zakresie procedury: Monika Maziarczyk, ul. Wojciechowska 7, Lublin, pokój nr 216, telefon (81) 5245108/09 wew. 13. Termin realizacji zamówienia 01.01.2016 - 31.12.2016r.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)