Opracowanie koncepcji i wykonanie serwisu internetowego www.gdynia.pl i Biuletynu Informacji Publicznej wraz z systemem zarządzania treścią oraz usługą administrowania i hostingu
Publication date | 2016-02-15 |
End date | 2016-03-21 10:00:00 |
Instytucja | Gmina Miasta Gdyni |
Miejscowość | Gdynia |
Województwo | pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 32940 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 724130008, 724150002, 722122245 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie serwisu internetowego www.gdynia.pl, który ma stanowić aktualne i kompleksowe źródło informacji o Gdyni. Serwis powinien być zaprojektowany w sposób nowoczesny, atrakcyjny graficznie, przejrzysty i łatwy do obsługi przez użytkowników. Zamówienie obejmuje przygotowanie projektu graficzno - funkcjonalnego serwisu oraz przeniesienie do nowego serwisu treści z obecnej strony www.gdynia.pl oraz stron www.gdyniakulturalna.pl, www.gdyniainfobox.pl, www.gdyniaturystyczna.pl, www.gdyniarodzinna.pl, www.gdyniaprzedsiebiorcza.pl, www.gdyniabusinessweek.pl, www.pies.gdynia.pl i opublikowanie ich na właściwych stronach. Zamówienie obejmuje także przeniesienie całości autorskich praw majątkowych do wielokrotnego wykorzystania. Maksymalny planowany łączny koszt wykonania strony www.gdynia.pl oraz oprogramowania cms nie może przekroczyć 120 000,00 zł brutto. Maksymalny koszt za roczny hosting strony nie może przekroczyć 50 000,00 zł brutto. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi w etapie I 1) opracowanie koncepcji serwisu internetowego www.gdynia.pl. i BIP wg. załącznika nr 7, 2) wykonanie serwisu internetowego www.gdynia.pl i BIP z wersją dla osób niepełnosprawnych zgodną z wymaganiami WAI, Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 526) w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych; zalecane i oczekiwane rozwiązania proponowane w podręczniku Dostępne strony na temat dobrych rozwiązań w projektowaniu dostępnych serwisów internetowych dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności (wydany w 2011 r. przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych), 3) wykonanie mechanizmu do wysyłki newslettera 3) mediateka - wykonanie repozytorium biblioteki plików multimedialnych (zdjęcia, filmy, audio, grafika) wg. załącznika nr 7; 4) wykonanie formularzy wg. załącznika nr 9, 5) dostarczenie dla serwisu internetowego www.gdynia.pl i BIP wspólnego Systemu 6)Zarządzania Treścią (CMS) wg. załącznika nr 7, 7) przeniesienie praw autorskich majątkowych do projektu graficznego oraz elementów graficznych serwisu internetowego oraz oprogramowania komputerowego - Systemu Zarządzania Treścią (CMS) - dostarczanego przez Wykonawcę, 8) migracja danych z poprzedniej wersji serwisu internetowego Zamawiającego do nowego serwisu, 9) przeprowadzenie szkoleń z obsługi Systemu Zarządzania Treścią dla wybranych pracowników Zamawiającego wraz z dostarczeniem instrukcji stanowiskowej (łącznie do przeszkolenia 450 redaktorów w 6 turach. Zamawiający zapewnia salę do przeprowadzenia szkoleń), 10) doradztwo techniczne związane z administrowaniem serwisu internetowego www.gdynia.pl i Biuletynem Informacji Publicznej, 11) wykonywanie usługi administrowania serwerem i urządzeniami zapewniającymi dostęp do sieci Internet przez 2 lata od dnia rozpoczęcia testów serwisu. 12) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy: a) Prawo opcji polegać będzie na przedłużeniu świadczenia usługi administrowania i hostingu poza gwarantowany 24 miesięczny okres realizacji zamówienia podstawowego, jednak nie dłużej niż do 60 miesięcy. b) Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe; c) Cena jednostkowa usługi zamawianej w ramach prawa opcji będzie taka sama jak zamówienia podstawowego, określona w Formularzu cenowym dołączonym do oferty złożonej przez Wykonawcę, d) Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji trzykrotnie przedłużając termin administrowania i hostingu o 12 miesięcy w terminie przewidzianym prawem opcji. e) W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej w terminie nie krótszym niż 30 dni przed najbliższym terminem zakończenia świadczenia usługi administrowania i hostingu. W razie nie złożenia powyższego oświadczenia w podanym terminie przez Zamawiającego oznaczać będzie ze Zamawiający nie korzysta z prawa opcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi w etapie II migracja danych z subserwisów: www.gdyniakulturalna.pl, www.gdyniainfobox.pl, www.gdyniaturystyczna.pl, www.gdyniarodzinna.pl, www.gdyniaprzedsiebiorcza.pl, www.gdyniabusinessweek.pl, www.pies.gdynia.pl i opublikowanie ich na właściwych podstronach serwisu internetowego www.gdynia.pl. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Miasta Gdyni |
Ulica | Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54 |
Nr domu | 52/54 |
Miejscowosc | Gdynia |
Kod poczt | 81-382 |
Wojewodztwo | pomorskie |
Internet | www.gdynia.pl |
E mail | umgdynia@gdynia.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | U |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Tak |
Zam uzupelniajace | Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20% zamówienia podstawowego w następującym zakresie: 1) rozbudowa funkcjonalności kalendarza imprez, 2) dodatkowe funkcjonalności subserwisów, 3) migracja danych ze wskazanego dodatkowego subserwisu wraz z dwoma formularzami |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 180 |
Zaliczka | Nie |
Wiedza | Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (przez co Zamawiający rozumie: opracowanie koncepcji i realizację według przyjętej koncepcji portalu internetowego), o łącznej wartości wszystkich zamówień netto minimum 150 000,00 zł. |
Zdolne | Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca dysponuje co najmniej 5 osobami, które posiadają doświadczenie w zakresie zaprojektowania co najmniej 5 portali internetowych oraz grafiki komputerowej w tym co najmniej: 1) jedna osoba posiadająca 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika projektu it (project manager), 2) jedna osoba posiadająca 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku grafika komputerowego, 3) jedna osoba posiadająca 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Front- End Developer, 4) dwie osoby posiadające co najmniej 3 letnie doświadczenie pracy na stanowisku programisty. Zamawiający wymaga dysponowania odrębną osobą dla każdego warunku. |
Sytuacja | Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca posiada opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200 tys. zł. |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 9 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 13 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | 1) Projekty graficzne w postaci kolorowego wydruku w formacie A2, tj. strony głównej (widok dla użytkowników komputerów stacjonarnych i widok dla użytkowników urządzeń mobilnych), widoku jednej imprezy z kalendarza imprez, widoku strony aktualności, widoku wybranego subserwisu z załącznika nr 8; 2) Dostęp do wersji demonstracyjnej CMSa; 3) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia tych podmiotów - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 5. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 45 |
Kryt 2 | Estetyka szaty graficznej |
Kryt 2p | 30 |
Kryt 3 | Uzytecznośc i funkcjonalnośc CMS |
Kryt 3p | 20 |
Kryt 4 | Okres udzielonej gwarancji |
Kryt 4p | 5 |
Spec www | www.gdynia.pl/bip |
Spec war | http://www.gdynia.pl/bip/uslugi/446_109677.html |
Data skl | 21/03/2016 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Urząd Miasta Gdyni, Referat Relacji z Mediami, 81-382 Gdynia, al. Marsz. Piłsudskiego 52/54 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |
Uprawnienie | nie dotyczy |
Potencjal | nie dotyczy |