ŚRODKI CZYSTOŚCI

Publication date 2015-12-09
End date 2015-12-18 10:00:00
Instytucja Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Środki czyszczące,
  • Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach,
  • Pasty i kremy,
  • Pasty i proszki czyszczące,
  • Preparaty piorące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 336312 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 398300009, 398110000, 398124001, 398130004, 398310006, 398312008, 398312503
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie środków czystości dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, zgodnie ze szczegółowym opisem podanym w załączniku nr 8 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia.
Zamówienie jest podzielone na następujące części:
a) Część I - Środki czystości ogólnego przeznaczenia - dostawa do obiektów położonych w Warszawie;
b) Część II - Środki czystości ogólnego przeznaczenia - dostawa do obiektu położonego na Mierzei Helskiej;
c) Część III - Środki czystości ogólnego przeznaczenia - dostawa do obiektu położonego w Wiśle;
d) Część IV - Specjalistyczne środki czystości - dostawa oraz odbiór i utylizacja pustych opakowań po środkach specjalistycznych do obiektów w Warszawie, Rudzie Tarnowskiej, Wiśle i na Mierzei Helskiej.
e) Część V - Środki dezynfekujące i uzdatniające - dostawa oraz odbiór i utylizacja pustych opakowań po środkach dezynfekujących do obiektów w Warszawie, Rudzie Tarnowskiej, Wiśle i na Mierzei Helskiej.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części

Opis

Środki czystości ogólnego przeznaczenia - dostawa do obiektów położonych w WarszawieŚrodki czystości ogólnego przeznaczenia - dostawa do obiektu położonego na Mierzei HelskiejŚrodki czystości ogólnego przeznaczenia - dostawa do obiektu położonego w WiśleSpecjalistyczne środki czystości - dostawa oraz odbiór i utylizacja pustych opakowań po środkach specjalistycznych do obiektów w Warszawie, Rudzie Tarnowskiej, Wiśle i na Mierzei HelskiejŚrodki dezynfekujące i uzdatniające - dostawa oraz odbiór i utylizacja pustych opakowań po środkach dezynfekujących do obiektów w Warszawie, Rudzie Tarnowskiej, Wiśle i na Mierzei Helskiej

