Dostawa, montaż i uruchomienie zintegrowanego systemu sal operacyjnych dla Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi wybudowanych w ramach inwestycji pn. Budowa nowego pawilonu bloku operacyjnego z oddziałami łóżkowymi wraz z modernizacją obiektu szpitala a także zagospodarowanie przyległego otoczenia dla III Szpitala Miejskiego im. dr Karola Jonschera w Łodzi (Sprawa nr: 52/2015)

Publication date 2015-12-15
End date 2015-12-23 10:00:00
Instytucja Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem,
  • Systemy informacji medycznej,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 343976 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 480000008, 487810006, 488143000, 489000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie zintegrowanego systemu sal operacyjnych dla Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi wybudowanych w ramach inwestycji pn. Budowa nowego pawilonu bloku operacyjnego z oddziałami łóżkowymi wraz z modernizacją obiektu szpitala a także zagospodarowanie przyległego otoczenia dla III Szpitala Miejskiego im. dr Karola Jonschera w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeszkolenie personelu medycznego i technicznego Zamawiającego w zakresie obsługi wszystkich dostarczonych, zamontowanych i uruchomionych urządzeń, systemów i wyposażenia. Szkolenia zostaną przeprowadzone po protokolarnym, bezusterkowym uruchomieniu wszystkich w/w elementów przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania niezbędnych dla prawidłowego uruchomienia i eksploatacji podłączeń instalacyjnych (tj. wykonania instalacji elektrycznej, wentylacji, światłowodów, systemu chłodzenia itp.) na salach operacyjnych. Dostawa, rozmieszczenie i instalacja zintegrowanego systemu sal operacyjnych w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi (ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź) zrealizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.
4. Instalacje, o których mowa powyżej (pkt. 3), zostaną wykonane z materiałów Wykonawcy, a ich przebieg i szczegółowe warunki wykonania zostaną uzgodnione przez Wykonawcę z Zamawiającym. Instalacje zostaną wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, normami, obowiązującymi przepisami prawa, przy użyciu materiałów spełniających wszystkie wymagane normy i warunki wynikające z przepisów prawa.
5. Zamawiający wymaga rozmieszczenia oferowanego systemu w zachodniej części budynku Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi (ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź). Miejsce rozmieszczenia dostarczonego systemu przedstawia załącznik nr 10 do SIWZ.
6. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia. Wszelkie wątpliwości lub stwierdzone rozbieżności pomiędzy dokumentacją postępowania, a stanem faktycznym należy zgłaszać Zamawiającemu w trybie art. 38 ustawy.
7. Termin wyznaczenia wizji lokalnej Wykonawca ustala z Zamawiającym (przed upływem terminu składania ofert) telefonicznie, z p. Witoldem Sradomskim lub p. Jackiem Denuszkiem - tel. (42) 676 18 00.
8. Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, dostarczone kompletnie, po uruchomieniu muszą być gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem.
9. Wszystkie zastosowane materiały oraz instalacje, urządzenia i wyposażenie muszą posiadać odpowiednie, wymagane prawem certyfikaty, atesty jakości i aprobaty dopuszczające do zastosowania, w szczególności w obiektach służby zdrowia.
10. Zamawiający wymaga udzielenia pełnej gwarancji na zamontowane urządzenia i wyposażenie wraz z wykonanymi przez Wykonawcę pracami montażowymi i instalacyjnymi, w okresie minimum 24 miesięcy od daty protokolarnego, ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia.
11. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do:
1) podjęcia naprawy w czasie do 24 godzin od terminu otrzymania pisemnej (przesłanej faxem lub e-mailem) informacji od Zamawiającego o awarii,
2) naprawy bez konieczności oraz z koniecznością wymiany części w czasie do 72 godzin od terminu otrzymania pisemnej (przesłanej faxem lub e-mailem) informacji od Zamawiającego o awarii,
3) naprawy z koniecznością sprowadzenia i wymiany części w czasie maksymalnie do 5 dni roboczych od terminu otrzymania pisemnej (przesłanej faxem lub e-mailem) informacji od Zamawiającego o awarii.
12. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny przegląd serwisowy (dwa razy w roku w ustalonych uprzednio z Zamawiającym terminach), z wymianą elementów eksploatacyjnych na koszt i ryzyko Wykonawcy.
13. Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę pełnego, bezpłatnego przeglądu okresowego całego sprzętu na 1 miesiąc przed upływem terminu gwarancji.
14. Wykonanie instalacji i punktów przyłączeń będzie się odbywało w trakcie prowadzonej przez Zamawiającego inwestycji budowy nowego pawilonu Bloku operacyjnego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał instalację systemu w porozumieniu z firmą, która będzie prowadziła prace wykończeniowe na salach operacyjnych.
15. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia przepisów ochrony przeciwpożarowej oraz bezpieczeństwa i higieny pracy.
16. Zamawiający wymaga, aby licencja/sublicencja na użytkowanie Oprogramowania była licencją niewyłączną i została udzielona Zamawiającemu na czas nieoznaczony.
17. Wykonawca zobowiązuje się udostępnić aktualizacje lub poprawki niezbędne do prawidłowego działania systemu w całym okresie trwania licencji.
18. Wykonawca przeprowadzi integrację z systemem obrazowym Infinitt posiadanym przez Zamawiającego. Wszelkie prace i koszty w tym zakresie ponosi Wykonawca

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi
Ulica ul. Milionowa 14
Nr domu 14
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 93-113
Wojewodztwo łódzkie
Tel 42 6761790
Fax 42 6761785
Internet www.bip.jonscher.pl
Regon 47223718500000
E mail przetargi@jonscher.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki stanowiącego 20% wartości zamówienia podstawowego (zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy)
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w maksymalnej wysokości 10.000,00 zł. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawiera SIWZ. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert
Zaliczka Nie
Wiedza Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy wraz z rozmieszczeniem i instalacją zintegrowanego systemu operacyjnego, o wartości co najmniej 450.000,00 zł każda z nich (wg zał. nr 5 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów
Zdolne Oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia (wg zał. nr 6 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów
Sytuacja Opłacona polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 500.000,00 zł. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Opis wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia - wypełniony w rubryce Parametr Oferowany i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) potwierdzający spełnianie wymagań dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia (stanowiący zał. nr 2 do SIWZ)
Inne dokumenty 1) Oryginał pełnomocnictwa, a jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w rozdz. V.1 SIWZ (pkt. 4 tabeli) lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. 2015 poz. 783), nie jest wymagane uiszczenie opłaty; 2) Oświadczenie Wykonawcy dot. wizji lokalnej oraz zapoznania się z terenem budowy i dokumentacją projektową (wg zał. nr 9 do SIWZ).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się zmiany umowy w sytuacji: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia, którego konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o czas wynikający z tych okoliczności, np. skoordynowania prac wynikających z niniejszej umowy z pozostałymi inwestycjami prowadzonymi u Zamawiającego, uniemożliwiających wykonanie zamówienia z przyczyn technologicznych; 2) zmiany rozwiązań technicznych i/lub technologicznych wykonania przedmiotu zamówienia, przy czym będą one dopuszczalne wyłącznie w przypadku, gdy proponowane rozwiązanie będzie równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od opisanego w umowie; 3) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, w tym również zmianą stawki podatku VAT; 4) zmiany terminu realizacji zamówienia wynikającej z decyzji innych instytucji oraz ze zmian określonych w pkt. 2, 5) przekształcenia firmy, zmiany nazwy firmy, zmiany adresu firmy; 6) zmian organizacyjnych Zamawiającego, wystąpień organów kontrolnych lub podmiotu tworzącego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
Kryt cena B
Kryt 1p 80.00
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10.00
Kryt 3 Termin płatności
Kryt 3p 10.00
Spec www www.bip.jonscher.pl
Spec war Miejskie Centrum Medyczne im. dr. Karola Jonschera, ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź, pawilon C, pokój nr 22 B (budynek Dyrekcji)
Data skl 23/12/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Miejskie Centrum Medyczne im. dr. Karola Jonschera, ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź, pawilon C, pokój nr 1 - sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)