Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie
|
Ulica |
al. Matki Bożej Fatimskiej 2
|
Nr domu |
2
|
Miejscowosc |
Tarnów
|
Kod poczt |
33-100
|
Wojewodztwo |
małopolskie
|
Tel |
0-14 621-77-91, 621-84-46
|
Fax |
0-14 621-47-90
|
Internet |
www.pspr.idl.pl
|
Regon |
85176321300000
|
E mail |
pspr@wp.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
2
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
5
|
Wadium |
Wadium nie jest wymagane
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
W celu dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenie o którym mowa w pkt. 9.7.1 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy od oferty wymagane oświadczenie według zasady spełnia - nie spełnia.
|
Wiedza |
W celu dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenie o którym mowa w pkt. 9.7.2 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy od oferty wymagane oświadczenie według zasady spełnia - nie spełnia.
|
Potencjal |
W celu dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenie o którym mowa w pkt. 9.7.3 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy od oferty wymagane oświadczenie według zasady spełnia - nie spełnia.
|
Zdolne |
W celu dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenie o którym mowa w pkt. 9.7.3 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy od oferty wymagane oświadczenie według zasady spełnia - nie spełnia.
|
Sytuacja |
W celu dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenie o którym mowa w pkt. 9.7.4 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy od oferty wymagane oświadczenie według zasady spełnia - nie spełnia.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
1. Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany w Pakiecie I asortyment do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. ( Dz. U. z 2010 r. poz. 679 z późn. zm.), które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie.
2. Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany w Pakiecie II asortyment do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. ( Dz. U. z 2010 r. poz. 679 z późn. zm.), które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie.
|
Inne dokumenty |
1. Oświadczenie, że Wykonawca zamierza zrealizować zamówienie siłami własnymi, a w przypadku podzlecenia części zamówienia należy (w pkt. IV.3 Formularza Ofertowego) wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom
2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią specyfikacji, nie wnosi, co do niej zastrzeżeń i akceptuje projekt umowy ujęty w niniejszej specyfikacji.
3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo osoby (osób) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ
5. Formularz asortymentowo - cenowy - załącznik nr 6 do SIWZ
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy pzp zmiany umowy, co do treści oferty są dopuszczone w przypadku:
1. Zmian wynikających z przekształceń własnościowych.
2. Zmian cen urzędowych.
3. Wprowadzenie zamienników, np. w przypadku zakończenia, wstrzymania, wznowienia lub wycofania z obrotu, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia.
4. Zmiany wielkości opakowań oraz wynikających z tej zmiany ilości opakowań z zachowaniem proporcjonalności w stosunku ceny zawartej w umowie.
5. Zastąpienia przedmiotu umowy w części produktu o lepszych parametrach, przy czym cena tego produktu nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia.
6. Zmian niektórych postanowień umowy, np. zmian organizacyjno - technicznych, zmiany adresu, zmiany banku obsługującego Wykonawcę lub Zamawiającego.
7. Udokumentowanego braku (przez producenta) spowodowanego chwilowym lub całkowitym wstrzymaniem realizacji części lub całości dostaw produktu o nazwie handlowej wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i umowie Zamawiający dopuszcza produkt równoważny, przy zachowaniu cen jednostkowych, oraz po uprzednim zaakceptowaniu produktu równoważnego przez Zamawiającego.
8. Dostarczenia produktów po cenie niższej od wskazanej w umowie.
9. Strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową.
10. Zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w postępowaniu o udzielenie zamówienia pod warunkiem wskazania, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
98
|
Kryt 2 |
Termin realizacji dostaw
|
Kryt 2p |
2
|
Spec www |
http://bip.malopolska.pl/psprwtarnowie w dziale zamówienia publiczne
|
Spec war |
Al. M.B. Fatimskiej 2 33-100 Tarnów
|
Data skl |
15/02/2016
|
Godz skl |
09:00
|
Miejsce |
Al. M.B. Fatimskiej 2 33-100 Tarnów - sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|