DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ TUSZY I TONERÓW DLA POTRZEB CENTRUM EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ W WARSZAWIE
Publication date | 2016-01-25 |
End date | 2016-02-02 10:00:00 |
Instytucja | Centrum Edukacji Artystycznej |
Miejscowość | Warszawa |
Województwo | mazowieckie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 8707 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301920001, 301970006, 301251002, 301251105 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa na koszt własny fabrycznie nowych materiałów biurowych oraz tuszy i tonerów dla potrzeb Centrum Edukacji Artystycznej w Warszawie oraz jego przedstawicielstw (biur wizytatorów) rozlokowanych na terenie kraju. Zakres zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych oraz tuszy i tonerów, których rodzaj i ilości zostały opisane w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według podziału: a) Część I - Materiały biurowe, b) Część II - Tusze i tonery. 2. Wykonawca zagwarantuje wysoką jakość, niezmienność oraz jednolitość oferowanych materiałów biurowych oraz tuszy i tonerów przez cały okres realizacji umowy. Ze względów gwarancyjno - eksploatacyjnych drukarek i kserokopiarek nie dopuszcza się zamienników wskazanych rodzajów tuszy i tonerów. 3. Oferowane materiały biurowe oraz tusze i tonery muszą być: a) fabrycznie nowe, b) zapakowane i dostarczone w oryginalnych opakowaniach oznakowanych logo i nazwą producenta/importera oraz opisem zawartości, c) opakowane indywidualnie w wewnętrzne, hermetyczne opakowania uniemożliwiające kontakt z atmosferą, zawilgocenie itp. podczas transportu i składowania - dotyczy w szczególności materiałów, które pod wpływem powietrza mogą stracić swoje właściwości. 4. Warunki dostawy: a) dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w terminie do 2 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia cząstkowego przesłanego faksem lub e-mailem, b) w zamówieniu cząstkowym Zamawiający określi ilość i rodzaj zamawianych materiałów biurowych, tuszy i tonerów oraz wartość zamówienia zgodnie z złożoną ofertą, c) po skompletowaniu zamówienia każdorazowo towar jednorazowo zostanie dostarczony i złożony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, wykaz lokalizacji do których będzie dostarczany przedmiot zamówienia: - siedziba Zamawiającego - ul. Brzozowa 35, 00-258 Warszawa; - Państwowa Bursa Szkół Artystycznych, ul. Solna 12, 61-736 Poznań; - Bursa Szkolnictwa Artystycznego, ul. Miodowa 24, 00-246 Warszawa; - Szkoła Muzyczna I stopnia, ul. Niepodległości 1, 72-100 Goleniów; - Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia, ul. Kilińskiego 16a, 88-100 Inowrocław; - Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia, ul. 3 Maja 50, 62-500 Konin; - Zespół Szkół Muzycznych, ul. Głogowska 90, 60-262 Poznań; - Zespół Szkół Muzycznych, ul. Głogowska 90, 60-262 Poznań; - Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II stopnia, ul. Sosnowa 9, 93-102 Łódź; - Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia, ul. Kościuszki 39, 10-503 Olsztyn; - Państwowa Bursa Szkół Artystycznych, ul. Wawrzyniaka 7B, 70-392 Szczecin; - Zespół Szkół Muzycznych, ul. Centrum E bl. 2, 31-913 Kraków. d) Wykonawca we własnym zakresie dostarczy, rozładuje, wniesie i ułoży przedmiot zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że około 90% przedmiotu zamówienia będzie dostarczone do jego siedziby - ul. Brzozowa 35, 00-258 Warszawa. 5. Kody CPV: a) 30.19.20.00-1 - wyroby biurowe, b) 30.19.70.00-6 - drobny sprzęt biurowy, c) 30.12.51.00-2 - wkłady barwiące, d) 30.12.51.10-5 - toner do drukarek laserowych/faksów. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu min. 12 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi za wady na dostarczony przedmiot zamówienia, licząc od daty dostawy. W okresie gwarancji w przypadku wykrycia wad w przedmiocie umowy Zamawiający złoży pisemną (faks lub e-mail) reklamację z krótkim opisem wad. Wykonawca w terminie 3 dni roboczych Zamawiającego rozpatrzy złożoną reklamację oraz dokona na własny koszt wymiany reklamowanych materiałów biurowych lub tuszy i tonerów. 