Świetlna dekoracja świąteczna miasta Polkowice w ramach zadania Wykonanie i wynajem świetlnej dekoracji świątecznej
Publication date | 2012-11-07 |
End date | 2012-11-15 11:00:00 |
Instytucja | Gmina Polkowice |
Miejscowość | Polkowice |
Województwo | dolnośląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 437656 / 2012 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 983900003, 392989006 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Zakres zadania obejmuje wynajem, montaż, obsługę serwisową i demontaż elementów świetlnej dekoracji świątecznej w podziale na części: A) Wynajmowana dekoracja Część 1* Elementy montowane na lampach: - elementy przestrzenne: rondo Niezapominajki (skrzyżowanie ulic 3 Maja/Dąbrowskiego), rondo na skrzyżowaniu ulic 3 Maja/Kominka, - elementy płaskie: Rynek, ul. Kossaka, Elementy wolnostojące: - choinka wraz z dekoracją w Rynku; - anioł na skrzyżowaniu ulic Legnickiej/Dąbrowskiego/Ogrodowej, - fontanna na rondzie na skrzyżowaniu ulic Kominka/Głogowskiej, - element przestrzenny w kształcie choinki na rondzie na skrzyżowaniu ulic Dąbrowskiego/Kolejowej/Sucharskiego, - element przestrzenny w kształcie drzewka przy ul. Kossaka. Łącznie: 2 elementy przestrzenne na lampach, 62 elementy płaskie na lampach, 4 elementy wolnostojące (anioł, fontanna, choinka, drzewko) i wielkogabarytowa, sztuczna choinka w Rynku. Część 2* Elementy montowane na lampach: - ul. 3 Maja, - ul. Dąbrowskiego, - ul. Kominka, - ul. Kolejowa - ul. Młyńska. Łącznie: 115 elementów płaskich na lampach. Część 3* Elementy montowane na lampach: - ul. Głogowska - ul. Moniuszki - ul. Wojska Polskiego, - ul. 11 -go Lutego - ul. Topolowa, - ul. Chocianowska. Łącznie: 65 elementów płaskich na lampach. B) Obsługa serwisowa wynajętej dekoracji - dotyczy każdej z części: 1. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić stałą obsługę serwisową. 2. Każdą usterkę i awarię ma obowiązek usunąć w ciągu 24 godz. od momentu ich zgłoszenia. 3. W przypadkach zagrożenia ludzi lub mienia Wykonawca ma obowiązek przystąpić do usunięcia awarii lub usterki niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 2 godz. od telefonicznego zgłoszenia tego faktu przez przedstawicieli Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bazy sprzętowo-materiałowej w takiej odległości od Polkowic, aby warunek, o którym mowa w podpunkcie b) i c) został przez Wykonawcę zachowany. C) Charakterystyka montażu i demontażu - dotyczy każdej z części: 1. montaż elementów dekoracji świetlnej na lampach na wys. 6-8 m należy wykonywać za pomocą opasek stalowych o szerokości min. 10 mm wraz z izolacją (guma, filc, itp.) zapobiegającą zniszczeniu powierzchni lamp, minimum 3 opaski na element; 2. montaż na gruncie miękkim (humus) wolnostojących elementów świetlnych dekoracji powinien odbywać się za pomocą stalowych szpilek wbijanych w grunt, ze szczególnym zachowaniem ostrożności z uwagi na znajdujące się w obrębie rond nasadzenia roślin, 3. montaż na kostce granitowej wolnostojących elementów świetlnych dekoracji (choinki) powinien odbywać się przy pomocy szpilek stalowych wbijanych pomiędzy kostki, ze szczególnym zachowaniem ostrożności, tak aby nie naruszyć nawierzchni, 4. montaż i demontaż elementów obejmuje czynności związane z wpięciem i wypięciem do/z sieci elektrycznej, 5. montaż i demontaż powinien odbywać się zgodnie z wcześniejszymi uzgodnieniami wpięcia i wypięcia do/z sieci elektrycznej uzyskanymi od właścicieli oświetlenia ulicznego. W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: a) próbki, opisy lub fotografie Wykonawcy mają obowiązek przedstawić wzory, ewentualnie fotografie wizualizacje wszystkich elementów dekoracji świetlnej wyszczególnionych w przedmiocie zamówienia w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia i potwierdzenia, że ww. elementy odpowiadają wymogom Zamawiającego, określonym w przedmiocie zamówienia; b) opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia Wykonawcy mają obowiązek przedstawić opisy techniczne i parametry wszystkich elementów dekoracji świątecznej w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia i potwierdzenia, że ww. elementy odpowiadają wymogom Zamawiającego określonym w przedmiocie zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. OpisA) Wynajmowana dekoracjaCzęść 1 Elementy montowane na lampach: - elementy przestrzenne: rondo Niezapominajki (skrzyżowanie ulic 3 Maja/Dąbrowskiego), rondo na skrzyżowaniu ulic 3 Maja/Kominka, - elementy płaskie: Rynek, ul. Kossaka, Elementy wolnostojące: - choinka wraz z dekoracją w Rynku; - anioł na skrzyżowaniu ulic Legnickiej/Dąbrowskiego/Ogrodowej, - fontanna na rondzie na skrzyżowaniu ulic Kominka/Głogowskiej, - element przestrzenny w kształcie choinki na rondzie na skrzyżowaniu ulic Dąbrowskiego/Kolejowej/Sucharskiego, - element przestrzenny w kształcie drzewka przy ul. Kossaka. Łącznie: 2 elementy przestrzenne na lampach, 62 elementy płaskie na lampach, 4 elementy wolnostojące (anioł, fontanna, choinka, drzewko) i wielkogabarytowa, sztuczna choinka w Rynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.A) Wynajmowana dekoracja Część 2 Elementy montowane na lampach: - ul. 3 Maja, - ul. Dąbrowskiego, - ul. Kominka, - ul. Kolejowa - ul. Młyńska. Łącznie: 115 elementów płaskich na lampach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.A) Wynajmowana dekoracja Część 3 Elementy montowane na lampach: - ul. Głogowska - ul. Moniuszki - ul. Wojska Polskiego, - ul. 11 -go Lutego - ul. Topolowa, - ul. Chocianowska. Łącznie: 65 elementów płaskich na lampach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Polkowice |
Ulica | Rynek 1 |
Nr domu | 1 |
Miejscowosc | Polkowice |
Kod poczt | 59-100 |
Wojewodztwo | dolnośląskie |
Tel | 076 84 74 121 |
Fax | 076 72 46 780 |
Internet | www.polkowice.pl |
E mail | zp@ug.polkowice.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | U |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 3 |
Czy wariant | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 10/02/2013 |
Wadium | Wadium nie jest wymagane. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. |
Wiedza | Należy wykazać i udokumentować należytą realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwóch usług o podobnym charakterze o łącznej wartości minimum: a) dla Części 1 - 80.000 zł brutto, b) dla Części 2 - 60.000 zł brutto, c) dla Części 3 - 20.000 zł brutto. |
Potencjal | Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy |
Zdolne | Należy wykazać dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu przedmiotowego zamówienia, posiadającą uprawnienia eksploatacyjne SEP do 1 KV. |
Sytuacja | Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy |
Oswiadczenie potwierdzenia 3 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 6 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 7 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 7 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 1 | Tak |
Dok potw 2 | Tak |
Inne dokumenty | a) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. b) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika. c) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz dokument, o którym mowa w pkt 1.2 lit b) muszą być złożone przez każdy podmiot. d) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w zakresie wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w sytuacji określonej w art. 26 ust. 2b ustawy. e) W przypadku składania oferty przez przedsiębiorcę występującego jako spółka cywilna zaleca się załączenie umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. f) W przypadku osób fizycznych zaleca się złożenie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierające wskazanie prowadzonej działalności gospodarczej. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | a) Dopuszcza się zmianę przedstawicieli stron z przyczyn niezależnych od stron (siły wyższe, zdarzenia losowe itp.). Strony zgodnie ustalają, że zmiana przedstawiciela odbywać się będzie poprzez pisemne poinformowanie strony o zaistnieniu tego faktu. |
Kryt cena | A |
Czy aukcja | Nie |
Spec www | http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi |
Spec war | Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, pok. nr 12 |
Data skl | 15/11/2012 |
Godz skl | 11:00 |
Miejsce | Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, Kancelaria - pok. nr 10 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |