DOSTAWY MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH, W TYM RÓWNIEŻ BATERII, AKUMULATORÓW I ŻARÓWEK

Publication date 2016-01-27
End date 2016-02-05 11:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
Miejscowość Legnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Baterie,
  • Elektryczne artykuły i akcesoria

Szczegóły

Numer ogłoszenia 18086 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 331960000, 316800006, 314400002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest dostawy drobnego sprzętu - materiałów eksploatacyjnych do urządzeń medycznych, w tym również baterii, akumulatorów, żarówek, itp., szczegółowo opisanego w formularzach ofertowych (Pakietach od 1 do 20) pogrupowanych jak niżej, stanowiących integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Nr części Oznaczenie Pakietu
1 Pakiet 1 - Mankiety SCD
2 Pakiet 2 - Materiały do monitora PO2/PcCO2- TCM Combi - M
3 Pakiet 3 - Czujniki SpO2 OXI - MAX Do Delta Infinity
4 Pakiet 4 - Czapeczki końcówki donosowe dla noworodków
5 Pakiet 5 - Materiały do monitorów Bene Viev noworodkowych
6 Pakiet 6 - Materiały do Sensor Medics - respirator oscylacyjny
7 Pakiet 7 - Mankiety do respiratorów Servo I
8 Pakiet 8 - Materiały do respiratorów dziecięcych (rury i dreny)
9 Pakiet 9 - Czujniki SpO2 do kardiomonitorów
10 Pakiet 10- Czujniki tlenu respiratorów i inkubatorów
11 Pakiet 11 - Żarówki do różnych urządzeń medycznych
12 Pakiet 12 - Części do dozowników Farum
13 Pakiet 13 - Części do dozowników Instal
14 Pakiet 14 - Baterie różne
15 Pakiet 15 - Materiały do urządzeń Wolf
16 Pakiet 16 - Mankiety do kardiomonitorów
17 Pakiet 17 - Materiały do napędów neurochirurgicznych i ortopedycznych
18 Pakiet 18 - Materiały do aparatów do znieczulenia Primus