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
Ulica ul. Wiejska 10
Nr domu 10
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-902
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 695 21 30
Fax 22 695 21 33
Internet www.co.kprp.pl
Regon 14273498200000
E mail zamowienia.co@prezydent.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej
Rodzaj zam inny Instytucja Gospodarki Budżetowej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2016
Wadium X. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 10.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w następujących wysokościach: a) dla części I - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych); b) dla części II - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych); c) dla części III - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych); d) dla części IV - 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych); e) dla części V - 600,00 zł (słownie: sześćset złotych): 10.2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 10.3 Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu (przelew na rachunek bankowy), b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zmian. ). 10.4 Wpłaty można dokonać na konto: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, BGK Oddział w W-wie nr 07 1130 1017 0020 1473 8920 0002. 10.5 Środki powinny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego w terminie określonym w pkt. 10.2. 10.6 W przypadku składania dokumentów wymienionych w pkt. 10.3 lit. b), c), d) i e) mogą one być złożone w kasie Zamawiającego ( pok. 348 w godz. 10:30 - 14:00) przez wykonawcę lub przysłane pocztą na adres Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP Wydział Finansowy z dopiskiem: Wadium do przetargu nieograniczonego na porządkowanie terenu - sygnatura postępowania 6/2015, przed upływem terminu składania ofert. 10.7 Kserokopia wniesienia wadium może być dołączona do oferty. 10.8 Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium lub nie wniesie w terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 10.9 Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt.10.14. 10.10 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10.11 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.12 Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 10.9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: 10.13.1 odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 10.13.2 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10.14 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami także w sytuacji, gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów (art. 26 ust.3 Ustawy) nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10.15 Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10.16 Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 Ustawy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 2 do SIWZ).
Wiedza Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej, jednej głównej dostawy: a) dla części I - środków czystości ogólnego przeznaczenia o wartości minimum 200.000,00 zł brutto; b) dla części II - środków czystości ogólnego przeznaczenia o wartości minimum 15.000,00 zł brutto; c) dla części III - środków czystości ogólnego przeznaczenia o wartości minimum 30.000,00 zł brutto; d) dla części IV - specjalistycznych środków czystości (przynajmniej takich jak preparaty do mycia powierzchni gastronomicznych - przemysłowych) o wartości minimum 40.000,00 zł brutto; e) dla części V - środków dezynfekujących i uzdatniających o wartości minimum 10.000,00 zł brutto. oraz załączą dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część powinien wykazać się realizacją dostaw dla każdej z części osobno
Potencjal Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 2 do SIWZ).
Zdolne Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 2 do SIWZ).
Sytuacja Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 2 do SIWZ).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Dowodami, o których mowa w pkt. III.3.2) niniejszego ogłoszenia są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert; i/lub b) w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie Wykonawcy- jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a) powyżej. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 8.1.2. SIWZ, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 8.1.2 a) i b) SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty pkt. 5.8 SIWZ W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składający ofertę dostarczy: a) w części I postępowania: Poz. 128 Ręcznik papierowy biały jednowarstwowy w składce Z-Z do pojemników Merida, po 200 szt. w paczce, wymiar ręcznika 25x23 cm, karton po 4000 listków Poz. 135 Ręcznik frotte 100% bawełna 30 x 30 cm jednokolorowy; Poz. 140 Ścierka kuchenna do naczyń 50 x 70 cm, dobrze wchłaniająca wodę, wysokiej jakości bawełna 100%, gramatura ok. 140 g, jasne kolory, kratka; Poz. 143 Ścierka do podłogi biała, wymiary 70 x 60 cm, miękka, gruba, bawełniana, opakowanie po 1 szt.; Poz. 151 Ścierka perforowana, superchłonna, wiskoza, 40 x 38 cm; Poz. 147 Druciak plastikowy - nie rysuje powierzchni, skutecznie usuwa silne zabrudzenia z naczyń, szkła, porcelany i wielu innych powierzchni, op. 3 szt. Poz. 158 Rękawice wampirki z dzianiny zakończone ściągaczem, od strony chwytnej powlekane gumą; Poz. 159 Rękawice ochronne z nylonu ze ściągaczem, powlekane nitrylem, kolor szary; Poz. 213 Worki na śmieci LDPE 60 l z taśmą, super mocne po 10 szt. w opakowaniu, czarne. Poz. 214 Worki na śmieci LDPE 60l, super mocne czarne Poz. 215 Worki na śmieci LDPE 35l, super mocne czarne b) w części II postępowania: Poz. 47 Ścierka kuchenna do naczyń 50 x 70 cm, dobrze wchłaniająca wodę, wysokiej jakości bawełna 100%, gramatura ok. 140 g, jasne kolory, kratka; Poz. 54 Rękawice ochronne z nylonu ze ściągaczem, powlekane nitrylem, kolor szary; Poz. 69 Worki na śmieci LDPE 60 l z taśmą, super mocne po 10 szt. w opakowaniu, czarne c) w części III postępowania: Poz. 44 Ręcznik papierowy biały jednowarstwowy w składce Z-Z do pojemników Merida, po 200 szt. w paczce, wymiar ręcznika 25x23 cm, karton po 4000 listków; Poz. 50 Ścierka kuchenna do naczyń 50 x 70 cm, dobrze wchłaniająca wodę, wysokiej jakości bawełna 100% , gramatura ok.140g , jasne kolory kratka; Poz. 59 Rękawice ochronne z nylonu ze ściągaczem, powlekane nitrylem, kolor szary. Poz. 74 Worki na śmieci LDPE 60 l z taśmą, super mocne po 10 szt. w opakowaniu, czarne d) Wzory wszystkich wyrobów składanych jako równoważne w części I, II, III (do produktów, w których została określona nazwa); e) Charakterystykę wyrobów, opisy lub katalogi z opisem w części IV, V, dla produktów składanych jako równoważne; f) Kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej lub preparatu niebezpiecznego w części IV, V, dla produktów składanych jako równoważne; g) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby spełniają wymagania jakościowe i zdrowotne. h) Oświadczenie Wykonawcy o zabezpieczeniu serwisu i prawidłowego działania używanych dozowników. 5.8 Produkty powtarzające się, o których mowa w pkt 5.7 lit. a, b i c, wystarczy przedstawić w 1 egzemplarzu. 5.9 Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o innej gramaturze niż wymagane przez Zamawiającego, przy zachowaniu sumarycznej ilości poszczególnych artykułów (iloczyn ilości opakowań i ich pojemności), gdzie gramatura pojedynczego produktu powinna być utrzymana w granicach ±15% w stosunku do wzorca. 5.10 Zamawiający wyjaśnia również, że w przypadku zmian wielkości opakowań oferowanych przez Wykonawców i wystąpieniu, po ich przeliczeniu na ilość wymaganą przez Zamawiającego, części ułamkowych należy stosować przy zaokrąglaniu zasady matematyki, tj. do 0,5 należy zaokrąglać w dół, powyżej w górę. 5.11 Dopuszczalne odstępstwo od podanych, w załączniku nr 8 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia, przez Zamawiającego wymiarów może wynosić +/- 10%.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w sytuacji gdy dotyczy ona: a) zmiany artykułów na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w SIWZ - w sytuacji wycofania artykułów z produkcji przez producenta na etapie realizacji umowy. Ciężar udowodnienia faktu spoczywa na Wykonawcy, b) zmiany stawki podatku (VAT) w przypadku ustawowej zmiany podatku . Wówczas wynagrodzenie umowne ulegnie modyfikacji proporcjonalnie do tej zmiany, c) zmniejszenia ilości zamawianych artykułów w stosunku do Załącznika nr 8 do SIWZ pod warunkiem, że nie przekroczy 20% wartości brutto umowy.
Kryt cena C
Spec www www.co.kprp.pl
Spec war Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa
Data skl 18/12/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, Kancelaria Główna wejście D ul. Wiejskiej 10, 00-902 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)