7. Termin realizacji zamówienia (dla obu części przedmiotu zamówienia): od dnia podpisania umowy do wyczerpania wartości umowy jednak nie dużej niż do dnia 31.12.2016 roku. 8. Warunki realizacji i rozliczeń finansowych: a) W ramach realizacji przedmiotu umowy podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych materiałów biurowych oraz tuszy i tonerów stanowią ilość prognozowaną. W przypadku zmiany ilości prognozowanej Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie. Przedmiot zamówienia będzie zrealizowany w minimum 80%. Przedmiotowa zmiana nie wymaga formy aneksu do umowy. b) Zamawiający w trakcie trwania umowy nie dopuszcza zmiany zaproponowanych poszczególnych cen jednostkowych. c) Wszystkie koszty i ryzyka związane z dostawami przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. d) W zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego strony dopuszczają zmianę ilości poszczególnych asortymentów przy zachowaniu cen jednostkowych i ogólnej wartości zawartej umowy. Dopuszczone zmiany ilościowe o których mowa w zdaniu pierwszym nie stanowią zmiany przedmiotu umowy i nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy. e) Rozliczenia będą odbywały się wieloetapowo, po każdorazowej dostawie - realizacji zamówienia cząstkowego. f) Podstawą wystawienia faktury (rachunku) będzie podpisany protokół, potwierdzający realizację przedmiotu zamówienia - zamówienia cząstkowego. Dopuszcza się aby formę protokołu, o którym jest mowa w zdaniu pierwszym pełnił dokument Wz. g) W przypadku, gdy przy odbiorze dostawy Zamawiający stwierdzi: - niezgodności ilościowe lub jakościowe, - uszkodzenie lub zniszczenie opakowań lub znajdującej się w nich zawartości, dostarczonych materiałów biurowych lub tuszy i tonerów wyszczególnionych w zamówieniu cząstkowym, Zamawiający ma prawo do zwrotu całej partii niezgodnego lub uszkodzonego asortymentu na koszt Wykonawcy. Zamawiający o zaistniałym fakcie powiadomi Wykonawcę pisemnie [faks lub e-mail]. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych Zamawiającego od daty otrzymania faksu lub e-mail do dostarczenia na własny koszt właściwych materiałów biurowych lub tuszy i tonerów. h) Każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie min. 14 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku). Ostateczny termin płatności zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu płatności zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. OpisPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa na koszt własny fabrycznie nowych materiałów biurowych dla potrzeb Centrum Edukacji Artystycznej w Warszawie oraz jego przedstawicielstw (biur wizytatorów) rozlokowanych na terenie kraju. Zakres zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych, których rodzaj i ilości zostały opisane w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa na koszt własny fabrycznie nowych tuszy i tonerów dla potrzeb Centrum Edukacji Artystycznej w Warszawie oraz jego przedstawicielstw (biur wizytatorów) rozlokowanych na terenie kraju. Zakres zamówienia obejmuje dostawę tuszy i tonerów, których rodzaj i ilości zostały opisane w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Centrum Edukacji Artystycznej |
Ulica | ul. Brzozowa 35 |
Nr domu | 35 |
Miejscowosc | Warszawa |
Kod poczt | 00-258 |
Wojewodztwo | mazowieckie |
Tel | 022 42 10 621 |
Fax | 022 42 10 633 |
Internet | www.cea.art.pl |
Regon | 01060007000000 |
E mail | kornacka@cea.art.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja rządowa centralna |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 2 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Tak |
Czas | D |
Data zak | 31/12/2016 |
Wadium | Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia |
Wiedza | Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia |
Potencjal | Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia |
Zdolne | Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia |
Sytuacja | Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | a) formularz cenowy (wzór w SIWZ). b) formularz oferty (wzór w SIWZ). |
Niepelnosprawne | Nie |
Zam uzupelniajace | Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zamówień o tym samym charakterze. |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień zawartej umowy w przypadkach zaistnienia okoliczności lub zdarzeń powodujących konieczność zmiany warunków realizacji umowy w szczególności w przypadkach zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego, braków materiałów które były przedmiotem złożonej oferty na rynku, zmian organizacyjnych których w chwili zawarcia umowy nie można było przewidzieć, a które wpływają na zakres przedmiotu umowy i jej wartość. 2. Wszelkie zmiany umowy w zakresie określonym w pkt. 1 mogą nastąpić z inicjatywy obu stron. W takiej sytuacji strona inicjująca zwraca się pisemnie z propozycją zmiany umowy określając jej zakres. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 95 |
Kryt 2 | Termin płatności wynagrodzenia wykonawcy |
Kryt 2p | 5 |
Spec www | www.cea.art.pl |
Spec war | Warszawa, ul. Brzozowa 35 |
Data skl | 02/02/2016 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Warszawa, ul. Brzozowa 35 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |