Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Urzędu Gminy w Górowie Iławeckim

Publication date 2012-11-07
End date 2012-11-15 13:00:00
Instytucja Gmina Górowo Iławeckie
Miejscowość Górowo Iławeckie
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 437734 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Urzędu Gminy w Górowie Iławeckim:
Biurko kształtowe - 17 szt, biurko proste - 4 szt, biurko gabinetowe - 1 szt, stół konferencyjny - 1 szt, stolik prosty - 13 szt, kontener stacjonarny - 16 szt, kontener mobilny - 9 szt. szafa aktowa 80/185 - 31 szt, nadstawka 80 - 21 szt, szafa aktowa 40/185 - 2 szt,. szafa aktowa 80/220 - 4 szt, szafa aktowo-ubraniowa - 5 szt, fotel obrotowy - 1 szt, krzesło stacjonarne - 37 szt, wózek pod komputer - 23 szt, inne elementy zabudowy i szafki, żaluzje - 18 szt, rolety na okna dachowe - 17 szt.
Dokładny zakres robót określony jest w formularzu wyceny oraz opisie technicznym wyposażenia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Górowo Iławeckie
Ulica ul. Kościuszki 11
Nr domu 11
Miejscowosc Górowo Iławeckie
Kod poczt 11-220
Wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Tel 89 7610787
Internet http://gorowoil-ug.bip-wm.pl
Regon 51074291300000
E mail uggorowo@zeto.olsztyn.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Do 20 % wartości zamówienia w zakresie asortymentu określonego w zamówieniu podstawowym
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 PLN. Forma i sposób wniesienia wadium określone są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Metoda spełnia/nie spełnia. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają odpisu z rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (z wyłączeniem osób fizycznych.
Wiedza Metoda spełnia/ nie spełnia. Wykonawca wykaże, że wykonał należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostawy mebli biurowych i ich montaż, o wartości nie mniejszej niż 35.000,00 zł każda. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie dostawy zostały wykonane należycie (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
Potencjal Nie ustala się.
Zdolne Nie ustala się.
Sytuacja Nie ustala się.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty a) Dowód wniesienia wadium.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz postanowień zawartej umowy w drodze udzielenia zamówienia publicznego w następujących przypadkach i na określonych warunkach: 1) urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) - jeżeli zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) powodować będzie zwiększenie lub zmniejszenie kosztów umowy po stronie wykonawcy, zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę; 2) zmiany umowy polegające na zmianie danych wykonawcy bez zmian samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, konta,); Zmiany będące następstwem wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy. 1) Warunki dokonania zmian: a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy: - opisze zaistniałe okoliczności, - uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności, - obliczy koszty zmiany, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy - opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy. c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie,
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www http://gorowoil-ug.bip-wm.pl
Spec war Urząd Gminy, 11-220 Górowo Iławeckie, ul. Kościuszki 11
Data skl 15/11/2012
Godz skl 13:00
Miejsce Urząd Gminy w Górowie Iławeckim ul. Kościuszki 11, 11-220 Górowo Iławeckie, pok. nr 12
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)