Warunki dostawy oraz inne wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia opisane zostały w projekcie umowy.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty na asortyment regenerowany, używany lub będący przedmiotem pokazów, demonstracji, itp.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
Ulica ul. J. Iwaszkiewicza 5
Nr domu 5
Miejscowosc Legnica
Kod poczt 59-220
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel (076) 721 11 26
Fax (076) 721 11 27
Internet www.szpital.legnica.pl
Regon 39099944100000
E mail zam.publiczne@szpital.legnica.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 18
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wiedza Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potencjal Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zdolne Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Oferowane wyroby medyczne, muszą posiadać oznakowanie CE - na potwierdzenie wymagań postawionych przez Zamawiającego Wykonawcy zobligowani są do złożenia z ofertą oświadczenia, iż wszystkie oferowane wyroby medyczne posiadają - odpowiednio do ich klasy - aktualne certyfikaty jednostki notyfikowanej i/lub deklaracje zgodności oraz, że Wykonawca złoży je Zamawiającemu na jego wezwanie ( wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do siwz). Nie wymaga się złożenia oświadczenia w zakresie Pakietu 11. 2) Każdy z oferowanego asortymentu musi spełniać minimalne wymogi określone przez Zamawiającego w Formularzu ofertowym (Pakiecie) stanowiącym integralną część siwz - na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego Wykonawcy zobligowani są do złożenia z ofertą: ulotek informacyjnych, folderów, kart technicznych, katalogów, etc., w których opisane są cechy, parametry, właściwości, rozmiary, itp. oferowanego przedmiotu zamówienia w kontekście opisu i wymagań zakreślonych przez Zamawiającego.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Dopuszcza się zmianę w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową jego odpowiednikiem, w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania asortymentu objętego umową, b) wstrzymania lub wycofania asortymentu decyzją właściwego organu, c) wygaśnięcia świadectwa rejestracji, d) przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego. 2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż: a) odpowiednik znajduje zastosowanie w tych samych wskazaniach, co asortyment objęty umową i będzie posiadał cechy nie gorsze niż produkt zastępowany, b) w przypadkach wskazanych w ust. 1 pkt. a)-c) cena odpowiednika będzie nie wyższa niż cena zastępowanego asortymentu, c) w przypadku wskazanym ust. 1 pkt. d) niższej od ceny zastępowanego asortymentu. 3. Zmiany umowy mogą dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania przedmiotu zamówienia i zawartości opakowania handlowego. 4. Wykonawca zobowiązany jest wraz z propozycją zmiany doręczyć Zamawiającemu aktualne certyfikaty i deklaracje zgodności dla nowo proponowanego asortymentu. 5. Umowa może ulec zmianie w przypadku: zmian bądź wprowadzenia cen urzędowych asortymentu objętego przedmiotem umowy także w rozumieniu ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych, 6. Dopuszcza się zmianę dotyczącą okresu obowiązywania umowy (przedłużenia jej trwania), w przypadku wystąpienia mniejszej ilości przypadków chorobowych leczonych w jednostce Zamawiającego w okresie, o którym mowa w §9 jednak nie dłużej niż na okres dalszych 8 miesięcy i nie dłużej niż do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia. 7. Zmiany, o których mowa w ustępach poprzedzających mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego. 8. Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy w zakresie należnego Wykonawcy wynagrodzenia w następujących przypadkach: 1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 2) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3- 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę 9. Zmiany, o których mowa w ust. 8 pkt 1-3 będą powodowały zmianę wynagrodzenia Wykonawcy o wartość równą kosztom, które Wykonawca poniesie lub zaoszczędzi w związku ze zmianą regulacji prawnych wskazaną w 1 niniejszego paragrafu na zasadach opisanych w ust. 10 poniżej. 10. W przypadku zmiany, o której mowa: 1) w ust. 8 pkt 1) zmiana VAT następować będzie automatycznie w przypadku zmiany przepisów, bez zmian dotychczasowej kwoty netto i bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, jednak za uprzednim pisemnym zawiadomieniem drugiej Strony przy czym zmiana ta następować będzie z dniem obowiązywania nowych przepisów w tym zakresie, 2) w ust. 8 pkt 2) oraz pkt 3) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość zmiany całkowitego kosztu Wykonawcy w odniesieniu do wykonania zamówienia określonego niniejszą umową jaka będzie bezpośrednim wynikiem wejścia w życie tych zmian; przy czym w sytuacji zmian, o których mowa w ust. 8 pkt 2) i/lub 3) mogących powodować wzrost kosztu wykonania zamówienia po stronie Wykonawcy wzrost wynagrodzenia Wykonawcy z tym związany może nastąpić wyłącznie w sytuacji udowodnienia i odpowiedniego udokumentowania przez Wykonawcę zarówno samego wzrostu tych kosztów jak również ich wysokości. Zmiana wysokości wynagrodzenia możliwa będzie wyłącznie w przypadku złożenia przez Wykonawcę stosownego wniosku i udowodnienia zawartych w nim twierdzeń, nie później niż w terminie 30 dni liczonych od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających daną zmianę, przy czym zmieniona wysokość wynagrodzenia w razie uznania przez Zamawiającego zasadności złożonego przez Wykonawcę wniosku obowiązywać będzie od dnia jego złożenia, jednak nie wcześniej niż od daty wejścia w życie przepisów wyprowadzających te zmiany. W takiej sytuacji Wykonawca wystawi fakturę korygującą z terminem zapłaty, o którym mowa w §4 ust. 2.
Spec www www.szpital.legnica.pl
Spec war WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY w LEGNICY ul. Iwaszkiewicza 5; 59-220 Legnica, pok.044 budynek 1 D
Data skl 05/02/2016
Godz skl 11:00
Miejsce WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY w LEGNICY ul. Iwaszkiewicza 5; 59-220 Legnica, Kancelaria budynek 1 D
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Z uwagi na brak możliwości umieszczenia niektórych informacji we właściwych rubrykach niżej podajemy uszczegółowione dane: 31680000-6 Elektryczne artykuły i akcesoria LA16-8 Do użytku szpitalnego Termin wykonania zamówienia: Zamówienie należy realizować przez 24 miesiące od zawarcia umowy - dotyczy Pakietów od 1 do 18 z wyłączeniem Pakietu 1 i 14. Dla Pakietów 1 oraz 14 zamówienie publiczne realizowane będzie na podstawie umów obowiązujących w okresie od 01-03-2016 do 01-03-2018 r. Dla Pakietów od 1 do 18 z wyłączeniem Pakietów 11 i 14 1) Cena 90% 2)Okres gwarancji i rękojmi - 10% Dla Pakietów 11 i 14 1) Cena - 98 % 2) Termin wykonywania dostawy - 2 %
Czy uniewaznienie Nie
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji i rękojmi
Kryt 2p 10

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)