Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów do sprzątania na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.

Publication date 2016-02-08
End date 2016-02-18 10:00:00
Instytucja Miejskie Centrum Usług Socjalnych
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych,
  • Pasty i kremy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 13093 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 392243300, 392243506, 395258006, 392243001, 392243101, 398124001, 445112007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów do sprzątania na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
2. Przedmiot zamówienia oznaczony jest następującymi kodami CPV: 39224330-0 wiadra; CPV: 39224350-6 śmietniczki; CPV: 39525800-6 ściereczki do czyszczenia; CPV: 39224300-1 miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym; CPV: 39224310-4 szczotki toaletowe; CPV: 39812400-1 zmiotki; CPV: 44511200-7 narzędzia ogrodnicze.
3. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany przez Wykonawcę do Centralnego Magazynu Gospodarczego mieszczącego się w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3 we Wrocławiu, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
4. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany przez Wykonawcę zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, jeden raz w miesiącu. Korygowanie dostaw przez Zamawiającego może nastąpić w przeddzień dostawy do godziny 14:00.
5. Dostawa towaru następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego drogą mailową lub faksową. W zamówieniu Zamawiający wskaże rodzaj i ilość zamawianego towaru.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia zamawianego towaru w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu zgłoszenia zamówienia. Liczbę godzin określa sam Wykonawca w formularzu oferty - jedno z kryteriów oceny ofert. Termin ten nie może być dłuższy niż 48 godzin w dni robocze - od poniedziałku do piątku.
7. Podana ilość towarów, określona w załączniku nr 2 do SIWZ, jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości towarów lub rezygnacji z niektórych pozycji.
8. Termin ważności przedmiotu zamówienia określony na etykietach nie może być krótszy, niż 6 m-cy od dnia jego dostawy do Zamawiającego.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego asortymentu, znajduje się w kalkulacji cenowej, która jako załącznik nr 2 do SIWZ stanowi jej integralną część.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejskie Centrum Usług Socjalnych
Ulica ul. Mączna 3
Nr domu 3
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 54-131
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 71 3769950
Fax 71 3769905
Regon 93268454000000
E mail mzdps@mzdps.wroclaw.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2016
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności; Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli Wykonawca załączy do swojej oferty podpisane oświadczenie o spełnieniu udziału w postępowaniu - załącznik nr 3a, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ;
Wiedza 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli Wykonawca załączy do swojej oferty podpisane oświadczenie o spełnieniu udziału w postępowaniu - załącznik nr 3a, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ;
Potencjal 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym; Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli Wykonawca załączy do swojej oferty podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3a, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ
Zdolne 4) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do swojej oferty podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3a, o którym mowa w ust. 1 rozdział VII SIWZ;
Sytuacja 5) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do swojej oferty podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3a, o którym mowa w ust. 1 rozdział VII SIWZ;
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty 7) pełnomocnictwo w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wprowadzenie do treści umowy istotnych zmian jest możliwe wyłącznie w zakresie określonym w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art. 632 Kodeksu cywilnego. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian treści umowy na podstawie art. 144 ustawy Pzp, które zastosował w § 7 wzoru umowy (zał. 6), tj.: 1) obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu towaru objętego umową po cenach odpowiednio obniżonych; 2) podwyższenia jakości parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu dostawy, zmiany nazwy własnej towaru, pod warunkiem wprowadzenia na rynek produktu o wyższej jakości, o lepszych parametrach lub innych korzystniejszych cechach charakterystycznych, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności; 3) zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności; 4) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności; 5) czas trwania umowy wygasa wraz z dniem przekroczenia jej wartości, o której mowa w § 2 ust. 1; 6) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; 7) strony dopuszczają możliwość zmian cen w przypadku zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Zmiany są wprowadzane aneksem do umowy. Zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna. O zmianie VAT-u na przedmiot umowy, Wykonawca informuje pisemnie Zamawiającego w terminie 14 dni roboczych przed terminem dostawy towaru, którego cena ulega zmianie. Wykonawca zobowiązany jest do podania na piśmie podstawy prawnej zmieniającej wysokości stawki podatku VAT; 8) możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa na etapie realizacji zamówienia, za uprzednią zgodą Zamawiającego, w następujących przypadkach: a) powierzenia podWykonawcom innego zakresu dostawy niż wskazany w ofercie Wykonawcy, b) zmiany podWykonawcy na etapie realizacji zamówienia, c) wprowadzenia nowego podWykonawcy, również w przypadku, gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że dostawę przedmiotu zamówienia wykona samodzielnie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości towarów lub rezygnacji z niektórych pozycji, w wyniku czego wynagrodzenie ulegnie zmianie proporcjonalnie do ilości zamówionego towaru. W przypadku, o którym mowa w § 7 ust. 3 wzoru umowy (tj. w rozdziale XVIII ust. 5 niniejszej SIWZ), Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość dokonywania przesunięć ilościowych między pozycjami w kalkulacji cenowej (załącznik nr 2), w przypadku zaistnienia takich potrzeb, pod warunkiem, iż przesunięcia te nie przekroczą maksymalnej kwoty wynagrodzenia ustalonego w umowie. O zmianie cen Wykonawca zawiadomi pisemnie Zamawiającego w terminie 14 dni roboczych przed terminem dostawy towaru, którego cena ulega zmianie.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Czas dostawy towaru
Kryt 2p 10
Spec www www.mcus.pl
Spec war Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, adres: ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie,
Data skl 18/02/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, adres: ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie, Sekretariat pokój nr 160
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie
Internet www.mcus.pl

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)